تشک نمدی بیضی

سفارش و خرید عمده و جزئی بصورت مستقیم از تولیدی با قیمت باور نکردنی زیرانداز نمد سنتی یا قالیچه نمدی دستی و قیمت گلیم نمدی دستی در دسترس هم وطنان عزیز قرار گرفته است. خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر عرضه محصولات نمد اصل دستباف ایرانی این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم آورده تا به آسانی به لیست قیمت ها و مقایسه آن بپردازند.

جدیدترین مدل های قالی و قالیچه نمدی مرغوب و باکیفیت بالا و با ارزانترین قیمت در مرکز خرید محصولات نمدی موجود است. قیمت نمد گوسفندی در ابعاد بزرگ و کوچک در لیست قیمت نمد سنتی موجود است.  خرید اینترنتی راهی آسان و سریع را در فروشگاه‌های معتبر عرضه محصولات نمدی اصل فراهم آورده است.

تشک نمدی بیضی

مشخصات فنی نمد طبیعی

مشخصات فنی نمد طبیعی

نمد (felt ) در اصطلاح به پارچه ضخیم از جنس پشم گفته می شود. که از هم‌ تنیدن الیاف پشمی در اثر فشار و حرارت منسجم و به استحمام رسیده است. از مشخصات فنی و مواد اولیه اصلی نمد طبیعی، پشم خالص است. خیلی از افراد اطلاعات کافی در مورد پشم و انواع نژاد آنها ندارند. در حالی که از مهمترین عوامل تولید تشک نمدی یا قالیچه نمدی مرغوب از پشم درجه یک می باشد.

پشم ها در رنگ های خود رنگ ، سفید ، شکری، قهوه‌ای روشن ، مشکی و قهوه ای تیره وجود دارند. بهترین پشم ، پشمی است که در بهار چیده شود و نژاد مرینوس بسیار مرغوب تر است. اما پشم مرینوس وارداتی است و کمتر یافت میشود. در قسمت های از مناطق ایران نیز میتوان پشم باکیفیت و نرم بره یافت.
مورد دیگر حلاجی پشم طبیعی است که توسط دستگاه های حلاجی انجام می‌گیرد. تا پشم سبک شده و آشغال ها و مواد اضافی آن گرفته میشود. سپس رنگ آمیزی پشم با رنگ های ثابت انجام میگیرد. زیرا رنگ ثابت در هنگام شستشو نمد طبیعی رنگ ها بهم ریختگی نداشته باشند. رنگ های که در بازار بعنوان رنگ گیاهی به فروش می‌رود، متاسفانه صحت ندارد. رنگ ها همگی شیمیایی هستند و رنگ طبیعی منسوخ شده است.

افرادی بخاطر سود شخصی خود دست به فریب عمومی مردم میزنند. و نمد را با رنگ گیاهی به مردم با قیمت بیشتر می‌فروشند. جهت مشاهده و دریافت مشاوره رایگان و لیست قیمت زیرانداز نمد سنتی فرم سفارش را تکمیل نمایید. تا از طریق شماره تماس مشاور فروش شرکت تمامی لیست محصولات نمدی دستباف را در اختیارتان قرار دهد.

خواص خوابیدن روی نمد

خوابیدن روی نمد

خواص خوابیدن روی نمد در طب سنتی و جدید بسیار توصیه می شود. این سوال که آیا نمد میتواند از دردهای عضلانی و استخوانی بکاهد یا به درمان بیماریهای مفاصل کمک کند ؟  بسیار جالب است بدانید که پشم بعنوان اصلی ترین متریال در نمد سنتی ، باعث جذب رطوبت و گرم کردن عضلات بدن انسان می‌باشد. نمد طبیعی روی قطب های مثبت و منفی بدن انسان اثر گذاشته و به تعادل میرساند.

خوابیدن روی نمد باعث بهبود وضعیت کمر و عضلات گردن می‌شود. کمربند طبی نمدی ، بازو بند و کلیه بند پشمی از دیگر محصولاتی هستند که با پشم طبیعی تولید میشوند.
تشک نمدی مخصوص بیمارانی که دچار دیسک کمر هستند یا برای افراد سالمی که میخواهند پیشگیری قبل از درمان  بسیار مفید است. تشک نمدی هم بصورت ساده و هم طرحدار موجود می‌باشد. با مراجعه به راه های ارتباطی از قیمت زیرانداز نمد سنتی و تشک نمدی اطلاعات بیشتر دریافت نمایید‌‌.

مزایای نمد اصل و نحوه نگهداری از نمد سنتی

نمد سنتی گل‌دوزی

در زیر به مزایای نمد اصل و نحوه نگهداری از نمد سنتی اشاره شده است:
۱_نمد با کیفیت و ضخیم دارای طول عمر بسیار طولانی است.
۲- ضخامت نمد سنتی بین ۱٫۵ تا ۲ سانت می باشد.
۳- خاصیت درمانی و گرما بخشی نمد اصل نسب به نمد مصنوعی است.
۴- قابلیت شستشوی
۵- حفظ رطوبت و گرد و غبار هوا

خرید و قیمت زیرانداز نمد گوسفندی

نمد مستطیل شکل گوسفندی

 

قیمت زیرانداز نمد گوسفندی در ابعاد ۲×۱ بصورت خرده ۲۵۰ هزار تومان است. خرید و فروش انواع محصولات نمدی دستباف ایران در ابعاد مختلف تولید و پخش بصورت عمده و جزئی امکان پذیر است.

ابعاد زیرانداز مستطیل شکل به شرح زیر است:

نمد سنتی کوچک ۱۰۰×۷۰

۱۲۰×۶۵

نمد سنتی بزرگ ۱۸۰×۷۰

۱۹۰×۹۰

۲×۱

جهت اطلاع از قیمت های روز زیرانداز نمدی سنتی به صورت آنلاین به سادگی با مشاور فروش شرکت رامش نمد ارتباط برقرار نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *