نمد نوعی بافت سنتی از پشم است که از گذشته تا کنون به عنوان زیر انداز از آن استفاده می کنند.نمد بیضی شیری ، همیشه طرفداران خاص خود را دارد .علت اصلی آن در درجه اول زیبایی آن است و در درجه دوم مرغوب بودن آن به دلیل ارگانیک بودن پشم به کار برده برای ساخت آن می باشد .

بازار فروش نمد بیضی شیری ایرانی

مشخصات نمد بیضی شیری مرغوب

مشخصات نمد بیضی شیری مرغوب نمد های بیضی شیری ایرانی ؛ به دلیل استفاده از پشم های ارگانیک در ساخت آن ها بسیار مرغوب و بادوام هستند و عمر طولانی دارند.امروزه خرید نمد شیری بیشتر از قبل طرفدار پیدا کرده است ، به این دلیل که این نوع از نمد ها در اثر شستشو های مکرر هرگز تغییر رنگ نمی دهند و بافت و رنگ آن ها ثابت می ماند.

همچنین این نوع از نمد ها انسجام خود را در اثر استفاده مکرر و بیش از اندازه ، حفظ می کنند و دوام و طول عمر زیادی دارند.دیگر ویژگی مثبت این نوع نمد ها در این است که ؛ شستشویی صحیح ، آن را شفاف تر می سازد.

هر چه از خرید نمد بیشتر بگذرد کیفیت آن نیز بیشتر می شود به این دلیل که نمد ها با بیشتر پا خوردن به آن ها منسجم تر شده و رنگ آن ها با کیفیت تر می شود.فرش های نمدی مرغوب ایجاد حساسیت نمی کنند و باعث ترک های پوستی کف پا ها نمی شود ، همچنین انعطاف پذیری ، لطافت و نرمی بالایی دارد طریقه ساخت و تولید نمد به صورت بافت ، همچون قالی نمی باشد، بلکه از طریق فشرده سازی ، حرارت و رطوبت به پشم ایجاد می شود.

خرید انواع نمد پشمی بیضی شیری

خرید انواع نمد پشمی بیضی شیری فروش نمد بیضی ، استقبال فراوانی بین بازار های داخلی و خارجی دارد و ازین رو توانسته برای افراد زیادی اشتغال زایی کند.یکی دیگر از دلایل پر طرفدار بودن نمد های پشمی در این است که ، قیمت مناسب و ارزان تری نسبت به سایر قالی و فرش ها دارد ؛ زیرا پشم گوسفندی مقرون به صرفه تر می باشد.

فرش نمدی پشمی دارای دو رو می باشد و خریداران می توانند از دو روی آن استفاده کنند که این ویژگی باعث خاص جلوه تر دادن آن می باشد.برای تشخیص در خرید نمد های پشمی اصل و با کیفیت از نمد های تقلبی و بی کیفیت یک راهکار آسان وجود دارد.

به این صورت که ، روی فرش نمدی پشمی مورد نظر کمی آب ریخته ، اگر کمی بوی پشم گوسفندی به مشام رسید ، فرش نمدی مورد نظر اصل است در غیر این صورت نمد بی کیفیت و تقلبی می باشد.همچنین نمد های بی کیفیت پرز و گرد بیشتری نسبت به نمد های اصل تولید می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *