نمد سنتی دستباف با قیمت استثنایی

قیمت زیرانداز نمد طبیعی در مرکز عرضه مستقیم انواع محصولات نمدی دستباف ایران علام می‌شود. نمد سنتی، از دیرباز محصولی با کاربردهای درمانی و در زندگی روزمره مردم بوده است. که مورد استفاده و بهره گیری با قیمت ارزانتر با کیفیت در مرکز عرضه مستقیم انواع محصولات نمدی دستباف ایران با کیفیت عالی قرار داشته است. این محصول از مواد ارگانیک تولید شده و با خواص عالی و در اشکال مختلف و متنوع، ساخته شده است. نمدها بصورت خود رنگ و رنگ شده چشم هر بیننده ای را به خود جلب کرده است.

قیمت ارزان نمد طبیعی و خاصیت درمانی آن موجب شده تا روز به روز به میزان خرید و سفارش آن از سوی طرفداران آن اضافه شود. قیمت نمد طبیعی در مقایسه با سایر کالاهای مصنوعی بسیار مناسب است. عمر محصولات نمدی تولید شده از نمد پشمی بسیار بالا می‌باشد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

فواید نمد در طب سنتی

قیمت نمد طبیعی ارزان و خواص درمانی

همانطور که در طب سنتی برای بهره‌برداری از مواد طبیعی بسیار سفارش شده است. فواید زیادی برای استفاده از نمد برای بهبود یا درمان بسیار از بیماری های مفصلی و روماتیسم توصیه شده است. تولید نمد طبیعی با پشم مرغوب با بهره‌برداری از مواد اولیه اعلا به روش سنتی در کارگاه های نمدمالی ما انجام می‌شود. قیمت زیرانداز نمد طبیعی به متریال آن بستگی و ارتباط دارد.

با بررسی و تحلیل روش های درمانی و مراحل بهبود وضعیت آسیب دیده ی بدن، مشخص شده است در بیماران روماتیسمی که گرم شدن و گرم نگه داشتن عضو آسیب دیده در تسریع روند بهبود و سلامت اعضای بدن بسیار تاثیرگذار است. زیرا گرم نگه داشتن آن عضو باعث افزایش خون رسانی به محل درد می‌باشد. پشم بعنوان یک محصول نمد طبیعی از گوسفند یا بره تولید می‌شود. و نمد تولید شده توسط پشم بصورت تشک نمدی یا محصولاتی مانند عرقگیر نمدی ماشین در راستای بهبود سلامت انسان تاثیر بسزایی دارد.

[box shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”;” ]نمد خالص و ارگانیک هم با توجه به ساختار تولیدی و گرمی طبیعی آن، می‌تواند رطوبت بدن را از سرما حفظ نماید. همچنین در صورت بستن بصورت محصول زانو بند نمدی یا کمربند نمدی روی عضو آسیب دیده آن را گرم نگه می‌دارد. در ضمن کاهش درد بیمار، موجب سرعت در روند درمان آن می‌گردد[/box].

در ادامه به برخی از خواص طبی نمد طبیعی اشاره می‌کنیم:

 

  1. نمد طبیعی جاذب سرما و رطوبت است و آن را از خود عبور نمی‌دهد. و این امر باعث شده تا بهبودی ناحیه ای از بدن انسان که دچار ناراحتی است زودتر سلامتی خود را باز یابد‌
  2. جالب است بدانید که نمد در طب سنتی دارای طبیعتی گرم و خشک دارد و بدن انسان را مخصوصا در زمستان گرم نگه می‌دارد.
  3. در طب سنتی نمد طبیعی باعث هماهنگی در اعصاب و قطب های مثبت و منفی بدن می‌شود و آرامش خاصی را به افراد هدیه می‌کند. هدیه طبیعی از سوی طبیعت به ما پشم خالص است که نمد در درمان و کاهش درد، کمر درد استفاده می‌شود.
  4. نمد با کیفیت با گرم کردن مفاصل بدن، خونرسانی را به این اندام ها بیشتر می‌کند و سرعت می‌بخشد.
  5. نمد پشمی و کفی کفش نمدی در بهبود ترک پا و میخچه ی پا بسیار مناسب است.
  6. همچنین در بستن زخم ها و خشک کردن موضعی آن از نمد ضد عفونی شده می‌توان استفاده نمود. که در پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مراحل تولید زیرانداز نمد پشمی چگونه است ؟

محصولات نمد پشمی و زیرانداز در کشور به صورت سنتی و نمد مالی تولید می‌شود. مراحل تولید نمد زیرانداز پشمی ضخیم بسیار طولانی است. برای این منظور دستگاه های ساده ای برای کمک و راحت تر شدن مشقات تولید نمد به کوبش و مالش پشم به صورت دست ساز ساخته شده‌اند. نمد باکیفیت تا پنجاه سال هم میتواند عمر مفید داشته باشد. نمدمالی درست و اصولی میتواند عمر نمد مالی را راحت تر کنند و سرعت ببخشند، اما هنوز بعد صدها سال تجهیزات پیشرفته ای برای این امر وجود ندارد. لازم به توضیح است که کیفیت نمد تولیدی به روش سنتی، بالاتر از نمد صنعتی خواهد بود. قیمت نمد فرش طبیعی و زیرانداز نمدی به عوامل بسیاری بستگی دارد.

در زیر به مراحل تولید یک تخته نمد سنتی دستباف اشاره می‌گردد:

  1. چیدن پشم بهاره گوسفند در اوایل فصل بهار در کیفیت عالی نمد بسیار حائز اهمیت است.
  2. جدا سازی همچنین پاکسازی و شستشو پشم و حلاجی پشم بهاره ی گوسفند
  3. ریختن قالب تخته نمد بستگی به ابعاد نمد دارد مثلاً در ابعاد ۲ متر در ۲ متر با پشم برای نمد ۲ متری مناسب است.
  4. پاشیدن آب ولرم بر روی پشم قالب گیری شده
  5. لوله کردن پشم و بستن محکم آن با طناب
  6. آغاز فرایند مهم نمد مالی با کوبش و ضربه به زوایای مختلف نمد لوله شده در ساعات طولانی در انسجام بافت نمد بسیار حائز اهمیت است.
  7. اضافه کردن آب صابون گیاهی پیه به نمد در مراحل آخر نمد مالی
  8. شستشوی کامل نمد تولیدی با آب برای برطرف کردن بوی نمد
  9. قرار دادن نمد در سطح شیبدار و انداختن جلوی نور مستقیم آفتاب برای خشک شدن
  10. بریدن اضافات تخته نمد آماده شده و شکل دهی بهتر آن

 

چگونگی استفاده از نمد پشمی

نمد سنتی دستباف با قیمت استثنایی

جالب است بدانید که نمد پشمی از جمله محصولاتی است که عمر مفید و کاربرد بسیار بالایی دارد. بهتر است بدانید چگونگی طریقه استفاده کردن و شستشو نمد در طول عمر آن بسیار مهم است. بدلیل مواد پشمی خالص و مرغوب در تولید آن، در اثر استفاده ی زیاد هم عمر مناسبی دارد. در گذشته هم بخاطر همین مورد دوام زیاد سقف خانه های روستایی و عشایر، زیرانداز نمدی در داخل چادر ها و لباس چوپانان را از نمد تولید می‌کردند. نمد سنتی اگر اصولی و بدستی استفاده شود و درجای خشک و دور از نور مستقیم خورشید و رطوبت باشد عمری بالای ۵۰ سال خواهد داشت. نمد را اگر پهن کنید و خوب در معرض هوا قرار گیرد، بید نمی گذارد. بنابراین برای ماندگاری بیشتر آن را همیشه تمیز نگه دارید. قیمت زیرانداز نمد ارگانیک و فرش نمدی دستباف با کیفیت بسیار ارزانتر است.

 

در زیر به عوامل تاثیرگذار بر عمر نمد طبیعی اشاره می‌شود:

 

  1. جنس پشم و درجه آن که در تولید مورد استفاده در تولید نمد و نگهداری و چیدن پشم بهاره نیز حایز اهمیت است.
  2. میزان مالش و کوبش پشم در تولید نمد که هر چقدر بیشتر باشد استحکام و مقاومت نمد بیشتر خواهد شد.
  3. فصل تولید نمد که بهتر است در فصل تابستان برای بهتر خشک شدن آن می‌باشد. در طول عمر بسیار طولانی بسیار نقش مهمی دارد.
  4. خاص تولید و نحوه ی شستشوی مواد داخل پشم و خشک کردن آن
  5. شرایط استفاده و محل استفاده از نمد
  6. رطوبت زیاد و نور مستقیم خورشید از عمر نمد می‌کاهد.
  7. شستشوی زیاد نمد عمر نمد را کاهش می‌دهد.( نمد را نباید درصورتیکه که نیاز به شستشو ندارد آن را بشورید.)
  8. استفاده از رنگ های شیمیایی ثابت درخشان بجای رنگ طبیعی بر کیفیت و دوام نمد تاثیرگذار است.

نحوه ی خرید اینترنتی نمد طبیعی:

نمد سنتی گل‌دوزی

 

قیمت زیرانداز نمد طبیعی بصورت عمده به فروش می رسد. امروزه یکی از راحت ترین و متداول ترین راه های خرید مایحتاج مردم، استفاده از خرید های اینترنتی است. بدین شکل که مشتری بدون حضور فیزیکی یک محصول را از سایتی خریداری می‌کند و کالا برای او ارسال می‌شود. برخی تصور می‌کنند که امکان خرید نمد طبیعی با قیمتی مناسب وجود ندارد، در صورتی که نمد و محصولات ساخته شده از آن در سایت رامش نمد عرضه شده‌اند و قابل ارسال به تمام مناطق کشور می‌باشند.

نحوه ارسال و دریافت مشاوره لطفاً با شماره تماس های داخل سایت ارتباط برقرار نمایید.

 

7 دیدگاه

  • سلام ،درست کردن نمد مراحل زیاد و مختلفی داره و خیلی سخت آماده میشه ولی جزو زیبا ترین کارهای سنتیه??

  • نمد سنتی،برای کسانی که دوست دار،نمد سنتی هستند.می توانند به این سایت مراجعه کنند.

  • این نمد ها خیلی کاربرد خوبی دارند از لحاظ دکوراسیون و دکور ساختن و وسایل مثل کیف و کیف پول

  • متخصصان طب سنتی به افرادی که دردهای استخوانی دارند توصیه می‌کنند که از نمد استفاده کنند

  • نمد با استفاده از پشم گوسفند تولید میشود . پس هر چه پشم مورد استفاده مرغوب تر باشد نمد مرغوب تری نیز خواهیم داشت . وباید به این نکته ی مهم توجه کرد !

  • یکی از خاصیت های نمد درمان کمر درد ، گرفتگی های بدنی ، درد بدن که نمد با خاصیت و گرما و بافتی که داره باعث از بین رفتن درد و کاهش درد میشه حتما از این تشک های نمدی استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *