تشک نمدی تک نفره

پشم سفید یکی از بهترین و زیباترین انواع پشم بشمار میرود. از پشم درجه یک سفید بره در موارد خاص مانند تشک نمدی طبی استفاده می شود. خرید زیرانداز نمدی با پشم رنگ روشن سفید یا شکری رو به افزایش گذاشته است. بعلت کمیاب بودن پشم سفید قیمت بالاتری نسبت به سایر رنگ ها دارد. زیرا مراحل شستشو و جداسازی و فراوری آن بیشتر می‌باشد. انواع زیرانداز نمدی سفید با پشم طبیعی بره را می توان با ترکیب رنگی پشم های مختلف تولید کرد. افزایش تقاضا در مورد نمدهای با پشم سفید و شیری رنگ (کرم ) روز به روز در حال افزایش است. زیبایی و لطافت پشم خالص بره باعث شده تا طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد.

تشک نمدی سفید بعنوان زیرانداز سبک و نرم در ورزش های که در حال خوابیده و نشسته می‌باشند میتواند بسیار مفید باشد. ابعاد این تشک یا زیرانداز نمدی از کوچک ۶۰×۶۰ الی ۱۷۰×۸۵ متغیر است. و نسبت به سفارش مشتری میتوان تولید کرد. این خرید زیرانداز نمدی با کیفیت عالی و قیمت فوق العاده از فروش بالایی برخوردار است.

 

خواص تشک سنتی نمدی طرحدار

نمد با پشم سفید بره

خواص تشک سنتی نمدی طرحدار با مواد اولیه نمد از پشم خالص و کاملآ سالم و ارگانیک ساخته شده است. همانطور که در مقاله ها دیگر به آن اشاره شد، نمد طبیعی در اثر مالش و فشار پشم و درگیر شدن آنها به هم تولید میشود. در نمد عمل بافتن صورت نمیگیرد و همان گرما و رطوبت در طی مراحل سخت و طاقت فرسا در هم تنیده شده و به عنوان پارچه ضخیم یا همان نمد تولید میشود. قابل ذکر است که؛ « خواص  نمد سنتی نمدی چه بصورت ساده یا طرحدار  ساخته شود یکسان است. »
برخلاف تصور عموم مردم که هر چه ضخامت نمد بیشتر باشد خواص درمانی آن نیز بیشتر است. باید توجه داشته باشیم که نمد با ضخامت ۱ سانت همان اندازه خواص درمانی دارد که نمد با ضخامت ۲ سانت یا بیشتر دارد. کیفیت نمد بستگی به نژاد پشم و درجه کیفی آن دارد. ممکن است نمد با ضخامت ۳ یا ۴ سانت داری طول عمر بسیار کمتری نسبت به نمد با ضخامت ۱ یا ۲ سانت داشته باشد. بنابراین بهترین تشک نمدی سفید را میتوان بصورت استاندارد با ضخامت ۲ سانت تهیه کرد.تشک نمدی خاصیت درمانی بسیاری دارد در اینجا بطور مختصر به تعدادی در خصوص فواید درمانی نمد اصل اشاره میکنیم:

  1. نمد پشمی گردش خون در بدن انسان را مخصوصا در نواحی که دچار آسیب دیدگی می‌باشد را افزایش می دهد. و با گرم کردن عضلات کمر باعث بهبود وضعیت کمر میشود.
  2. در طب سنتی نمد طبیعی را برای مواردی که دچار دردهای عضلانی مزمن می‌باشد ، بعنوان راه حل طبیعی و بدون عوارض جانبی به تمامی بیماران روماتیسمی یا دیسک کمر توصیه می کنند.
  3. زیرانداز نمدی اصل باعث شده تا در زمستان از رطوبت و سرما به بدن انسان جلوگیری شود.
  4. تمامی فصول سال میتوان از نمد بعنوان زیرانداز در تمامی سطوح مختلف استفاده کرد. نمد سنتی را به عنوان یکی از بهترین هدیه ارگانیک و دوستی با طبیعت نام برد.

نمد طبیعی برای راهرو و اتاق خواب چه ویژگی دارد؟

نمد طبیعی با کیفیت عالی و قیمت مناسب

خرید نمد طبیعی برای استفاده در راهرو ورودی و اتاق خواب بسیار مناسب است. در اینجا به نکات مهم در انتخاب مناسب خرید زیرانداز نمدی اشاره میکنیم.

  1.   نمد درجه یک باید بعد از یک ماه استفاده پرز دهی نداشته باشد.
  2. طرح و رنگ آن بطوری باشد که همیشه زیبا و ثابت باشد.
  3. ضخامت نمد بیشتر از ۲ سانت نباشد.
  4. به خوبی بافت نمد منسجم و محکم باشد. به قول معروف نمد باکیفیت میخ آهنین داخلش نمی‌رود!
  5. از پشم خالص و درجه یک استفاده شده باشد.

طریقه شستشوی زیرانداز نمدی اصل

زیرانداز نمدی سنتی سفید

خیلی وقت ها ممکن است در اثر استفاده از زیرانداز نمدی اصل نیاز به شستشو داشته باشید. طریقه صحیح شستشو نمد بسیار حائز اهمیت است.قبل از خرید زیرانداز نمدی باید این نکته را بخاطر داشت که از مراکز معتبر و تخصصی در زمینه محصولات نمدی دستباف ایران آن را تهیه کنیم. زیرا این مراکز سالها در زمینه محصولات نمدی فعالیت داشته اند. و به کیفیت عالی بعنوان بهترین تبلیغ در بین مردم شناخته شده هستند. بنابراین کیفیت خوب نمد در هنگام استفاده و زمانی که نیاز به شستشو داشته باشد بسیار حائز اهمیت است.

  1. اول اینکه باید این نکته را بخاطر داشت که ، تا زمانی که نیاز به شستشو نمد نیست آن را شستشو ندهیم. اگر نمد شما کمی بوی پشم داشته باشد بهترین راه انداختن نمد در مقابل آفتاب و هوادهی آن است. سپس اگر نیاز بود آن را شستشو دهیم. البته تفاوت نمد باکیفیت با پشم تمیز و جداسازی شده در اینجا کاملا مشهود است.
  2. نمد طبیعی با کیفیت بالا بو پشم نمی‌دهد و کاملا طبیعی و شسته شده است. نمد از ضخامت خوبی برخودار است و بعد از سالها استفاده ضخامت آن کم نمی‌شود.
  3. هرگز نباید برای شستشوی نمد از ماشین لباسشویی استفاده کرد. زیرا بافت نمد خراب خواهد شد.
  4. نمد سنتی دستباف را باید با آب ملایم و کمی صابون یا پودر آن شستشو دهید. صابون نرم باعث میشود تا بافت نمد بعد شستشو محکم تر شود.
  5. نمد را نباید با اجسام نوک تیز و برس زبر شست. زیرا طرح و انسجام بافت نمد خراب می‌شود. بعد از شستشو با دست و پا آب اضافی را باید از آن جدا کنیم و در محلی مانند چهارپایه قرار داده تا آب اضافی نمد خارج شود.
  6. سپس در محل شیب دار در مقابل آفتاب پهن کنید تا دو روز تا کاملا خشک شود. روی بند نباید نمد را آویزان کرد. زیرا باعث کشیدی بافت پشمی نمد میشود.

قیمت نمد طبیعی گوسفندی

قیمت زیرانداز نمد گوسفندی

خرید زیرانداز نمدی با پشم طبیعی گوسفندی را میتوان از سایت حاظر سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.قیمت نمد و تشک پشمی در ابعاد بزرگ و کوچک در طرح های جدید و فوق العاده زیبا مشخص شده است. سایت فروشگاه آنلاین معتبر در خصوص ارسال محصولات نمدی دستباف مطمئن و کاملا قانونی شروع به کار خود کرده است. و مشتریان فراوانی در سراسر ایران و صادارت عمده به کشورهای همسایه در سابقه درخشان کاری خود داشته است.

6 دیدگاه

  • سلام و وقت بخیر
    تشک نمدی با پشم بره را تهیه کردم و بسیار از ظاهر زیبا و نرمی و لطافت ان رضایت دارم. این نمد بینظر و بسیار تمیز کار شده است. میتوان به جرات گفت که پشم مرغوب و شسته شده است. امیدوارم همیشه در راستای کیفیت بهتر پیقدم باشید. موفق و پیروز باشید??

  • سلام من از این محصول سایت رامش نمد تهیه کرده واز ان استفاده کرده وخیلی راضی هستم

  • پدربزرگم کمردرد و روماتیسم داشت که از سوی متخصصین طب سنتی توصیه شد که بر روی نمد بخوابد تا درمان خود را قطعی کند

  • این نوع فرش و پارچه با زحمت بسیار زیاد به دست می آید این محصول بسیار شیک می باشد و قابلیت بالایی دارد.

  • نمد یکی از صنایع دستی ایران است که از پشم گوسفند درست میشود و تولید آن مراحل سختی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *