فرش نمدی ضخیم از جمله فرش های خاص ایرانی با قدمت طولانی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد از این رو فرش نمدی ایرانی به صورت توزیع مستقیم توسط مراکز معتبر با کیفیت حداکثری و استفاده از مواد اولیه طبیعی همچون پشم گوسفندی اعلا و استفاده از رنگهای طبیعی، با قیمت روز به فروش می رسد.

قیمت روز فرش نمدی ضخیم مشهد

استفاده فرش نمدی ضخیم چه مزایایی دارد؟

استفاده فرش نمدی ضخیم چه مزایایی دارد؟ نمد از جمله فرش هایی می باشد که از رنگ طبیعی و پشم گوسفندی درآن استفاده می شود که علاوه بر زیبایی آن دارای خواص درمانی نیز می باشد که در ادامه به برخی مشخصات فرش نمدی ایرانی می پردازیم:

  • در واقع مواد اولیه فرش نمدی پشم گوسفندی می باشد که آن را با ضربات دست و گرمای دست و آب و موادی که به آن به اصطلاح مواد قلیایی می گویند به دست می آورند، این پشمها را به هم فشرده می می کنند.
  • در مرحله آخر با استفاده از پشمهای رنگی که با استفاده از مواد طبیعی رنگرزی شده اند به عنوان مثال استفاده از پوست انار برای رنگرزی رنگ سیاه پشم ، طرح هایی روی نمد پایه میزنند و دوباره آن را با ضربات دست به نمد پایه می چسبانند. که باعث یکدست شدن پشمهای رنگی با خود نمد وظاهرشدن طرح های سنتی می شود.
  • فرش نمدی در طرح های مختلف و شکل و اندازه متفاوت تولید می گردند که بسته به سلیقه می توان آنها را خریداری نمود، این فرش نمدی عمده همانطور که گفته شد علاوه بر زیبایی خود ، دارای خواص درمانی می باشند و این خواص را از طبیعی بودن مواد اولیه آن ناشی می شود، از جمله خواص درمانی فرش نمدی، کمک به بهبود دردهای عضلانی، درمان میخچه پا و التهابات و درد کف پا می باشد.که با خرید فرش نمدی از فروشگاه های معتبر می توان از این خواص و صد البته زیبایی خیره کننده آن استفاده نمود.

دفتر فروش فرش نمدی ضخیم ایرانی

دفتر فروش فرش نمدی ضخیم ایرانی همان طور که میدانید فروش فرش مشهد نمدی که یکی از صنایع دستی و هنری است و طرفداران زیادی دارد، باعث شده تولید کنندگان فرش نمدی، سعی کنند آن را در بهترین کیفیت و قیمت متناسب در سراسر کشور عرضه نمایند و یا حتی فراتر از آن جز صادرات فرش نمدی قرار گیرد.

در همین جهت به دلیل مورد علاقه بودن فرش نمدی، این مرکز از عرضه کنندگان با کیفیت ترین فرش اصیل نمدی می باشد که قیمت فرش نمدی را بسیار مناسب قرار داده است و به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها و دلالان بازار به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ی خریدار محترم ، عرضه می نماید.

همان طور که میدانید خرید مستقیم و عمده فرش نمدی، بدون شک در قیمت آن نیز تاثیرگذار است و باعث کاهش قیمتها با خرید عمده و حذف هزینه ای اضافی با خرید مستقیم می باشد ، در نتیجه قیمت تمام شده برای خریدار محترم بسیار مناسب می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *