کفش نمدی پشمی دخترانه

پاپوش های پشمی بعنوان یک پوشش نرم و لطیف با الیاف طبیعی در تمامی فصول سال قابل استفاده است. دمپایی روفرشی نمدی برای خانه های امروزی که سطح آن پوشیده از سرامیک است و باعث پا درد و دردهای ناشی از سردی در بدن می‌باشد کفش نمدی پشمی بسیار مفید است. طب سنتی خواص پاپوش نمدی استفاده از نمد را برای بسیاری از بیماری های مفصلی ناشی از رطوبت بدن انسان مفید دانسته است. پاپوش نمدی سنتی دستباف با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای تمامی سلایق و در طرح های جدید آماده فروش می‌باشد. پاپوش نمدی زیبا از پشم درجه یک گوسفند و در اندازه های بچگانه و زنانه و مردانه در سایز بندی ها متناسب آن موجود است. قیمت پاپوش نمدی در اندازه ها و گلدوزی شده آن بستگی دارد. الگو پاپوش نمدی در نمد ضخیم یا فوتر برش میخورد و دوخته میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش دمپایی نمدی با ما همراه شوید.

کفش نمدی پشمی دخترانه

 

خواص پاپوش نمدی چیست؟

پاپوش نمدی مردانه

نمد داری خواص درمانی بیشماری می باشد. صندل نمدی یا دمپایی روفرشی نمدی یکی از بهترین محصولات نمدی دستباف به شمار می‌رود. جنس دمپایی نمدی از پشم درجه یک گوسفند بوده است. نمد سنتی ایران یکی از قدیمی‌ترین بافته های بشر می‌باشد. نمد که با هم تنیدگی الیاف پشمی و فشار و حرارت بصورت تکه پارچه ضخیم که در فرانسه به آن فوتر گفته میشود ، تولید میشود‌.

فواید کفش نمدی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ جاذب رطوبت و ضد عرق پا

۲_ جلوگیری از بوی نامطبوع پاها

۳_ ضد خارپاشنه و تاول زدن پا

۴_ گرما بخشی در ناحیه کف پا

۵_ پشم دارای طبیعتی گرم و برای بدن آرامش بخش است.

۶_ عایق مناسب برای گرما و رطوبت و سرما

۷_ مناسب برای پیاده روی

۸_ قابلیت شستشو و نظافت

۹_ بسیار نرم و سبک

 

طریقه تولید کفش نمدی پشمی چگونه است ؟

پاپوش نمدی زنانه سنتی

پاپوش نمدی سنتی به شیوه کاملا متفاوت از پاپوش های نمدی مصنوعی تولید میشود. کفش های نمدی مردانه به شیوه نمدمالی سنتی صورت میگیرد. هیچگونه دوخت در آن بکار نمی‌رود. مگر برای تزیین روی صندل نمدی برای که جلوه و زیبایی بیشتر آن می‌باشد.

این پاپوش کاملا بصورت دستباف و یک تکه تولید میشود . بدون هیچ درز و دوخت و از طرق قالب‌گیری نمد بصورت پاپوش نمدی به وجود آمده است.

دم پایی روفرشی نمدی را میتوان به شیوه های مختلف تولید کرد. بعضی از تولیدات با پارچه فوتر یا نمد طبیعی ساخته شده است.

خرید اینترنتی دمپایی روفرشی نمدی با پشم طبیعی

عرضه دمپایی نمدی سنتی

خرید اینترنتی دمپایی روفرشی نمدی یکی از پرکاربردترین کالا نمدی دستباف ایران است. این محصول در سایز های ، ۳۶-۳۷-۳۸-۳۹-۴۰-۴۲ موجود  است‌. خرید بدون واسطه انواع محصولات نمدی دستباف در مرکز این محصول در سایت رامش نمد امکان پذیر است. سفارش عمده و خرده این محصول فراهم آورده است و مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه به راه های ارتباطی تماس حاصل نمایند. و از تخفیفات ویژه و قیمت مناسب بهرمند شوند.

5 دیدگاه

  • سلام ، صندل نمدی بسیار عالی برای زمستان و استفاده روی کف پوش های سرامیک است ، باعث جلوگیری از پادرد می‌شود ، به همه دوستان پیشنهاد میکنم از پاپوش نمدی پشمی طبیعی استفاده کنند

  • صندل نمدی دخترانه این سایت بسیار زیبا و راحت هستن ، مخصوص دمپایی نمدی مدل گلدوزی را خریداری کردم و بسیار دوستشون دارم ❤️?

  • طب سنتی خواص پاپوش نمدی استفاده از نمد را برای بسیاری از بیماری های مفصلی ناشی از رطوبت بدن انسان مفید دانسته است.

  • این پاپوش کاملا بصورت دستباف و یک تکه تولید میشود . بدون هیچ درز و دوخت و از طرق قالب‌گیری نمد بصورت پاپوش نمدی به وجود آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *