زیرانداز جاجیم شش متری

مرکز تولید بهترین زیرانداز مسافرتی جاجیم با کیفیت عالی و پارچه ضخیم و مناسب برای تمامی اماکن مختلف کاربرد دارد. از کاربردی ترین کالا ها و وسایلی ضروری برای تمام افراد میباشد. قیمت زیرانداز پارچه ای در اندازه های استاندارد و ۶ متری و ۹ متری با ارزانترین نرخ بصورت عمده اعلام شد. فروش زیرانداز مسافرتی درجه یک طرح جدید ضد آب و ساده و عرضه مستقیم این کالا در سراسر کشور موجود است.

زیرانداز جاجیم مسافرتی از زیرانداز های تولید شده اصفهان از پر فروش ترین زیرانداز های ایرانی است. زیبایی چشم نواز پارچه و کیفیت عالی باعث شده تا که بخش زیادی از بازار صادرات زیرانداز ایران را به خود اختصاص داده اند. برای اطلاع بیشتر و خرید عمده از تولیدی زیرانداز و فروش انواع زیرانداز جاجیم زیرانداز مسافرتی زیرانداز حصیری زیر انداز پلاستیکی زیرانداز ضد آب طرح جاجیم و … را از طریق همین سایت پیگیری کنید. زیرانداز از وسایلی هست که نیاز هر شخص و خانواده ای می شود بخصوص در مسافرتی که از وسایل ضروری در مسافرت می باشد. برای هر گونه سفارش خرید عمد زیرانداز و مشاوره رایگان با شماره درج شده در صفحه تماس بگیرید.

عرضه زیرانداز مسافرتی ضد آب با کیفیت

زیرانداز جاجیم شش متری

جالب است که بدانید زیرانداز مسافرتی ضد آب از با کیفیت ترین نوع زیراندازها می باشد. زیرا مانع از رسیدن رطوبت به زیرانداز میشود و از دوام و ماندگاری بالا تری نیز برخوردار است. همچنین در سال های اخیر تولید آن گسترش زیادی در کشور داشته بخصوص در شهر های تهران اصفهان یزد و مشهد. این نوع زیرانداز ها بخاطر ضد آب بودن خریداران زیادی دارد. برای خرید عمده انواع زیرانداز ضد آب با ما تماس بگیرد.

در ادامه به ویژگی های این زیرانداز اشاره شده است:

  1. سبک و کم حجم بودن و وزن کم زیرانداز ضد آب می‌باشد.
  2. قیمت مناسب و بسیار ارزان
  3. وجود تمامی ابعاد و سایز های مختلف
  4. طرح های متنوع زیبا و جدید
  5. کیفیت بالا پارچه دولایه و مقاومت آن در برابر سایش

و….

ویژگی های زیرانداز نمدی جاجیم

زیرانداز نمدی جاجیم از یک لایه نمد ضخیم و ضد آب تشکیل شده است. زیراندازها های ساده معمولا تک لایه یا با لایه ای از برزنت در پشت پارچه جاجیم تولید شده است. نمد پشت زیرانداز برای استفاده در تمامی اماکن تفریحی و کوهنوردی بسیار مناسب است. این مدل زیرانداز را میتوان در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار داد.

 

قیمت زیرانداز ضد آب ۶ متری

فروش عمده زیرانداز ضد آب

یکی از مهمترین عوامل در خرید محصولات زیرانداز مسافرتی جاجیم قیمت ارزان آن می‌باشد. اگر این محصول را به صورت عمده سفارش دهید خواهید دید چه تفاوتی با خرده آن در بازار ایران دارا میباشد. قیمت تولیدی زیرانداز ضد آب ۶ متری به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی این زیرانداز قیمت مواد اولیه می‌باشد. زیرانداز ۶ متری بخاطر سبکی و کم حجم بودن و قیمت ارزان تر آن از پرفروشترین نوع این کالا به حساب میرود.

قیمت تمامی مواد اولیه مانند نخ مورد استفاده، وزن زیرانداز، سایز زیرانداز، نوع دوخت زیرانداز، همچنین یک تکه و دو تکه بودن زیرانداز را باید در هنگام خرید در نظر داشت. البته هزینه های جانبی روی قیمت تمام شده محصول بسیار حائز اهمیت است. مثلاً نوع اسپان مصرفی برای زیرانداز، قیمت انرژی مصرف شده دستگاه ها و کارگاه تولیدی، دستمزد کارگران و کارمندان از هزینه های است که در کارخانه های تولید زیرانداز جاجیم بسیار مورد توجه باید قرار گیرد.

زیرانداز کوهنوردی تک نفره

یکی از کاربردی ترین زیراندازها ، نوع تک نفره آن می‌باشد. که به دلیل قابل حمل بودن و سبکی آن برای کوهنوردی بسیار مناسب است. این زیرانداز ها از کیفیت و محتوای مختلفی تولید و روانه بازار های داخلی کشور و نیز بازار های خارجی ایران می شوند. نمونه زیرانداز های یک نفره زیرانداز جاجیمی ، زیرانداز حصیر ، زیرانداز ضد آب ، زیر انداز پلاستیکی ، زیرانداز نمدی و … را میتوان نام برد.

قیمت عمده زیر انداز حصیری ۶ متری در اصفهان

زیرانداز عمده حصیری

قیمت زیر انداز حصیری ۶ متری نیز همانند دیگر محصولات در بازار ایران همواره دارای تغییرات و نوسان می باشد. جالب است بدانید که زیرانداز ۹ متری یک تکه و زیرانداز ۹ متری دو تکه حصیری بیشترین میزان تولید در اصفهان را دارد. تولید کننده های زیادی در کشور و همچنین مهمترین های آنها در استان اصفهان مشغول فعالیت هستند. زیرانداز های حصیری در این شهر با برند های مختلف مانند زیرانداز حصیر پیک نیک ، زیران حصیر ساحل ، زیرانداز حصیر دریا ، زیرانداز حصیر همسفر ، زیرانداز حصیر گلسار ، زیرانداز حصیر پیلاتس ، زیرانداز حصیر المیرا ، زیرانداز حصیر به خانه ،زیرانداز حصیر سفیر، زیرانداز حصیر خوش سفر، زیرانداز حصیر بیتا ، زیرانداز حصیر غزال، زیرانداز اصفهان ، زیرانداز حصیر تهران و … وجود دارد.

خرید و فروش حصیر پلاستیکی در تمامی ابعاد

زیرانداز حصیر پلاستیکی

در فصل تابستان خرید و فروش وسایل مسافرتی بسیار افزایش پیدا میکند. برای خرید حصیر پلاستیکی بصورت عمده با مدیر فروش این مجموعه تماس بفرمایید. بهتر است بدانید که بیشترین خرید عمده انواع زیرانداز حصیر پلاستیکی و زیرانداز نمدی جاجیم در اصفهان صورت می گیرد. زیرا اصفهان تولید کننده بزرگ انواع زیرانداز های حصیری و زیرانداز های پلاستیکی و نیز زیرانداز حتی جاجیمی و نمدی در کشور و خاورمیانه می باشد. از دیگر کشور هایی همسایه که همواره انواع زیرانداز ایرانی را خریدار هستند:

پاکستان، ارمنستان

افغانستان ،عراق

عمان،قطر

کویت و ..

قیمت انواع زیرانداز مسافرتی جاجیم

قیمت انواع زیرانداز حصیری و مسافرتی درجه یک جاجیم کارخانه های تولیدی زیرانداز مسافرتی متفاوت هست. زیرا هر تولیدی زیرانداز دارای برند خاصی است.بها و نرخ هر کلا به مواد اولیه صنایع و تولیدی معطوف میشود. تولید زیرانداز های یک تکه با دوخت و نخ مرغوب  و قیمت زیرانداز های تولیدی خود را تعیین می کنند. و از طرفی مواد اولیه برای تولید زیرانداز، نوع دوخت آن، وزن ، سایز زیرانداز، تعداد خرید بصورت عمده یا خرده، نحوه خرید، نحوه پرداخت مبلغ، نوع بسته بندی و … در تعیین قیمت تاثیر مستقیم دارند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه سایت و راه های ارتباطی تماس بگیرید. مشاورین ما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز هستند. و با قرار دادن لیست محصولات و قیمت ها بصورت عمده و جزئی به خریداران محترم عرضه می‌کنند.

1 دیدگاه

  • سلام و احترام
    زیرانداز مسافرتی جاجیم بسیار عالی و سبک است. ابعاد ۶ متری آن کاربرد زیادی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *