نمد مالی

کالاهای اصیل و سنتی ایرانی همواره از طرفداران زیادی در کشور و بین سلایق مختلف بر خوردار است و فرش های نمدی از جمله این کالاهای بسیار شیک است که در همه ی استان ها در خانه های مختلف سنتی و مدرن استفاده می شود. فرش نمدی پشمی بسیار خوش طرح و رنگ و در ابعاد کاملا مناسب در همه ی استان های کشور پخش و توزیع می گردد و به دلیل مزیت های فوق العاده آن همواره در بازار دارای خرید و فروش گسترده ای می باشد. همچنین علاوه بر بازارهای داخلی، بازارهای خارجی نیز از این محصولات استقبال زیادی می کنند.

پخش انواع فرش نمدی پشمی

مقایسه فرش نمدی دستبافت و ماشینی

مقایسه فرش نمدی دستبافت و ماشینی فرش نمدی دستبافت و ماشینی به جهات مختلفی با هم تفاوت دارند. اما در بازارها فرش های نمدی ماشینی و دستبافت سنتی در کنار هم عرضه شده و به فروش می رسند. همچنین کیفیت های این دو نوع تولید، نیز کاملا متفاوت هستند و سلیقه های مختلف تمایل به خرید هر کدام از این فرش ها را دارند. از تفاوت بین آن ها هم قیمت این کالاها در بازار می باشد.

فرش نمدی ماشینی نسبت به فرش های نمدی دستبافت دارای قیمت های ارزان تری می باشند و این هم به دلیل وفور و تعداد هر چه بیشتر این کالاها در بازار است. از طرفی نیز افراد توان خرید فرش های ماشینی را بیشتر دارند اما انواع مشتریان در بازار حضور دارند و عده ی زیادی هم تمایل به خرید فرش های دستبافت دارند.

فرش نمدی ماشینی اما طول عمر کمتری نسبت به فرش های دستبافت نمدی دارد. همچنین به دلیل کار دست بودن و کمبود فرش های دستبافت این کالاها خریداران زیادی دارند و عمر و ماندگاری و اصالت این کالاها نیز از علل دیگر توجه بیشتر به نمدهای سنتی است. زیرا تضمین این کالاها از سوی تولید کنندگان حتمی و صد در صد می باشد.

تفاوت دیگر فرش های نمدی دستبافت با ماشینی پشم و نخ و چرم به کار رفته در این دو نوع فرش ها می باشد. در فرش های سنتی دستبافت حتما از پشم و چرم طبیعی استفاده شده است و هیچ نوع ماده ی مصنوعی در تولید این کالاها به کار نرفته است. در حالی که در برخی از فرش های ماشینی از چرم و نخ و دیگر مواد اولیه مصنوعی و غیر طبیعی استفاده می گردد.

آشنایی با فرش نمدی پشمی

آشنایی با فرش نمدی پشمی فرش نمدی پشمی دارای جنسی لطیف و بسیار نرم است و برای سالن های پذیرایی، اتاق ها و دیگر فضاهای خانگی مناسب هستند. از طرفی فرش نمدی اتاق کودک متناسب بوده و سبب زیبایی هر چه بیشتر آن میگردد و کودکان می توانند به راحتی بر روی آن بازی کنند و از این نرمی و لطیف بودن فرش های نمدی هم لذت بیشتری ببرند.

فرایند تولید فرش نمدی پشمی طولانی بوده و در این کار زحمت زیادی کشیده می شود. اما نمد اصولا از مقاوم ترین و ماندگارترین کالاها می باشد که از گذشتگان بسیار دور از آن استفاده شده و همیشه هم طبق مد سال می باشد و علاقه به این سبک در بین مردم هیچ وقت کاسته نشد. زیرا کالایی نرم با الیاف کاملا طبیعی می باشد.

فرش های نمدی به خصوص برای سبک و طراحی سنتی استفاده می گردد اما در عین حال به خاطر جلوه و شکوه این فرش های دستبافت، تزئینی لوکس برای خانه های مدرن نیز می باشد. بنابراین همین تطابق و مچ شدن فرش نمدی باعث وجود انبوه طرفداران و مشتریان این کالا شده است و روز به روز نیز بر تعداد آن ها افزوده می گردد.

تمام فرش های نمدی پشمی از الیاف و پشم مرغوبی ساخته شده اند و رنگ این فرش به هیچ وجه تغییر نکرده و در مقابل مواد شوینده متفاوت مقاومت بالایی دارد. همچنین در این کالا از رنگ های روشن و طبیعی استفاده می گردد که به مدت طولانی باقی می ماند و نمد این فرش نیز هرگز دچار تجزیه یا پوسیدگی نمی شود.

خرید مرغوب ترین انواع فرش نمدی پشمی

خرید مرغوب ترین انواع فرش نمدی پشمی فرش نمدی سنتی بسیار مرغوب است و کشورهای همسایه ایران نیز از داشتن آن لذت بسیاری می برند. به همین دلیل خریداران زیادی هم در داخل و هم در خارج از مرز علاقه ی زیادی به این کالاهای لوکس و ویژه دارند و با قیمت های خوبی هم این فرش های دستبافت را برای مصارف خود خریداری می کنند.

خرید فرش نمدی پشمی بسیار ساده و دسترسی به انواع این کالاها بسیار راحت است. زیرا با مراجعه به فروشگاه های مشهور و دارای اعتبار هر شهری می توان نوع نمدی دلخواه را خریداری نمود. روش خرید دیگر نیز سفارش مستقیم از تولید کنندگان این فرش های نمدی است که به صورت بیست و چهار ساعته در فعالیت و تلاش برای ارسال فرش های نمدی اعلا به سراسر کشور هستند.

فرش های نمدی گرد و شیک همیشه به خصوص در زمان های عید و خانه تکانی از خرید بالایی برخوردار هستند و چه نمونه های جدی و چه سنتی این کالا، برای دیزاین بهتر منازل استفاده می شوند. به ویژه این محصول برای افرادی که فضاهای سنتی را دوست دارند و در آن آرامش خاطر دارند، انتخابی ویژه و همواره در اولیت می باشد.

عرضه کنندگان انواع فرش نمدی پشمی

عرضه کنندگان انواع فرش نمدی پشمی عرضه کنندگان انواع فرش های نمدی سنتی، از این کالاها کاتالوگ هایی در اختیار مشتریان قرار می دهند که در آن ها تمام مشخصات این فرش ها به صورت کاملا شفاف بیان شده است و هر خریداری با دقت به این کاتالوگ ها از قیمت ها، نوع، جنس و دیگر شاخصه های آن ها آگاه می گردند و انتخاب بهتری خواهند داشت.

عرضه این کالاها نه تنها در سرتاسر کشور و حتی شهرهای مرزی امکان پذیر است بلکه با توجه به سفارشات داده شده به همه ی کشورهای جهان نیز صادر می گردد. این عرضه کنندگان فرش های دستبافت نمدی را به بهترین نحو بسته بندی کرده و در طراحی های متنوع و رنگارنگ به مناطق مختلف ارسال می کنند تا رضایت و خرسندی مردم را هر چه بیشتر به دست آورند.

فرش نمدی سنتی دستبافت با همه ی شاخصه ها و ویژگی های خود و پیشینه ی کهنی که در ایران دارد همواره جایگزین فرش های بی کیفیت و کم تراکم موجود در بازار است. به همین خاطر این کالا که در ابعاد دایره ای نیز می باشد همواره گزینه ی اول خرید برای مردم بوده است و مشتریان حاضر هستند که برای نمونه ی دستبافت آن هزینه ها را متحمل شوند و آن را برای منازل سنتی و مدرن خود انتخاب و استفاده همیشگی نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *