پادری نمدی سنگی

پادری نمدی سنگی فانتزی جدید برای دکوراسیون فضای لاکچری به بازار عرضه شده است. جدید ترین پادری شیک با مدل پادری سنگی وارد بازار مصرف شد. پادری نمدی سنگی از جمله محصولات جدید ارگانیک با پشم طبیعی و خود رنگ می‌باشد. که علاوه بر زیبایی و جلوه خاص برای دکوراسیون فضای لاکچری خود دارای خاصیت گرما بخشی نمد نیز می‌باشد. پادری نمدی برای راهرو ، پادری ورودی آپارتمان ، پادری آشپزخانه، پادری دستشویی از جمله مواردی هستند که کاربرد فراوانی دارند.

خرید مدل انواع پادری سنگی شیک و فانتزی از جمله وسایل مورد نیاز در اماکن مختلف می‌باشد. سفارش آنلاین انواع منحصر به فرد پادری نمدی سنگی با قیمت عالی امکان پذیر است.

پادری نمدی سنگی

نکات مهم در انتخاب مناسب پادری

مدل جدید پادری طرح سنگ

پادری سنتی یکی از وسایلی است که از گذشته تا به امروز در خانه ‌ها استفاده می‌شد. در قدیم از پادری کمتر به عنوان زیبایی منزل و جلوه بصری این محصول توجه می ‌شد. اما با گذشت زمان طرح‌ های متنوع پادری با جنس و رنگ های مختلف به وجود آمد. در اینجا به نکات مهم در انتخاب مناسب پادری اشاره می کنیم.
پادری از جمله وسایلی است که اکنون چنان تنوع زیادی دارد که ممکن است با دیدن آن‌ها متعجب شوید. و در انتخاب و تصمیم گیری بسیار دچار چالش روبرو شوید. پادری نمدی سنگی از جمله کالا های لوکس و مدرن می‌باشد. که برای زیبا سازی فضا داخلی منازل یا هتل ها مناسب است. از این محصول برای زیبا کردن فضای مقابل درب اتاق‌ ها در خانه‌ ها استفاده می‌شود.

هدف از این امر ایجاد فضایی شیک و متفاوت است. همان ‌طور که طرح‌ های مختلفی از پادری وجود دارد، ابعاد و اشکال آن‌ها نیز متفاوت هستند.
بهتر است قبل از انتخاب پادری به دکوراسیون داخلی منزل دقت کنیم . معمولا در دکوراسیون های مدرن جدید از رنگ ها و اشکال به شیوه کاملا متفاوت استفاده می شود. وسایل بصورت متمایز از هم در سادگی و در عین حال هماهنگی خاصی چیدمان میشود. شناخت رنگ بصورت هوشمندانه بسیار حائز اهمیت است.
بهترین پیشنهاد ما برای شما ، اگر به دنبال پادری خاص و زیبا هستید. اگر میخواهید دکوراسیون داخلی ویژه خود را داشته باشید از پادری نمدی سنگی میتوانید به عنوان یکی از بهترین وسیله طبیعی بهره مند شوید.

تولید کننده انواع جلو دری نمدی طرح سنگ و آنتیک

جلو دری نمدی مدل سنگی آنتیک

تولید جلو دری نمدی طرح سنگ در نوع خود در ایران بی نظیر است. این محصول بعنوان یک محصول کاملا بومی ، ثبت ملی شده است. که به سختی می‌توان همانند آن را در جای دیگر یافت. مدل های پادری طرح سنگ بصورت وارداتی در سال های اخیر از ترکیه وارد ایران می‌شوند. که به علت گرانی و الیاف مصنوعی این محصول ، مردم کمتر علاقه ای به خرید محصول خارجی نشان دادند.

تولید کننده ایرانی مبدع این محصول با متریال طبیعی با الهام گرفتن از طرح سنگ بهتر از از نوع وارداتی دست به ساخت آن زده است. نمد سنگی طبیعی با خاصیت درمانی پشم مناسب برای مصارف گوناگونی می‌باشد. تنوع و زیبایی منحصر به فرد با قیمت خیلی ارزان تر از وارداتی آن باعث شده تا تقاضای خرید این محصول رو به افزایش گذاشته شده است.

نمد سنگی مدرن با کیفیت عالی و با دوام تولید شده است. از این محصول بسیار مفید و زیبا میتوان بعنوان جلو دری، نمد فرش، کوسن ، تشک نمدی و… استفاده های گوناگونی مورد مصرف قرار داد. برای ثبت سفارش و خرید با مشاور فروش شرکت رامش نمد بصورت رایگان ارتباط برقرار نمایید. تا بصورت آنلاین تمامی طرح ها و مدل های جدید پادری نمد سنگی را در اختیار شما قرار دهد. با مشاوره اصولی در انتخاب مناسب پادری برای دکوراسیون فضای مدنظر میتوان جلوه خاص به محیط اطراف خود دهید.

 

 

 

 

4 دیدگاه

  • سلام و عرض ارادت
    نمد سنگی را خریداری کردم و برای فضای کنار شومینه در ویلا شمال بسیار مناسب بود, زیرا طرح شومبنه سنگی بود و همانگی ان با فضا سالن بسیار جذاب شده است. ممنون و سپاس

  • سلام و وقت بخیر…
    من قصد خریداری چند پادری نمدی با طرح سنگ هستم..اما دوست دارم همه طرح ها رو مشاهده کنم و طبق طرح و رنگ و سایز و اندازه انتخاب کنم…
    باید وارد چه سایت یا کانالی بشوم؟
    لطفا راهنمایی کنید?

    • سلام وقتتون بخیر
      لطفاً به راه های ارتباطی در سایت و یا فرم سفارش و شماره تماس خودتون را قرار دهید تا باهاتون تماس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *