نمد فرش ممتاز دو متری

در گذشته نمد یکی از زیرانداز های پرکاربرد و جدایی ناپذیری در زندگی روزمره مردم بوده است. نمد ( فوتر ) از الیاف طبیعی و بهم تنیدن پشم خالص تولید می شد. در نمد فرش عمل بافتن صورت نمی گیرد. نمد با کیفیت را از پشم درجه یک بهاره گوسفند تهیه می شود. امروزه به دلیل بروز افزایش بیماری های مفصلی و روماتیسم اقبال عمومی مردم به استفاده از نمد بیشتر شده است. نمد فرش درجه یک با قیمت فوق العاده ارزان در مقایسه با فرش های دستباف یا ماشینی می باشد.

خرید زیرانداز نمد سنتی به راحتی در دسترس و قابل سفارش در تمامی نقاط کشور می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قیمت استثنایی و کیفیتی بی نظیر در تولید نمد طبیعی را به صورت آنلاین و ارسال به تهران، مشهد، قم، مازندارن، هرمزگان، تبریز و غیره به سادگی امکان پذیر کرده است. فروش عمده و جزئی انواع محصولات نمدی دستباف ایران در مرکز خرید رامش نمد موجود است.

نمد فرش ممتاز دو متری

نمد فرش سنتی با پشم سفید اعلا

نمد با پشم سفید بره

پشم سفید یکی از بهترین و فوق العاده زیبا در انواع پشم بشمار میرود. نمد فرش از پشم درجه یک نرم و لطیف سفید بره در موارد خاص مانند تشک نمدی طبی استفاده می شود. خرید زیرانداز نمدی دو متری سفید بعلت کمیاب بودن پشم سفید قیمت تولید بالاتری نسبت به سایر رنگ ها دارد. زیرا مراحل شستشو و جداسازی و فراوری آن بیشتر می‌باشد.

انواع نمد فرش سنتی با پشم سفید طبیعی بهاره  درجه یک را می توان با ترکیب رنگی پشم های مختلف تولید کرد. افزایش تقاضا در مورد نمدهای با پشم سفید روز به روز در حال افزایش است. زیبایی و لطافت پشم خالص بره باعث شده تا طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد.

زیرانداز نمدی سفید به عنوان زیرانداز سبک و نرم در ورزش های که در حال خوابیده و نشسته می‌باشند میتواند بسیار مفید باشد. ابعاد این تشک ها از کوچک ۶۰×۶۰ الی ۱۷۰×۸۵ متغیر است. و همچنین نسبت به سفارش مشتری میتوان تولید کرد. انواع نمد فرش،  تشک های نمدی یا زیرانداز نمدی گوسفندی با کیفیت عالی و قیمت فوق العاده از فروش بالایی برخوردار است.

 

خواص فرش سنتی نمدی درجه یک

نمد سنتی دستباف بیضی

مواد اولیه نمد از پشم خالص و با خواص درمانی فرش سنتی نمدی کاملآ سالم و ارگانیک ساخته شده است. همانطور که در مقاله ها دیگر به آن اشاره شد، نمد طبیعی در اثر مالش و فشار پشم و درگیر شدن آنها به هم تولید میشود. در نمد عمل بافتن صورت نمیگیرد و همان گرما و رطوبت در طی مراحل سخت و طاقت فرسا در هم تنیده شده و به عنوان پارچه ضخیم یا همان نمد فرش درجه یک تولید میشود. خواص نمد سنتی نمدی چه بصورت ساده یا طرحدار ساخته شود یکسان است.

برخلاف تصور عموم مردم که هر چه ضخامت نمد بیشتر باشد خواص درمانی آن نیز بیشتر است. باید توجه داشته باشیم که نمد با ضخامت ۱ سانت همان اندازه خواص درمانی دارد که نمد با ضخامت ۲ سانت یا بیشتر دارد. کیفیت نمد بستگی به نژاد پشم و درجه کیفی آن دارد. ممکن است نمد با ضخامت ۳ یا ۴ سانت داری طول عمر بسیار کمتری نسبت به نمد با ضخامت ۱ یا ۲ سانت داشته باشد. بنابراین بهترین تشک نمدی سفید را میتوان بصورت استاندارد با ضخامت ۲ سانت تهیه کرد.

تشک نمدی خاصیت درمانی بسیاری دارد در اینجا بطور مختصر به تعدادی در خصوص فواید درمانی نمد اصل اشاره میکنیم:

۱_ بهبود سلامت عضلات بدن در هنگام استراحت و کاهش فشار ناشی از برخورد با سطح

۲_ کاهش دردهای مفصلی و روماتیسم

۳_ افزایش گردش خون در بدن

۴_گرم کردن ناحیه درد و درمان دیسک کمر

۵_ کفی کفش نمدی درمان خار پاشنه و بوی پا

۶_ کاهش درد های قاعدگی و تسکین دهنده آن در هنگام استراحت

و غیره

 

نمد طبیعی ممتاز برای راهرو و اتاق خواب چه ویژگی دارد؟

نمدی بیضی شکل سنتی

زیرانداز نمدی سنتی دستباف مناسب برای تمامی سلایق مختلف و بویژه منازل مسکونی ایرانی است. مخصوصا مناطقی از ایران مانند شمال و جنوب ایران که بسیار رطوبت دارد نمد یکی از بهترین زیرانداز هایی است که از مصرف بالایی برخوردار است. در این مناطق بیشتر از نمد بعنوان زیرانداز برای راهرو و اتاق خواب استفاده می شود. از ویژگی های نمد طبیعی ممتاز جاذب رطوبت ، گرد غبار و ضد آتش سوزی است.

جالب است بدانید که نمد به علت وجود پشم طبیعی، چربی موجود در پشم و همچنین ضخامت نمد ، آتش به درون آن نفوذ نمی‌کند. بدین منظور به عنوان عایق حرارتی نیز در صنعت ماشین سازی کاربرد فراوانی دارد.

در بسیاری از مناطق کشور که دارای هوای سرد و مرطوب هستند استفاده از نمد بصورت معمول رایج است. کاربرد فراوان نمد فرش درجه یک به علت عمر بسیار طولانی و دوام آن مورد توجه قرار گرفته است.

 

طریقه شستشوی زیرانداز نمدی اصل ممتاز

شستشو نمد سنتی دستباف یکی از مهمترین عوامل در نگهداری و طول عمر آن می‌باشد.طریقه شستشوی زیرانداز نمدی اصل ممتاز بسیار حائز اهمیت است. اولین نکته مهم که باید به آن توجه کرد ، شستشو بیش از اندازه آن است. بهتر است تا زمانی که نیاز به شستشو ندارد نمد را شستشو ندهیم.

گام دوم، زمانی که نمد فرش درجه یک نیاز به شستشو دارد ، با آب ملایم و صابون محل مورد نظر را با فشار دست شستشو دهید. به هیچ عنوان نمد را در ماشین لباسشویی قرار ندهید. زیرا شکل و فرم نمد کاملا از بین می رود. نکته مهم آنکه با وسیله نوک تیر مانند فرچه یا برس روی نمد نکشید. زیرا باعث شده طرح نمد کنده و الیاف پشمی از آن جدا شود.

شستشو نمد دستباف ممتاز باید با دقت و حوصله انجام شود. لکه ها به راحتی با فشار دست و پا و کمی مواد شوینده دستی ملایم پاک می شوند. بعد از شستشو نمد را در جایی دیگر قرار داده تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس در سطح شیبدار مقابل آفتاب پهن کنید.

نکته: نمد را برای خشک شدن نباید روی بند پهن کرد. زیرا الیاف پشمی آن از فرم اولیه خارج می‌شود.

برای اطلاع بیشتر از نحو خرید و نگهداری نمد فرش درجه یک با مشاورین سایت ارتباط برقرار نمایید.

 

قیمت نمد طبیعی گوسفندی با کیفیت

قیمت نمد گوسفندی

کیفیت و قیمت مناسب دو شاخه اصلی در خرید محصولات نمدی دستباف می‌باشد.  نمد طبیعی گوسفندی درجه یک با توجه به ضخامت و طرح آن قیمت‌گذاری شده است. لیست قیمت انواع محصولات نمدی سنتی با ابعاد کوچک و بزرگ در طرح های متنوع و شاد عرضه شده است. با مراجعه به راه های ارتباطی تماس با مشاور فروش با مقایسه به آن بپردازید.

فرش نمدی درجه یک آماده ارسال به سراسر ایران می‌باشد. سفارش بصورت عمده و جزئی است. ارسال فوری و در کمترین زمان ممکن در فروشگاه حاضر امکان پذیر است.

 

13 دیدگاه

  • سلام
    جالب است نمد طبیعی با خاصیت ها ی انعطاف پذیری و ضد حریق است. زیر منقلی نمدی را من از شما خریداری کردم، بعد از چند سال هنوز هم کیفیت و ضخامت آن مثل روز اول است. بار ها تکه کوچک زغال روی آن افتاده اما سریعا خاموش شد. کیفیت عالی و بینظیر بود سپاس فراوان

  • درود ، نمد که از مجموعه شما خریداری کردم بسیار زیبا با پشم خالص است.
    برای خرید نمد بهتر است اصل و پشم طبیعی آن را تهیه کرد. مراکز فروش معتبر با سالها سابقه کار می‌توانند بهترین مرجع برای خرید نمد اصل باشند. تشکر از زحمات شما

  • نمد گلدوزی شده را از شما خریداری کردم بسیار شیک و منحصر به فرد است ، ?سپاسگزارم ♥️

  • سال گذشته من یک مستند دیده بودم که روش درست کردن نمد را نشان میداد به نظر کار خیلی سختی می آمد

  • نمد های سنتی یک زیر انداز بسیار عالی میباشد ک برای استفاده ب عنوان زیرانداز بسیار عالی میباشد

  • نمد بسیار زیبا و شیک میباشد و بیشتر در خانه های قدیمی وجود دارد معمولا بیشتر مردم از این نمد ها خوششان نمی آید

  • درود بر شما
    بهترین کیفیت زیرانداز نمدی و تنوع زیبای نقشه را در این سایت کامل میتوان مشاهده کرد، من تونستم دقیقا طرحی که خیلی دنبالش بودم را اینجا پیدا کنم ، از کیفیت نمد و نرمی پشم استفاده شده آن مشخص است که نمد ممتاز است?، دستتون درد نکنه ، خدا بهتون برکت و سلامتی بده♥️

  • درود بر شما
    نمد سنتی دستباف یکی از بهترین جایگزین برای نمد ماشینی است . زیرا قیمت فرش دستباف بسیار بالا است و نمد ارزان تر و مناسب برای فرش کردن

  • سلام نمد های که به دستم رسید فوق‌العاده زیبا و باشکوه بودن، ممنون رامش نمد عزیز♥️

  • سلام ، روز اولی که میخواستم نمد بخرم، همه میگفتن نمد چیه هست ؟ برای چی خوبه؟ اما وقتی این همه هنر و فرهنگ ایرانی را در منزل استفاده می کنم حس همه فرق کرده ! لطافت و خاصیت نمد باعث شده تا دوستانم به آن علاقه مند شوند.????

  • سلام و احترام فراوان
    نمد های با کیفیت سفید با پشم بره واقعا فوق‌العاده بودن !!? من یکی را به عنوان تشک نمدی استفاده کردم بسیار مرغوب ساخته شده بود سپاسگزارم ♥️ که برای مشتریان ارزش قایل هستید. بهترین نمدی بود که تا باحال دیده بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *