کفی کفش نمدی

نمد در اصلاح لغوی به پارچه ضخیم از جنس پشم طبیعی گفته میشود. نمد تنها بافت سنتی می باشد که بوسیله رطوبت و کوبش پشم گوسفند یا پشم شتر تهیه می شود. امروز محصولات متنوع زیادی از جمله کفی کفش نمدی به بازار عرضه شده است. از آنجایی که نمد جاذب بالای رطوبت می باشد در کفی کفش مورد استفاده قرار می گیرد تا از عرق و بوی بد پا جلوگیری کند. با توجه به اینکه پشم عایق خوبی برای گرما می باشد در تابستان مانع ورود گرما به بدن و در زمستان مانع خروج گرما از بدن می باشد. کفی کفش نمدی یکی از کاربردی ترین محصولات نمدی ارگانیک می‌باشد. که بصورت عمده به خریداران محترم عرضه شده است.

کفی کفش نمدی

 

 

خواص کفی کفش نمدی در طب سنتی

کفی کفش نمدی دور دوزی شده

شواهد باستانی قدمت این هنر اصیل را هزاران سال می داند. در گذشته مصرف کنندگان عمده نمد، مردم عشایر بوده اند اما امروزه بدلیل مصارف پزشکی و درمانی کفی کفش نمدی مخصوصا در کمردرد مزمن و دردهای عضلانی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. همچنین در طب سنتی استفاده از نمد به وفور توصیه شده است، نمد دردهای رماتیسم و مفاصل را کاهش می دهد و و در روند بهبودی تاثیر بسزایی دارد. از خواص خوابیدن بر روی نمد میتوان گفت که ،گرمای بدن انسان افزایش یافته و سبب سهولت گردش خون می شود در نتیجه گرفتگی عضلات را تسکین می دهد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]جالب است بدانید که ، افرادی که از کفی پشمی طبیعی بعنوان بهترین جایگزین برای کفی کفش مصنوعی امروزی استفاده میکنند. کمتر به بیماری های مفصلی ناشی از رطوبت بدن دچار می‌شوند. چون گرمای ایجاد شده توسط پشم رطوبت بدن را جذب کرده و به مرور زمان باعث بهبودی ناحیه درد در بدن میشود. کفی کفش نمدی بخاطر پشم طبیعی آن با هیچ محصولی قابل قیاس نیست.[/hwgold-dash]

چون الیاف مصنوعی نفتی ایجاد سردی در بدن انسان میکنند و برعکس الیاف پشمی رطوبت پا را جذب کرده و پا را از سرما و گرما حفظ می‌کند. همچنین طول عمر بسیاری نسبت به کفی های موجود در بازار دارد.

کاربرد نمد طبیعی چیست؟

نمدمالی سنتی ایرانی

در گذشته و امروزه نمد طبیعی در مصارف خانگی و وسایل روزمره مردم کاربرد بسیاری داشته است. هنر نمدمالی نیز در گذشته به صورت نسل به نسل به ما رسیده است. طرح های نمد ارگانیک معمولا بصورت سنتی و کاملا دستی صورت میگیرد. برخلاف تصور مردم نمد طبیعی هنوز هم به شیوه گذشته خود کاملا دستباف تولید میشود. گلدوزی های روی نمد نیز هنر دست مردمان ایران زمین است. که با نخ های پشمی رنگ شده انجام می پذیرد. یکی از پرکاربردترین مصارف نمد در کارهای هنری می باشد که با ظاهری زیبا به عنوان تزئینات به کاربرده میشود.

البته شایان ذکر است که کفی کفش نمدی نیز برای مقاومت بیشتر دور دوزی میکنند. این امر باعث استحکام بیشتر دور کفی کفش تاثیر بسزایی در ساییدگی دور کفی دارد.

فروش عمده کفی کفش نمدی

نمد طبیعی برای کفی کفش

خرید  کفی کفش نمدی طبی بصورت عمده و خرده امکان پذیر است. عرضه مستقیم انواع محصولات نمدی دستباف با بهترین پشم طبیعی گوسفند به فروش می‌رسد. همچنین نمد طبیعی سنتی بصورت متری برای تولید کنندگان صنایع دستی و تولید کفی کفش با قیمت استثنایی موجود می باشد. پیشنهاد ما برای فروشندگان خرید عمده این محصول بعنوان یکی از پرکاربردترین کالا نمدی می‌باشد. کفی کفش نمدی جایگزین مناسبی برای انواع مصنوعی و پلاستیکی است.

عرضه بدون واسطه و قیمت بسیار ارزان و کیفیت عالی در کفی کفش طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. برای همین منظور و اطلاع از قیمت و لیست محصولات با پیام رسان های و شماره تماس مندج در سایت رامش نمد ارتباط برقرار نمایید. فروش بصورت سفارش اینترنتی و حضوری و ارسال به سراسر ایران امکان پذیر است.

1 دیدگاه

  • سلام و احترام فراوان
    ممنون از کفی کفش نمدی هایی که برام فرستادین، چون قیمت خیلی ارزان و کیفیت بالا هستش خدا خیرتون بده ، و به کسب و کارتون برکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *