تشک نمدی خورشیدی

کناره نمدی خورشیدی یکی از پرفروشترین محصولات شرکت رامش نمد می‌باشد. تولیدی کناره نمدی مخمل شانل به همراه پشتی و روبالشی زیبا ارزان قیمت مورد استفاده و استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. فروشگاه ها، رستوران ها و اماکن سنتی با دکوراسیون داخلی ایرانی از خریداران عمده این محصول به شمار میروند. کناره نمدی اصفهان مرکز و قطب تولیدی این محصول میباشد. تجار ایرانی نیز به عنوان یکی از خریداران کناره نمدی مخمل و شانل را بعنوان کالای صادراتی به کشورهای همسایه از جمله عراق ، سوریه ، پاکستان و ترکیه …‌ صادر میکنند. قیمت کناره مخمل بصورت عمده عرضه میشود. و خریداران عمده می‌توانند به آسانی و با بهترین قیمت بازار داخلی آن را خریداری نمایند.

ویژگی های تشک کناره نمدی:

تشک نمدی مخمل

با اینکه تشک کناره نمدی جز پر کاربرد ترین محصولاتی است که در زمینه های مختلف از آن استفاده می شود، اما افراد زیادی هستند که در مورد مواد مصرفی آن اطلاعات زیادی ندارند. اگر شما نیز جزو آن دسته از دوستانی هستید که در این زمینه اطلاعات زیادی ندارید، می توانید در این بخش با همراه باشید. موارد زیر برخی از مهم ترین ویژگی های کناره نمدی مخمل می باشد.

یکی از مهمترین عوامل تولید تشک کناره نمدی ، پارچه میباشد. پارچه ها باکیفیت کناره ها در شهر یزد بافته میشود. نقش زیبا و دیدنی پارچه ها در رنگ ها و طرح های سنتی و ریز بافت ، چشم انداز زیبایی را از هنر مردم ایران زمین عرضه میدارد. کناره نمدی اصفهان در تنوع زیادی موجود است. اصفهان بعنوان مرکز تولید عمده کناره نمدی در کشور سالانه بیش از نیمی از نیاز کشور را به این محصول تامیین میکند. قیمت پتو کناره یا تشک نمدی به علت افزایش نرخ مواد اولیه آن روزانه رو به افزایش گذاشته است. قیمت کناره مخمل را میتوانید از طریق سایت و راهنمایی مشاوران فروش ما دریافت نمایید.

تشک کناره نمدی از پارچه مخمل اعلا بافت یزد تولید میشود. کیفیت پارچه در طول عمر کناره بسیار حائز اهمیت است. قابلیت شستشو و نظافت یکی از مهمترین عوامل در نگهداری این محصول است.

نمد داخل کناره ها از الیاف بهداشتی مصنوعی ضخیم تشکیل شده است. ضخامت نمد آن در حدود ۲ سانتیمتر است. الیاف بهداشتی بکار رفته در این محصول بسیار در سلامت افراد مهم است. زیرا اگر این الیاف بصورت غیر بهداشتی و یا از الیاف قالی و پرز های آن تشکیل شود، تاثیر بسزایی در به خطر انداختن سلامتی انسان دارد. بنابراین تشک نمدی بهتر است مواد اولیه سالم وبا الیاف بهداشتی بکار رود.

از دیگر ویژگی های تشک نمدی ، دوخت اعلا و محکم آن است .که بر اثر استفاده و به مرور زمان باعث پارگی قسمت های دوخت پارچه نشود.

ابعاد کناره نمدی خورشیدی ، ۱۸۰×۷۰ سانت است. وزن آن در حدود ۲۵۰۰ کیلو تا ۳۰۰۰ گرم می‌باشد.

کناره نمدی مخمل و شانل نیز جزو آن دسته از محصولاتی است که اگر از مواد اولیه مرغوب مانند پارچه و آستری …. و تجهیزات لازم برای تولید آن استفاده نشود، محصول نهایی دارای کیفیت مطلوب نخواهد بود. بنابراین گاهی نیز کارایی طول عمر خوبی را نخواهد داشت. از مهم ترین ویژگی منحصر به فرد می توان به کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید آن ‌ها اشاره کرد.

برای سفارش بهترین کیفیت ممکن در کناره نمدی خورشیدی با ما همراه شوید.

قیمت کناره مخمل:

تشک نمدی خورشیدی

در سایت حاضر از فروشگاه های معتبر انواع مختلف تشک نمدی کناره را با مدل های جدید و فوق العاده زیبا را میتوان با کیفیت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید. قیمت کناره مخمل پر شده از الیاف مصنوعی بهداشتی در ابعاد استاندارد بصورت عمده و خرده به فروش می رسد.

با صادرات تشک کناره، میتوان نقش مهمی در ارز آوری برای میهن عزیزمان ایران باشیم. از جمله مراکزی است که در راستای ارائه خدمات بهتر و رفاه حال شما وب سایت فروشی را طراحی نموده است تا شما بتوانید بدون متحمل شدن هزینه های حمل و نقل، این محصول را در کمترین زمان ممکن به آسانی و با قیمت عمده خریداری نمایید. که از نظر اقتصادی مقرون بصرفه است.

 

سفارش عمده کناره نمدی مخمل:

کناره نمدی شانل

برای سفارش بهترین محصولات نمدی مخمل و کناره با مشاور فروش شرکت تماس حاصل نمایید. تا عکس ها و مدل های جدید این محصول را در اختیار داشته باشید. سفارش عمده از جمله مواردی است که برای رفاه حال مشتریان عزیز قرار گرفته است. ارسال فوری و بدون محدودیت در تعداد سفارش امکان پذیر است.

 

 

5 دیدگاه

  • سلام و احترام
    من کناره نمدی قابی خورشیدی را با کیفیت و دوخت عالی تهیه کردم ، هم زیباست ? و علاوه بر آن پارچه مخمل ضخیم است. سپاس و خدا قوت ?

  • پارچه رویی دو شانل قابی بافت شده رنگ ثابت است

    خرید از تولیدی موجب کاهش هزینه های شما میگردد و به تولید کننده امکان بهینه کردن کیفیت محصولات را میدهید

  • ست کامل پنج تکه کناره نمدی خورشیدی اعلا
    شامل یک عدد تشک نمدی قابی شانل ۷۰*۱۸۰ زیپدار قابل شستشو

    دو عدد پشتی۶دکمه زیپدار قابل شارژ

    دو عدد پشتی سنتی تو پر و محکم

  • کناره نمدی خورشیدی در رنگبندی فیروزه ای ،سرمه ای ، قهوه ای ،زرشکی، طوسی، کرم، موجود میباشد

  • سلام و احترام
    تشکر فراوان تقدیم به شما ، که با عرضه مستقیم و تولید داخلی گامی مهم در پیشرفت کشورمان بر می‌دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *