خرید نمد سنتی دستباف

قیمت نمد طبیعی در اصفهان ، مشهد ، تهران و شهرستان مختلف متفاوت است. تولید مرغوب با پشم سفید درجه یک بره ، نرم و لطیف به روش سنتی در کارگاه تولیدی ما انجام می‌شود.خرید نمد سنتی و قیمت زیرانداز نمد اصل و خرید آن بصورت آنلاین امکان پذیر است. نمد های سنتی طرحدار تولیدی در ابعاد ۲×۱ برای مصارف مختلف به در سراسر کشور به فروش می‌رسد. قیمت نمد طبیعی دستباف در مقایسه با سایر کالاهای مصنوعی بسیار مناسب است. عمر محصولات نمدی تولید شده از نمد پشمی بسیار بالا می‌باشد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اگر میخواهید در خصوص عوامل مؤثر در قیمت تمام شده نمد اطلاعات بیشتر به دست آورید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

خرید نمد سنتی دستباف

قیمت نمد دستباف ایران به چه عواملی بستگی دارد ؟

نمد با پشم سفید

قیمت نمد سنتی دستباف در ایران دستخوش تغییر و تحولاتی شده است. خرید نمد سنتی به مواردی بستگی دارد که اگرچه رو به افزایش گذاشته شده است اما افزایش قیمت باعث مشکلاتی در بازار نمد نیز شده است. به جدول آماری قیمت ها از سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نگاهی بی اندازیم می بینم با یک شیب تندی رو به افزایش گذاشته شده است. عوامل بسیاری وجود دارند که در اینجا به تعدادی از مهمترین آنها اشاره میکنیم .

این به آن علت می‌باشد که تهیه مواد اولیه در تولید نمد و عدم حمایت و هماهنگی لازم از سوی مسئولان از صنایع دستی نمدی باعث افزایش قیمت در تمامی کالاهای اساسی در تولید می‌باشد. متاسفانه افزایش قیمت در واقع به ضرر تولید کننده نمد میباشد. زیرا به ناچار با قیمت نازل به دست واسطه یا دلالان باید برساند.

سختی کار و عدم حمایت لازم از تولید کنندگان باعث تعطیلی بسیاری از کارگاه های نمدمالی فعال در ایران شده است. از عوامل تعطیلی کارگاه های صنایع دستی، تغییر ناگهانی قیمت ها باعث کم شدن و مشتریان می‌باشد. هر چند تولیدکنندگان سعی در ثبات قیمت ها دارند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند.

اما بسیاری از مردم از نحوه تولید نمد بی اطلاع هستند. تولید نمد در زمستان دارای مشکلات فراوانی از جمله مهمترین آن خشک شدن نمد می‌باشد. که بعلت سرما و بارش برف و باران مداوم، نمد را باید در کنار بخاری گازی خشک کرد. در تابستان نیز بعلت گرما شدید در کارگاه دچار گرفتی و دم کردن هوای داخلی میشود. که کار کردن و نمدمالی کردن را برای تولیدکنندگان نمد بسیار سخت کرده است.

قیمت نمد به عنوان یک محصول صنایع دستی بسیار ارزان است. قیمت نمد در مقایسه با فرش ماشینی یا موکت های با الیاف مصنوعی بسیار کم است. شاید در بازار بتوان زیرانداز پلاستیکی را دو یا سه برابر بیشتر از نمد دستباف تهیه کرد. در صورتی که بهای هر متر مربع نمد یک دوم محصولات مشابه خود است.

 

خصوصیات بارز در خرید نمد طبیعی اصل چیست؟

نمد اصل دستباف گوسفندی

نمد اصل بعنوان یک محصول کاملا ارگانیک با مواد طبیعی ساده تولید میشود. الیاف پشم ها بصورت خود رنگ و رنگ شده از مهمترین مواد اولیه در تولید نمد سنتی به شمار می‌رود. از خصوصیات بارز نمد اصل ، تولید آن بصورت دستی می‌باشد. نمدمالی بعنوان یکی از قدیمی ترین نوع ساخت منسوجات بشمار میرود. در گذشته نمدمالان بصورت دسته جمعی به مالیدن نمد بصورت همزمان انجام می‌شده است.

نمد ها طبیعی به علت اینکه در مناطق کم آب تولید میشوند گاهی شسته شده نیستند. و برای رفع بوی نمد باید یک یا دو مرتبه بعد خرید آن را شستشو داد. اما نمدهای با پشم شسته شده هم هست که بسیار باکیفیت و بدون بو می باشد.

نمد باکیفیت را میتوان از ضخامت و انسجام بافت تشخیص داد. اما بظاهر نمد نمیتوان دریافت که چه پشمی با چه درجه کیفیتی تولید شده است. بهتر است برای خرید نمد سنتی طبیعی  به فروشگاه های معتبر عرضه محصولات نمدی مراجعه نمایید. زیرا این مراکز خرید روز به روز به بهتر شدن کیفیت محصولات خود می اندیشند.

 

قیمت نمد طبیعی:

قیمت نمد طبیعی با کیفیت عالی و در ابعاد بزرگ و کوچک مشخص شد. فروش ویژه با تخفیف برای مشتریان عمده امکان پذیر است. خرید نمد سنتی و قیمت بدون واسطه و مستقیم از تولیدی به دست خریداران با تخفیف و ارسال رایگان شامل مشتریانی که بیش از دو بار خرید کرده باشند. برای سفارش بهترین کیفیت نمد سنتی دستباف اقدام نمائید.

 

4 دیدگاه

  • سلام و درود
    نمد طبیعی با پشم سفید بسیار زیبا است. و میتونم آن را با دکوراسیون منزل ست کنم، من از این نمدها خریداری کردم از نظر نرم بودن و استحکام بسیار عالی بود ، ممنون از سازنده آن

  • سلام و عرض ادب
    نمد های سفید با پشم بره را خریداری کردم. همانطور که در عکس هست کاملا سفید و باکیفیت بالا بود ، به عنوان تشک نمدی استفاده میکنم برای خوابیدن روی نمد بسیار نرم و لطیف ?❤️

  • نباید فریب قیمت پایین این کالا ها را خورد! بهترین مسیر در خرید مطمئن کالاهای نمدی با کیفیت، مراجعه به مراکز توزیع یا سایت های معتبر عرضه محصولات نمدی دست‌باف با ضمانت و خدمات پس از فروش می‌باشد

  • نمد ها طبیعی به علت اینکه در مناطق کم آب تولید میشوند گاهی شسته شده نیستند. و برای رفع بوی نمد باید یک یا دو مرتبه بعد خرید آن را شستشو داد. اما نمدهای با پشم شسته شده هم هست که بسیار باکیفیت و بدون بو می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *