نمد رنگی

فروش عمده نمد رنگی در سراسر ایران انجام می شود و این نوع پارچه های دارای قابلیت ضد شستشو هستند و در رنگ های متنوعی می توانید آنها را پیدا کنید.

این نوع پارچه بسیار سبک است و در برابر آتش و رطوبت مقاوم است.

فروش این محصولات توسط کارخانه های نمد سازی، فروشگاه‌ها، پارچه فروشی و خرازی‌ها انجام می شود.

البته بسیاری از لباس فروشان در قسمتی از مغازه خود پارچه‌هایی به شکل نمد نیز می‌ فروشند.

نمدهای‌ رنگی جنس نرم و لطیف و انعطاف پذیری دارند که به راحتی ظاهر چروکیده و اتو نخورده به خود نمی‌ گیرند و این پارچه های لطیف در انواع محیط های فانتزی و صعنتی می‌ توانند‌ کاربرد داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با مشخصات اصلی نمد رنگی، خرید و قیمت عمده آن با شما صحبت کنیم پس تا پایان مطالب همراه ما باشید.

نمد رنگی

مشخصات اصلی نمد رنگی

نمدهای رنگی از دو الیاف مصنوعی و طبیعی بافته می شوند که به آن ها پارچه های دست ساز و صعنتی گفته می شود بیشتر پارچه های نمدی از الیاف طبیعی بافته می شوند و عموماً از الیاف مصنوعی استفاده می شود.

این پارچه های نمدی تنوع رنگی زیادی دارند که برای ساخت آنها الیاف طبیعی یا مصنوعی به یکدیگر فشرده و مات می شوند.

سپس با استفاده از گرما و فشار زیاد به هم فشار داده می شوند تا پارچه های نمدی بوجود بیایند.

در نتیجه یک پارچه متراکم و متشکل از الیاف دائمی در هم تنیده شده است نمدها‌ معمولاً از پشم یا سایر مواد خام طبیعی تشکیل می شوند که به طور کلی با جنس  باکیفیت تولید می شوند.

چون پشم به راحتی مات می شود و برای تولید پارچه طبیعی و دست ساز ایده‌آل است.

با این حال اضافه کردن الیاف مصنوعی به نمدهای رنگی می تواند بسته به کاربرد مورد نظر محصول را بهبود بخشد.

افزودن درصدی از الیاف مصنوعی می تواند دوام نمد را برای صنایع دستی خاص یا مصارف صنعتی افزایش دهد.

همچنین می تواند انعطاف پذیری را افزایش دهد الیاف رایجی که گاهی به پشم اضافه می شود ابریشم های مصنوعی هستند‌.

همانطور که گفته شد فرآیند ایجاد نمد می تواند بسیار کار فشرده باشد این شامل مراحل مختلفی از ترکیب الیاف، مات کردن مواد، جمع شدن و فشار دادن بخار است.

با این حال ساده ترین روش به سادگی اعمال گرما و رطوبت است که این کار باعث می شود که ترکیب الیاف با هم ادغام و ترکیب شوند.

حتی می توانید این کار را خودتان در خانه با هر محصول پشمی یا بافتنی انجام دهید آن را در ماشین لباسشویی قرار دهید تا فرآیندی به نام پر کردن انجام شود.

این همان چیزی است که در بدست آوردن پارچه های نمدی دست ساز رنگی به شما کمک خواهد کرد.

نمدهای رنگی یکی از پارچه های لطیف و زیبا هستند که کاربرد آنها در مکان و صنایع مختلف انجام می شود از ویژگی‌ های بسیار مهم نمد می توان به ضد چروک و ضد آب بودن آن اشاره کرد.

زیرا این دو ویژگی برای بیشتر افراد مهم است و نبود آنها مشتریان را از خرید منصرف می‌ کند.

خرید نمد رنگی

خرید عمده نمد رنگی

بسیاری از افراد دنبال این هستند که چگونه نمد رنگی بخرند و بسیار در این زمینه تحقیق می کنند، مهم ترین نکته ای که هنگام خرید نمد باید در نظر گرفت این است که مطمئن شوید که از جای خوبی خرید خود را انجام می دهید.

آنها که به دنبال خرید عمده نمد رنگی هستند باید از فروشندگانی خرید کنند که محصولات آنها را به خوبی می شناسند، به آنها اعتماد دارند و توجه و مراقبت لازم را به مشتریان خود نشان می دهند و به سؤالات آنها پاسخ کامل می دهند.

با توجه به آنچه گفتیم مشکلاتی که ممکن است شرکت ها و یا افرادی که خریدار عمده نمد می کنند با محصولات مواجه شوند بسیار کاهش می یابد.

علاوه بر تعداد کم سفارشات شرکت های نمدی وجود دارند که مصرف کنندگان می توانند در آن ها سفارش عمده فروشی را انجام دهند.

نکته مهم در خرید عمده نمد رسیدن به کیفیت با تعرفه قیمت مناسب است دستیابی به نمد در رنگ ها، اندازه ها و ضخامت های دلخواه در کارخانجات نمد که تنوع بالایی از محصولات نمدی دارند بسیار آسان است.

چرا عمده فروشی نمد ترجیح داده می شود؟

بزرگترین دلیل اینکه چرا نمد به طور جمعی ترجیح داده می شود استفاده زیاد از نمد در مناطق خاص است، این مکان ها ترجیح می دهند نمد را به صورت عمده در فواصل زمانی مشخص بخرند تا اینکه همیشه نمد کمتری بخرند مانند خرید تقریباً بیشتر مواد مبلغ پرداختی هنگام خرید فله ای مناسب تر است به همین دلیل کارخانه ها خرید عمده را جذاب می دانند آنها سفارشات خود را به صورت عمده انجام می دهند.

خرید فله نمد همیشه نه تنها برای کارخانه ها بلکه برای افرادی که علاقه مند به کارهایی با میزان مصرف زیاد نمد هستند، سود بیشتری دارد.

هر مصرف کننده ای می خواهد به هر تعداد محصولی که می خواهد برسد. ما به عنوان مجموعه‌ای که نمد فله ای می فروشد سعی می کنیم به طور کامل به درخواست ها و نیازهای مشتریان خود پاسخ دهیم.

پس از اینکه مقدار مورد نظر نمد به صورت فله گرفته شد فرآیندهای برش و شکل دهی نمد باقی می ماند ما فرآیندهای برش و شکل دهی شما را انجام می دهیم ما فرآیندهای برش شما را به بهترین و سریع ترین روش با مواد برش حرفه ای خود تکمیل می کنیم.

فروش نمد رنگی

قیمت عمده نمد رنگی

نمدهای رنگی در انواع مختلفی تولید می شوند و قیمت آنها در بازار خرید و فروش متفاوت خواهد بود به این دلیل که عوامل زیادی می تواند به روی قیمت نهایی تاثیر داشته باشد.

اما قیمت های عمده این محصولات بسیار پایین تر از قیمت واقعی در بازار است و کسب و کارهای بزرگی مانند صنایع می توانند نیازهای خود را برطرف کنند بالا بودن قیمت می تواند بسیاری از مشتری‌ها را کم کند.

پس بهتر است با قیمت پایین اما با فروش بیشتر نمدهای رنگی به فروش برسند همچنین قیمت عمده نشان دهنده کیفیت پایین نیست بلکه تمام مشتریان پارچه های نمدی بتوانند نیاز خود را تامین کنند.

قیمت عمده نمد رنگی از ۱۵٫۸۰۰ الی ۳۰٫۰۰۰ هزار تومان می باشد که ممکن است این بازه قیمتی به دلیل بالا و پایین شدن قیمت ها، کاهش یا افزایش پیدا کند و بدانید که هیچ قیمت ثابتی در بازار وجود ندارد.

8 دیدگاه

  • نمد الیاف مصنوعی رو میشه برای جاهای زیادی استفاده کرد و یکی از محصولاتی هست که امروزه افراد بسیار زیادی از آن بهره می برن که کیفیت خوبی داره

  • من خودم کار نمد دوزی انجام میدم و انواع مختلف این نمدهارو تو کارهام استفاده می کنم،این نمدها در رنگ های مختلف توی بازار وجود دارن و دو نوع فشرده و نیمه فشرده دارن.

  • نمد الیاف مصنوعی از رنگ بندی متنوعی برخورداره و کیفیت خوبو مورغوبی داره ک واسه خیلی کارا لازم میشه
    واسه کسایی ک هنرمند هستن هم خیلی خوبه

  • نمد الیاف تولیدی های خوبی دارد از جنس خوب تشکیل شده و رنگ های مختلفی دارد همه از این نمدها استفاده می کنند

  • از این نمدها میتونیم کارهای هنری و دستی تولید کنیم و یک کار خانگی برای خودمون راه بندازیم و بیشترین کاربرد این نمد در تولیدات صنایع دستی هست

  • این پارچه های نمدی تنوع رنگی زیادی دارند که برای ساخت آنها الیاف طبیعی یا مصنوعی به یکدیگر فشرده و مات می شوند

  • سلام و احترام
    نمد رنگی مناسب برای استفاده در کارهای تزیینی و دکوری منزل یا اتاق خواب کودک است. من از همین سایت سفارش دیوار کوب تزیین اتاق کودک سفارش داشتم که بسیار تفاوت در کیفیت و زیبایی و تمیزی آن در مقایسه با سایر تولیدی ها است. سپاس از مجموعه بزرگ رامش نمد
    موفق و پیروز باشید ???

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *