نمد فرش سنتی با الیاف طبیعی پشمی۱۰۰٪ پشم خالص بعنوان بهترین جایگزین برای فرش ماشینی امروزی است. با افتخار اعلام میکنیم هم اکنون مجموعه بزرگ رامش نمد ، تولید انواع محصولات نمدی دستباف در تهران را با تضمین کیفیت ارایه کرده است. نمد طبیعی در تهران و تمام نقاط کشور توانسته است سهم بزرگی را در این سرزمین کهن به خود اختصاص دهد.
انواع نمد با پشم خالص گوسفندی از جمله تشک نمدی، زیرانداز نمد سنتی ، پاپوش نمدی، کلیه بند پشمی ، انواع پادری نمدی سنتی با ترکیبی از طرح های جدید امروزی و بسیاری محصولات دیگر وارد بازار مصرف شده است.
قیمت نمد طبیعی به فاکتور های ضخامت ، ابعاد، کیفیت پشم مصرفی، طرح نمد و میزان سفارش آن بستگی دارد. قیمت نمد پشمی در تهران متفاوت است. برای پی بردن و مقایسه قیمت ها و طرح های متنوع نمد با مشاورین و متخصص سایت حاظر ارتباط برقرار نمایید. همچنین میتوانید از تخفیفات ویژه هر خرید و اشانتیون آن بهرمند شوید.

نمد سنتی دستباف بیضی در تهران

تعریف نمد پشمی طبیعی:

نمد کاملا طبیعی اصل

الیاف طبیعی نمد از پشم خالص گوسفند و بره تشکیل شده است. در تعریف نمد همین بس که بگوییم ، از بهم تنیدن الیاف پشمی با فشار و رطوبت نمد حاصل میشود. در نمد عمل بافتن صورت نمیگیرد. بلکه طرح و نقشه را در پارچه کرباس قرار گرفته میشود. سپس به ارتفاع یک متر روی آن پشم طبیعی حلاجی شده ریخته میشود. نمدمالی بصورت دستی و ماشینی صورت میگیرد. در تولید نمد ۹۰ درصد کار با دست انجام میشود. نقشه نمد معمولا از نظم خاصی پیروی نمی‌کند. معمولا نقوش هندسی یا گیاهی متقارن در کنار هم همزمان در ذهن سازنده نمد تجسم میشود. نقش مورد نظر به وسیله ی پشم های رنگی فتیله شده بصورت کاموایی نازک و ضخیم طراحی میشود.
امروزه نقوش برجسته یا نقوش با سلیقه و رنگ بازار مصرف تولید شده است. گویی نقوش سنتی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

نمد یکی از زیراندازهای ایرانی، در اصطلاح نمد سنتی می باشد و برای افرادی که در دکوراسیون خود سبک سنتی را می پسندند یک انتخاب ناب می باشد. همچنین نمد فانتزی با طرح های امروزی نیز برای افرادی که به دکوراسیون های مدرن علاقمند هستند موجود است.
امکان دسترسی به نمد طبیعی در تهران و فروشگاه های معتبر عرضه محصولات نمدی دستباف اصل ، به راحتی امکان پذیر است. با توجه به مسیر های ارتباطی و اینترنت سفارش و خرید بسیار آسان تر شده است.

 

کاربرد زیرانداز نمد طبیعی چیست؟

نمد سنتی باکیفیت عالی

نمد سنتی بعنوان یکی از منسوجات مفید و ضروری برای تمام افراد میباشد. زیرانداز نمد طبیعی کاربردهای زیادی دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم:

۱_ نمد در طب سنتی بعنوان وسیله ای درمان گر توصیه شده است. نمد طبیعی برای افرادی که رماتیسم، گرفتگی عضلانی و یا کمردرد دارند به استفاده از نمد سنتی شده است.
۲_ مهمترین عوامل استفاده از پشم در گذشته کاربرد آن برای تهیه لحاف و تشک این بوده که گرمای ایجاد شده از پشم، گردش خون را افزایش می دهد و کمک به عملکرد عضلات و رفع خستگی ناشی از رطوبت بدن انسان است.

۳_ نمد به دلیل جذب رطوبت بالا کفشها و یا کفی کفش از عرق و بوی بد پا جلوگیری می کند. همچنین باعث درمان خار پاشنه می شود.
۴_ از خواص نمد خاصیت ضد اشعه و اشتعال می باشد.
۵_ پشم در تولید نمد بصورت خود رنگ و طبیعی است. همچنین رنگهای گیاهی که طبیعی هستند باعث نقش زیادی در آرامش دارند و در درمان افسردگی تاثیر زیادی دارند.
۶_ استفاده از نمد پشمی در زمستان گرم و تابستان خنک می باشد.
۷_ نمد با کیفیت دارای دوام و استحکام بسیار زیاد و با توجه به این استحکام عمر مفید بسیار بالایی برخوردار است. مقرون به صرفه می باشد.
با ارایه بهترین کیفیت نمد فرش و پادری نمدی میتوان با اطمینان خاطر ، یک محصول صنایع دستی ایرانی نمد طبیعی در تهران را تهیه نمود. و به عنوان حمایت از کالای ایرانی و حفظ این صنعت نمدمالی سنتی با قدمت دیرینه نقش مهمی داشت.

 

ویژگی های مهم در نمد سنتی

تخته نمد سنتی دو متری

ضخامت نمد، بستگی به مقدار پشمی که در ساخت نمد استفاده می شود و فشار وارد شده ( نمد مالی ) بروی نمد از یک سانت تا دو سانت متغییر می باشد.

سایز نمد چون دست ساز می باشد و ماشینی نیست متغیر است. و ممکن است که اندازه ها به مقدار چند سانت با یکدیگر فرق داشته باشند. که این امر بدهی و طبیعی است. اگر ابعاد سفارش کمی کوچک یا بزرگتر شود به این علت است که در هنگام نمدمالی ممکن است کمی دست به لبه های نمد بیشتر فشار آورد. یا پشم نمد را چون بصورت چشمی و تجربی اضافه میکنند کمی بیشتر یا کمتر شود.

در فرآیند تولید نمد از گذشته تا به حال هیچ تغییری نداشته و در همه جا به یک روش تولید می شود که شامل تهیه پشم، تهیه قالب، حلاجی پشم، رنگرزی، نقش زنی و در آخر با بستن پشمها در یک حصیر و طناب پیچ کردن، استاد کار شروع به لگدکوب یا به اصطلاح نمدمالی کردن نمد می کند و در آخر نمد آماده می شود.

 

تفاوت نمد طبیعی و مصنوعی چیست؟

نمد سنتی دستباف ایران

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی نمد نیز دو نوع دارد طبیعی و مصنوعی وارد بازار مصرف شده است. تفاوت در نمد طبیعی، پشم به کار رفته که بر اثر مالش و کوبش استادکار به نمد تبدیل می شود ولی در نمد مصنوعی از الیاف پلاستیکی یا پرز قالی با دستگاه های جدید استفاده می شود.
فرق دیگر نمد طبیعی ضخامت تا بیست میل نیز می شود در حالی که در نمدهای مصنوعی نهایت ضخامت تا ۵ میل می باشد. در نمدهای طبیعی به دلیل استفاده از پشم طبیعی گوسفند بوی پشم را نیز دارند که تنها راه از بین بردن این بو شستشوی آن می باشد.

باید به این نکته توجه کرد که از مواد شوینده ضعیف مثل مایع دستشویی، پودرهای فاقد آنزیم یا مایع ظرفشویی استفاده شود تا به بافت نمد و رنگ آن آسیبی وارد نشود. با کمی آب ولرم و قرار دادن در نور آفتاب تا حد زیادی بوی نمد از بین میرود و نیاز به مواد شوینده یا نمک نیست.

 

خرید اینترنتی نمد فرش درجه یک در تهران

نمد فرش درجه یک

فروشگاه اینترنتی و نمایندگی فروش محصولات نمدی دستباف در تهران بصورت اینترنتی و حضوری، فعال است. فروش نمد طبیعی در تهران عمده و خرده از بهترین کارگاه های نمدمالی ایران عرضه نمد فرش درجه یک و ممتاز را به صورت مستقیم عرضه داشته است. فروش و ارسال فوری در تهران و شهرستانها امکان پذیر است. با ارتباط با مشاور فروش شرکت رامش نمد از جزئیات بیشتر برای خرید و خدمات پس از فروش آگاهی خواهید یافت.

 

7 دیدگاه

  • خرید نمد طبیعی در تهران به علت مسافت و ترافیک بسیار سخت است. خرید اینترنتی بهترین راه برای رهایی از مشکلات پیش روی تهرانی ها محترم می‌باشد

  • سلام، به نظر من هم نمد طبیعی در تهران به سختی میتوان دسترسی پیدا کرد، فروشگاه اینترنتی بهترین راه حل برای کم کردن ترافیک و کاهش آلودگی هوای تهران است.

  • محصولات نمدی خیلی محبوب هستن? و همچنین پر طرفدار . امیدوارم به این محبوبیت و طرفداری به بهترین شکل پاسخ داده بشهههه من ک خودم عاشقشون هستم

  • محصولات نمدی از بهترین محصولات در فصل سرما هستند، صنایع دستی ایران نمد سنتی یکی از بهترین محصولات اصیل ایرانی است

  • سلام ، از انواع نمدهایی که در بازار عرضه می‌شود نمد صنعتی است که با توجه به ویژگی‌های بسیار خاصش دارای کاربردهای گسترده‌ای است.

  • امکان دسترسی به نمد طبیعی در تهران و فروشگاه های معتبر عرضه محصولات نمدی دستباف اصل ، به راحتی امکان پذیر است. با توجه به مسیر های ارتباطی و اینترنت سفارش و خرید بسیار آسان تر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *