خرید تشک میهمان

مهمانی و مهمان نوازی از دیرباز جزء جدایی ناپذیر خانواده های ایرانی بوده، مرکز خرید تشک مهمان لوکس در سراسر کشور نیز با عرضه بهترین محصولات راحتی و آسایش را برای مهمانان فراهم آورده است.

امروزه با تغییر سبک زندگی وگسترش شهر نشینی، امکان اختصاص اتاق مجزا برای مهمانان فراهم نیست و اکثر خانه ها فضای کافی برای این کار را ندارند.

برای حل این مسئله می توان با خرید تشک مهمان لوکس، شرایط پذیرایی مناسبی ساخت و آسایش و راحتی را برای مهمانان فراهم آورد.

تشک مهمان به دلیل قابلیت تا شدن و سهولت در حمل با استقبال خوبی مواجه است، بنابراین بهترین گزینه برای مهمانی و حتی سفر می باشد.

تشک مهمان اغلب از جنس پنبه، الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی، انواع فوم ها و اسفنج هاست، که دارای نرمی و لطافت خوشایندی بوده و بسیار انعطاف پذیرند.

این محصول به جهت قابلیتی که دارد هم می توان روی زمین و هم روی تخت از ان استفاده کرد، که جمع کردن و پهن کردن آن بسیار آسان است.

در گذشته تشک مهمان از جنس پنبه تهیه می شد که متاسفانه استفاده از آن برای افرادی که دچار کمر درد و دردهای عضلانی هستند مناسب نمی باشد.

همچنین وزن این تشک ها نسبت به سایر تشک ها سنگین تر بوده و تمیز کردن آن ها کار دشواری بود، امروزه اما انواع تشک ها با جنس های متنوع تولید و در بازار عرضه می گردند.

خرید تشک مهمان باید متناسب با کارایی آن باشد، ابعاد و وزن آن به گونه ای باشد که فضای زیادی را در منزل اشغال نکند.

خرید تشک میهمان

انواع تشک مهمان لوکس

انواع تشک مهمان لوکس در طرح ها، ابعاد، وزن و رنگ های متنوعی طراحی و تولید می شوند، البته کاربرد همه ی آن ها یکسان می باشد اما حسن آن قابلیت تغییر با توجه به شرایط است.

ساختار تشک مهمان به گونه ای طراحی شده تا فضای زیادی را اشغال نکند به همین دلیل گزینه مناسبی برای افرادی که خانه های کوچک دارند می باشد.

به طور کلی تشک مهمان در نوع تک نفره، دو نفره، نوزادی و نوجوان تولید و در بازار عرضه می گردد.

البته در هنگام خرید تشک مهمان باید به نکاتی توجه کنید تا در خرید دچار ضرر نشوید، اولین نکته هنگام خرید آن ظرفیت آن است، پس با توجه به تعداد مهمانان آن را خریداری کنید.

نکته بعدی کنترل وزن و ابعاد آن است که باید متناسب با فضای مورد استفاده باشد.

در قدم بعدی به جنس و کیفیت دوخت تشک توجه کنید، رویه تشک باید نرم و لطیف باشد تا پوست دچار حساسیت نشود.

توجه به کیفیت دوخت نیز موجب می شود تا تشک پس از مدتی پاره و یا دررفتگی نداشته باشد.

نکته مهم بعدی انتخاب رنگ و طرح تشک است که با توجه به دکوراسیون و تم رنگی آن می توانید تشکی مناسب را خریداری کنید.

جنس تشک مهمان باید به گونه ای باشد تا هنگام شست و شوی مکرر کیفیت اولیه خود را از دست ندهد.

قیمت خرید تشک مهمان

فروش تشک مهمان لوکس

فروش تشک مهمان لوکس در طرح ها و ابعاد دلخواه شما در مجموعه ما قابل سفارش می باشد، از آن جایی که تشک مهمان جز مهمی از مهمانی هاست، کارخانجات متعددی اقدام به تولید و فروش این محصول می کنند.

در ادامه به بررسی ویژگی های خوبی که موجب شده فروش آن گسترش یابد می پردازیم.

  • تشک مهمان نسبت به سایر تشک ها بسیار نازک بوده و از لایه های فومی تهیه می شوند، این محصول در اندازه های تک نفره، متوسط و بزرگ تولید می شوند.
  • وزن این تشک ها حداقل ۱ کیلو و حداکثر ۴ کیلو می باشد که بسته به مواد به کار رفته در آن متغیر است.
  • این تشک قابل شست و شو بوده و الیاف درونی آن دچار آسیب نمی شوند.
  • تشک مهمان از دسته تشک های طبی بوده و به ستون فقرات آسیبی وارد نمی کند.
  • رویه این تشک ها نرم و لطیف بوده و موجب بروز حساسیت نخواهند شد.
  • این تشک ها به دلیل پر شدن با اسفنج و الیاف مصنوعی دارای وزن سبکی هستند.

امروزه کارخانجات و تولید های زیادی اقدام به تولید انواع تشک من جمله تشک مهمان لوکس می کنند، هر کدام از این برندها از مواد اولیه متنوعی در تولید تشک استفاده می کنند.

اما نکته مهم در فروش بیشتر علاوه بر حفظ کیفیت، حفظ و جذب مشتری است؛ تولیدکنندگان بایستی با به کارگیری ترفندهای جذب مشتری تعداد فروش خود را ارتقا دهند.

بازاریابی درست و اصولی می تواند نه تنها در افزایش فروش نقش داشته باشد بلکه دامنه مشتریان را نیز گسترش دهد.

این امر به طور محسوس در اشتغال زایی و رونق چرخه اقتصاد کشور موثر خواهد بود، همچنین می توان با رعایت استانداردهای بین المللی و اخذ مجوزهای لازم اقدام به صادرات این محصولات کرد.

همان طور که می دانید مزایای نهفته در صادرات موجب می گردد تا از خروج ارز جلوگیری شود و اقتصاد کشور شکوفا شود.

فروش تشک لوکس مهمان

قیمت تشک مهمان

قیمت تشک مهمان نسبت به سایر تشک ها به خصوص انواع طبی فنری از قیمت پایینی برخوردار است و از تشک های اقتصادی و به صرفه به شمار می رود.

لازم به ذکر است که قیمت خرید تشک مهمان لوکس به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد و امکان برآورد قیمت ثابت برای آن امکان پذیر نمی باشد.

قیمت تشک مهمان لوکس، امروزه  بین ۲۳۰ تا ۳۷۰ هزار تومان به ازای کیفیت هر نوع می باشد.

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت تشک مهمان متریال به کار رفته در آن است، هر چه این مواد اولیه مرغوب و باکیفیت باشند هزینه تمام شده محصول افزایش می یاید.

علاوه بر آن هزینه حمل و نقل، نیروی کار، ابعاد، طرح و برند، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا نیز از فاکتوهایی است که می تواند قیمت تشک مهمان را دستخوش تغییر کند.

مجموعه ما در زمینه تامین انواع تشک مهمان لوکس و باکیفیت فعالیت دارد، شما مشتریان عزیز می توانید با شماره های مندرج در سایت با کارشناسان ما در ارتباط بوده و از مشاوره قبل از فروش، تضمین کیفیت و گارانتی بهره مند شوید.

به طور قطع مجموعه ما تجربه خرید خوشایندی را برای شما بزرگواران رقم خواهد زد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *