تشک کناره نمدی

تشک های کناره نمدی را می توان در مکان های عمومی مانند رستوران های سنتی، قهوه خانه ها، سفره خانه ها و در خانه استفاده کرد.

نمد از پارچه هایی است که از زمان قدیم به نشستن روی آن تاکید شده و امروزه شما می توانید تشک های کناره نمدی را با قیمت بین ۱۶۰ تا ۲۰۰ تومان تهیه کنید.

تشک کناره نمدی

معرفی تشک کناره نمدی

امروزه با توجه به کاربرد بالای این محصولات تولیدی های متفاوتی اعم از شیراز و کرج با بهترین پارچه های نمدی این تشک ها را تهیه و تولید می کنند.

مصرف تشک های کناره نمدی از دیرباز در ایران رایج بوده است اما از آن به عنوان تشک میهمان یاد می شد.

تشک های کناره نمدی با بهترین پارچه دوخته می شدند و با توجه به جنس مخمل به کار رفته در آن تشک ها را قیمت گزاری می کردند.

هر چند که قیمت تشک های کناره نمدی آن چنان بالا نبوده و چون به صورت تکی خریداری نمی شود قیمت آن ها به صورت عمده است و با هر بودجه ای به راحتی می توانید آن ها را تهیه کنید.

افرادی که از مبل در خانه شان استفاده می کنند می توانند در جاهای خالی کنار دیواره هایشان از این تشک ها نمدی استفاده کنند و افرادی که بودجه ی خریداری مبل را ندارند هم می تواننداز این تشک های کناره نمدی با طراحی شیک و مجلسی بهره ببرند.

جنس پارچ های به کار رفته در تشک های کناره نمدی علاوه بر قیمت با ماندگاری و طول عمل این تشک ها رابطه ی مستقیمی دارد بدین ترتیب که هر چه جنس پارچه ی به کار رفته در تشک های نمدی بهتر باشد، تشک ها هم دوام و ماندگاری بالا تری خواهند داشت.

هر چند که تشک های کناره نمدی بیشتر از پارچه های با جنس مخمل و نمد تولید می شوند اما باز هم با پارچه های دیگر در تنوع بالای رنگی و طرحی می توانید آن ها را تهیه کنید.

برای تولید تشک های کناره نمدی خیاط های ماهری لازم است چرا که پارچه های به کار رفته در این تشک ها از مرغوب ترین پارچه ها است و علاوه بر آن احتیاج به دوختی دقیق و با ظرافت دارد.

مجموعه ما با به کار گیری بهترین پارچه ها و خیاط های ماهر این تشک های کناره نمدی را با بهترین قیمت تهیه و عرضه کرده است.

خرید تشک نمدی کناره

عرضه عمده تشک کناره نمدی

امروزه از کناره های نمدی آن طور که قبلا به کار گرفته می شد استفاده نمی شود و اکثر خریداران این محصول صاحبان مکان های عمومی مانند رستوران های سنتی و سفره خانه ها هستند که بیشترین طرح دلخواه آن ها طرح تشک کناره نمدی سنتی است.

تشک های کناره نمدی سبک هستند، گرد و غبار و خاک را به خود جذب نمی کنند و قیمت مناسب تری دارند.

هر چند که اکثر این تشک ها دارای کیفیتی مطلوب هستند اما تمرکز شرکت ما بالا بردن کیفیت و پایین ماندن قیمت این تشک های کناره نمدی است.

همان طور که مطرح کردیم این تشک های کناره نمدی دیگر مثل قبل به عنوان تزئین نشیمن خانه به کار نمی روند اما شایان ذکر است که از پر طرفدار ترین محصولات جهت صادرات به شمار می روند.

تشک های کناره نمدی از بهترین و پر فروش ترین محصولات هستند که از برش های نمدی تهیه و تولید شده که دوام و ماندگاری بالایی دارد.

همین طور با توجه به به پیشرفت تکنولوژی و صنعت دوخت تشک های کناره نمدی کیفیت این محصولات و شناخته شدن آن ها در بازار جهانی روند رو به رشدی داشته و همین امر منجر به افزایش صادرات کناره های نمدی به کشور های مختلفی از جمله ترکیه، ارمنستان و غیره شده است.

می توانید نه تنها برای میهمان بلکه برای تغییر فضای خانه ی خود در کنار فرش ها و یا در اتاق های خود استفاده کنید چرا که علاوه بر مکان های سنتی این تشک های کناره نمدی در مصارف متعدد خانگی هم کاربرد دارند.

با توجه به کاربرد مورد نظرتان و پارچه ی دلخواه شما می توانید سفارش خورد را ثبت کنید.

شرکت ما یکی از موفق ترین تولید کننده های تشک کناره نمدی بوده که تشک ها را در انواع مختلفی از طرح و رنگ تولید و به بازار عرضه می کند.

قیمت تشک کناره

خرید تشک کناره نمدی

خرید تشک کناره نمدی مخمل با طرح های سنتی حال و هوای خاته ی تان را به روزگاران قدیم نزدیک می کند و اگر در رستوران سنتی از آن ها استفاده می کنید باید بدانید که این تشک های کناره نمدی مخمل دوام و ماندگاری بالایی دارند و خیلی دیر خراب خواهند شد.

تشک های کناره نمدی مخمل با پارچه های مخمل با کیفیت و درجه یک توسط خیاطان ماهر و زبر دست تهیه و تولید می شوند و شما با خرید این تشک ها تا چند سال از تعویض آن ها راحت هستید چرا که هم طرح های آن ها شیک بوده و هیچ گاه قدیمی نمی شود و هم ماندگاری و طول عمر بالایی دارند.

پارچه های مخمل هم علاوه بر زیبایی و دوام با توجه به جنس نرم و لطیفی که دارند بسیار راحت هستند و می توانند نشیمن گاه خوب و راحتی برای استراحت شما عزیزان باشند.

علاوه بر آن عشایر عزیز و کوچ نشینان از این تشک های کناره نمدی استفاده می کنند و چون این تشک ها خاک را به خودشان جذب نمی کنند می توانند گزینه ی خوبی برای نشیمن عشایر باشند.

امروزه طراحی خانه های مدرن سبک رنگ های خنثی و نود را به خود گرفته است.

پس شما با اختصاص دادن یک اتاق از خانه هایتان و دکور و استفاده از تزئینات سنتی در آن می توانید از فضایی با رنگ های شاد و گرم هم بره مند شوید.

می توانید از تشک های کناره نمدی با طرح های سنتی و پشتی های ست آن ها در یکی از اتاق های خانه تان استفاده کنید.

همچنین آتلیه ها هم می توانند برای دکور و تزئینات یلدایی خود از این تشک ها استفاده کنند.

شما به راحتی می توانید با مطالعه سایت ما محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید.

10 دیدگاه

  • کناره نمدی خیلی با کیفیت و با دوام بوده و جلوه و ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد به همین خاطر مورد توجه و رضایت مشتریان زیادی در بازار واقع شده است

  • کناره های نمدی دارای طرح های بسیار زیبایی هستند که افراد هنرمند آنها را خلق کرده اند

  • سلام. مرسی از راهنمایی و مطالب جالب تون. ببخشید راهنمایی کنید که چطوری میشه از این نمد ها خرید کنیم؟

  • لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون چگونگی ثبت سفارش و خرید محصول، لطفا فرم مشاوره ی موجود در سایت را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام وقت بخیر چون جنس مخملی داره من خیلی می‌پسندم کلا پارچه مخمل نرمه و خیلی راحته

  • تشک های کناره نمدی مخمل با پارچه های مخمل با کیفیت و درجه یک توسط خیاطان ماهر و زبر دست تهیه و تولید می شوند

  • مشخصات کامل ؛تشک نمدی مخمل خورشیدی اعلا در ابعاد ۱۸۰×۷۰ است. ست پنج تکه شاهنشین خورشیدی بسیار کاربردی و عالیست ?
    وجه تمایز آن پشتی هوایی با الیاف مصنوعی بهداشتی داخلش هست که بعد از استفاده حلاجی هم میشه، زیپ دار هست و قابل شستشو است. نمد داخل کناره ضخیم و کیفیت بالا است. وزن کامل ست آن در حدود ۲۵ کیلو گرم است.
    محصول بسیار کارایی و زیباست در طرح های جدید و فوق العاده زیبا ❤️?

  • من کناره نمدی را بصورت عمده خریداری کردم و انشالله باز هم سفارش خواهم داشت و از مشتریان ثابت است محصول هستم .از شرکت رامش نمد بسیار سپاسگزارم ??

    • سلام و عرض ادب
      تمام تلاش ما خدمت به جامعه و معرفی محصولات نمدی جدید با کیفیت بالا است. سپاس از لطف شما ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *