کفی کفش نمدی

محصولات نمدی از پشم ۱۰۰% خالص تهیه می شوند و همین موضوع باعث می شود که از نرمی و فت خاصی برخوردار باشند و همین موضوع باعث می شود که آنها به یکی از پرمصرف ترین محصولات تبدیل شوند.

از دیگر محصولات نمدی که می توان به آن اشاره کرد کفی کفش نمدی می باشد که در انواع و اقسام متفاوتی وجود دارد.

امروزه کفی کفش نمدی با قیمتی در بازه بین جفتی ۱۲ تا ۳۵ هزار تومان به فروش می رسد.

هر کدام از آنها با توجه به نحوه تولید ویژگی و خواص تفاوتی دارند و بنابر نیاز می توانید یک مورد از آنها را برای کفش نمدی خود تهیه کنید.

کفی کفش نمدی با بهترین کیفیت بازار در سراسر ایران به فروش می رسد و شما می توانید با توجه به نیاز خود از آنها تهیه کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی جنس کفی کفش نمدی و نحوه خرید آن بپردازیم پس تا پایان مطالب همراه ما باشید و از اطلاعات مفید این مقاله استفاده کنید.

کفی کفش نمدی

جنس کفی کفش نمدی

هنگام استفاده از کفی کفش نمدی احساس نرمی و لطافت را خواهید داشت که منجر به آرامش شما می شود و به طور کلی کفش های نمدی روی سیستم عصبی و قلبی شما تاثیر مثبتی می گذارند.

این کفی ها می توانند قطب های مثبت و منفی بدن شما را تنظیم کنند و شما را در حالت تعادل نگه دارند.

این موضوع به شما کمک می کند که تنظیم خون استانداردی داشته باشید چرا در هنگام راه رفتن فشاری به پاهای شما وارد نشود.

وقتی از کفش های نمدی استفاده می کنید اعت های طولانی می توانید با کفش های خود پیاده روی کنید و به این طرف و آن طرف بروید؛ زیرا این کفش ها انعطاف پذیری بالایی دارند و شما را هنگام حرکت کردن محدود نمی کنند.

همان طور که در قسمت بالا اشاره شد محصولات نمدی از پشم خالص تهیه می شوند و هیچ گونه مواد مضری در تهیه آنها استفاده نشده و آنها کاملاً طبیعی هستند.

بنابراین به پاها و سلامتی شما هیچ آسیب یا ضرری نمی رساند بلکه پاهای شما را در حالت ایمنی نگه می دارند.

از دیگر ویژگی های کفی کفش نمدی می توان به مقاومت در برابر تغییر شکل اشاره کرد یعنی هنگامی که شما کفیر را در دست خود خم می کنید یا آن را مچاله می کنید، کفی دوباره به حالت قبل خود باز می گردد.

به همین دلیل است که کفی های نمدی انعطاف پذیرند و حالت خوبی را دارند.

جالب است بدانید که کفی های نمدی قابلیت تبادل حرارت دارند به این صورت که در فصل زمستان پاهای شما را گرم و در فصل تابستان پاهای شما را خنک می کنند و این موضوع باعث می شود که آنها طرفداران زیادی به سمت خود جذب کنند.

در فصل زمستان بیشتر افراد تعرق زیادی می کنند و به خصوص که هنگام پوشیدن کتانی یا کفش های سفت باعث می شود که پاها اذیت شوند و بیشتر عرق کنند اما در کفش های نمدی هنگامی که از کفی نمدی استفاده می کنید تعرق پاهای تان جذب تکفیری ها می شود و دیگر احساس عرق کردن را در پاهایتان را حس نمی کنید.

اگر شما شاغل هستید یا ساعات زیادی را در خارج از خانه می گذرانید به طبع ساعت های طولانی راه می روید و ممکن است پاهای شما درد بگیرند.

خرید کفی کفش نمدی

به همین دلیل به خاطر شرایط کاری این درد را هر روز تجربه می کنید.

اما وقتی از کفی های نمدی استفاده می کنید آنها از خسته شدن پاهای تان جلوگیری می کنند به این دلیل که انعطاف و بدنی بسیار زیادی دارند و از بروز این گونه درد ها روزهای آتی جلوگیری خواهد شد.

به خصوص که از کفی های نرم و لطیفی استفاده می کنید.

شاید برایتان جالب باشد که با مراحل تولید کفی نمدی آشنا شوید مرحله اول برای تولید این محصولات به موادی مانند نمد احتیاج است که از پشم طبیعی و مرغوبی تهیه می شوند.

سپس بعد از پاک کردن آن نوبت به حلاجی پشم می رسد که در طی دو مرحله معنی فرایند انجام می شود و الیاف پشم جدا می شوند.

سپس این الیاف در ابعاد و اندازه های مختلفی روی کرباس قالب ریزی می شوند و آن را با آب جوش می جوشانند و بعد از اینکه این مرحله انجام شد کرباس مرطوب شده را لوله می کنند و محکم بسته بندی می شود.

برای استحکام بیشتر کرباس آن را با کف صابون آغشته می کنند و سپس نمد تولید شده را با آب تمیز می شویند و در آفتاب خشک می کنند.

در نهایت محصولاتی مانند کفی کفش نمدی تولید می شود که در سایزهای مختلفی برش داده می شوند.

  • مطالب بیشتر: پادری نمدی سنگی فانتزی

کفی های نمدی تنها در کفش های نمدی استفاده نمی شوند بلکه برای انواع کفش ها مانند پارچه ای، ورزشی، راحتی و چرمی مناسب هستند.

از آنها می توانید هنگام راه رفتن و بازی کردن، کار کردن و ایستادن در مدت زمان طولانی و هوای سرد زمستان استفاده کنید و از پاهای خود در عوامل مختلف محافظت کنید.

با استفاده از کفی های نمدی گردش خون خود را تنظیم کنید و این راه مناسبی برای جلوگیری از بیماری های مفصلی می باشد.

حتی افرادی که به بیماری های زیادی مبتلا می شوند مانند خار پاشنه طبق توصیه پزشکان استفاده از کفی کفش نمدی طبی برای جلوگیری از این بیماری ها مناسب می باشد.

اگر ورزشکار هستید یا فعالیت های زیادی در طول روز انجام می دهید می توانید از کفی های نمدی استفاده کنید.

به این دلیل که در طول روز از سنگینی درد پاها کاسته می شود و چرا که جنس  این کفی ها در روزهای سخت همراه شما این و در برابر سختی ها شما را یاری می کنند.

قیمت کفی کفش نمدی

قیمت کفی کفش نمدی

این محصولات طبیعی برای پیاده روی در طول روز، رفع درد پا و بسیاری از مواد دیگر مناسب هستند و اگر به دنبال قیمت های بروز هستید باید به صفحات قیمت آنلاین مراجعه کنید.

به طور کلی قیمت این محصولات در محدوده بین ۲۷۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ تومان می باشد و ممکن است این بازه قیمتی کاهش یا افزایش پیدا کند اما هیچ قیمتی ثابتی در بازار نیست.

خرید کفی کفش نمدی

اگر قصد خرید و فروش کفی کفش نمدی را دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ما همراه باشید آنها به شما در خرید و فروش کفی کفش نمدی کمک می کنند.

همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ما همواره در طول شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان هستیم و اگر سوالی در رابطه با کفی کفش نمدی دارید می توانید با ما همراه باشید.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *