نمد بافی سوزنی سنتی، هنری زیبا برگرفته از دل طبیعت به دست هنرمندان چیره دست ایران زمین ، مایه مباهات ایرانیان بر تمام دنیا.

هنری که با صبر وحوصله ، ذوق وسلیقه وهوش وذکاوت هموطنان عزیزمان به بار نشسته ورشک جهانیان را برانگیخته.

ارائه محصولات نمد بافی سوزنی سنتی

توضیح کلی درباره نمد بافی سوزنی

توضیح کلی درباره نمد بافی سوزنی با علاقه روز افزون مردم کشور عزیزمان ایران ومردم دنیا در سراسر کره خاکی به هنر وبه خصوص هنرهای سنتی ودستی که نشانگر فرهنگ ، تمدن، هوش وذکاوت پیشینیان ما بوده است .خوشبختانه بیشتر به هنرهای دستی وصنایع دستی وبومی پرداخته شده است.که نمد بافی سوزنی نیز یکی از انهاست.

نمد بافی سوزنی با متریال ومواد اولیه ای که از دل طبیعت به دست امده با هنر دست ایرانی ساخته پرداخته میشود وبه ایران وسرتاسردنیا عرضه می شود.

خدارو شکر با تولید بالای این محصولات نسبت به گذشته قیمت این کالاها

پایینتر امده وامکان استفاده برای افراد بیشتری میسر شده است.

فرش، کلاه، پوشاک وعروسک نمدی و…از محصولات این هنر کهن میباشد.

عروسکهای نمدی یکی از جذابترین وزیباترین این کالاهاست که تقاضای ان هرساله بیشتر می شود.از دیگر کالاهای مرتبط با آن می‌توان به پارچه‌هایی از این جنس اشاره کرد.

نمد بافی سوزنی از صنایع دستی باارزش ایرانی است که در مناطقی از استان سمنان وازجمله شاهرود به تهیه ان پرداخته میشود .ازدیگر مناطق میتوان به شهر کردوکردستان اشاره کرد

اساس وپایه این هنر زیبا از پشم حيواناتی مانند گوسفندوشتر است ۰

وپشم هم بیشر در مناطقی فراوانی دارد که دام بیشری پرورش میدهند که در مناطق کوهپایه ای غرب ومرکز کشور اشاره کرد برای همین شهرکرد ،کردستان

وسمنان مهد این هنر میباشد.

از همه جالبتر اینکه الیاف پشمی با استفاده از رنگهای کاملا گیاهی رنگ امیزی میشود که فاقد هرگونه سم والرژی وحساسیت میباشد و پوشاک حاصل از ان را میتوان با اطمینان صد درصد استفاده کرد به خصوص در فصل زمستان اگر در فیلمهای قدیمی دیده باشید چوپانان برای در امان ماندن از یخ زدگی در صحرا وبیابان از لباس مخصوصی استفاده می کردند که از جنس نمد میباشد .

حتی درحال حاضر کوهنوردان حرفه ای از جورابها ولباس نمدی برای درامان ماندن از یخ زدگی ورطوبت استفاده میکنند.

برای درمان برخی از بیماریها نیز از نمد ونمد بافی سوزنی استفاده می کنند مثل پادرد ،رماتیسم….

پخش کننده نمد بافی سوزنی مستطیل

پخش کننده نمد بافی سوزنی مستطیل ما به یاری خداوند ممنان و شما عزیزان ک مارا در زمینه ارائه نمد بافی سوزنی و نیز پخش نمد بافی سوزنی ،با حذف هرگونه واسطه آماده همکاری با شما عزیزان می باشیم ،شما میتوانید این محصول فوق العاده ک شالوده ای از هنر و طبیعت است را با ثبت سفارش در سایت ما با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت تحویل بگیرید ،به امید توفیق روز افسون برای یکایک شما عزیزان.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *