پتو پشمی تبریز اعلا

در بازار می توان انواع کالای خواب را با جنس، رنگ و در ابعاد مختلف و متفاوت مشاهده نمود و کارخانه پتو پشمی شتر یزد تبریز کرمانشاه از نمونه های عالی و بسیار با کیفیت از این محصولات است که از بازار خرید و فروش بسیار عالی برخوردار است.

 

بسیاری از افراد زمان خرید پتو تمایل دارند که از پتو با جنس طبیعی و ارگانیک استفاده کنند و توصیه ما به ایشان تهیه این نوع پتو است، زیرا تولید کننده در الیاف پتو از پشم و پنبه استفاده نموده و می دانید که هر دو این مواد جزء مواد طبیعی محسوب می شوند،پتو پشمی درجه یک در انواع ابعاد و به صورت تک نفره و دو نفره تولید می شود و با مراجعه به بازار می توان انواع طرح و رنگ از این محصول با کیفیت را مشاهده نمود.

پتو پشمی تبریز اعلا

بازار پتو تبریز

 

تولید کننده یزدی، کرمانشاهی و تبریزی تلاش کرده اند تا موفق به تولید بهترین نمونه از این محصولات شوند، به همین دلیل این کالا به جز مصرف بسیار بالا در کشور از متقاضیان خارجی بسیار زیادی برخوردار می باشد و به همین دلیل تولید کنندگان بخشی از بهترین تولیدات خود را به صادرات اختصاص داده و در اختیار تمام کشورهای متقاضی قرار می دهند.

پتو پشمی درجه یک دارای انواع ضخامت و کیفیت است و به همین دلیل تمام مصرف کنندگان می توانند از انواع کیفیت این پتو استفاده و بهترین نمونه را نسبت به هزینه ای که برای خرید در نظر گرفته اند تهیه و در مدتی طولانی از پتو استفاده نمایند.

 

قیمت پتو درخشان تبریز

پتو پشمی عمده ارزان

بسیاری از افراد در بازار خرید کالای خواب و پتو به دنبال بهترین جنس هستند که هم از گرمایی مطبوع و عالی و هم از دوام بالا برخوردار باشد و پتو پشمی درخشان تبریز تمام این خصوصیات را یکجا دارد.

تولید کننده تبریزی با استفاده از متریال کاملا طبیعی مانند پشم و پنبه اقدام به تولید پتویی نموده که بسیار گرم و نرم است و در عین حال وزنی بسیار سبک دارد، به همین دلیل جابجایی و شستشوی پتو بسیار ساده و راحت می باشد.

تولید کننده این کالای خواب درجه یک را به صورت تک نفره و دو نفره برای منظورهای مختلف و در انواع رنگ و طرح تولید و با کاور بسیار شیک و مخصوص روانه بازار نموده است و در این صورت تمام متقاضیان می توانند از نمونه های مختلف ارائه شده این کالا با برند خاص شهر یزد در بازار دیدن و بین نمونه های موجود بهترین کالا را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

پتو پشمی درخشان از بهترین نمونه از این کالا در بازار است، زیرا صنعت تولید پتو در یزد دارای سابقه بسیار طولانی و درخشانی می باشد، بنابر این می توان با اطمینان بسیار زیاد با برند مخصوص یزد خریداری و در مدت زمانی طولانی از این کالای بادوام با رنگ و طرح ثابت استفاده نمایید.

این پتو در عین سبک بودن، بسیار گرم و نرم است و استفاده از آن خصوصا در فصل‌های سرد سال بسیار لذت بخش می باشد.

 

پتو پشمی تبریز

پتو پشمی گوسفندی تبریز

تمام افراد و در تمام فصلهای سال از انواع پتو استفاده می کنند و پتو پشمی تبریز نمونه ای از انواع کالای خواب با طرفداران بسیار زیاد است، زیرا این کالا از الیاف طبیعی تولید و گرمایی عالی و بی نظیر دارد.

تولید کننده تبریزی نمونه های بسیار زیاد از انواع پتو پشمی را برای بزرگسالان و در انواع طرحهای فانتزی برای کودکان تولید نموده و محصولات خود را در بسته بندی و کاور مناسب زیپ دار به بازار ارائه کرده، به این ترتیب با مراجعه به بازار می توان انواع این کالا را از نزدیک مشاهده و محصول مورد نظر را خریداری نمود.

پتو پشمی تولید شده در تبریز در رنگ ها و با طرحهای بسیار زیبا و شایسته تولید شده است، بنابر این هر فرد با سلیقه خاص خود می توان رنگ پتو را با انواع کالای خواب خود و یا لوازمی که در اتاق خود دارد ست نماید و از هماهنگی و زیبایی ایجاد شده لذت ببرد.

می توان پتو پشمی را هم به عنوان یک روتختی شیک و هم به عنوان یک کالای خواب برای گرم کردن خود در اوقات استراحت استفاده نمود.

پتو پشمی از الیاف طبیعی و کاملا بدون ضرر و ایجاد حساسیت تولید شده است و می توان این محصول عالی و با دوام را در ماشین لباسشویی و حتی با دست شست و برای مدتهای طولانی از آن استفاده کرد.
پتو پشمی کرمانشاه
تولید و طراحی انواع کالای خواب در بسیاری از شهرهای کشور انجام می شود و پتو نمدی کرمانشاه از انواع این محصولات است که در کارخانجات بسیار مجهز و صنعتی کرمانشاه و در تنوع بسیار بالا از جهت سایز، رنگ و طرح تولید و در بازارهای سراسر کشور توزیع می شود.

اگر شما فردی هستید که به دنبال پتو با الیاف طبیعی هستید، اگر به دنبال پتویی نرم و سبک هستید و یا اگر می خواهید از یک کالای بادوام و بسیار گرم استفاده نماید، توصیه ما به شما خرید و استفاده از انواع پتو پشمی تولید شده در کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید:  پتو نمدی

تولید کنندگان کرمانشاهی همه نوع نیاز و سلیقه ای را در نظر گرفته اند تا موفق به تولید انواع پتو پشمی در سایزهای بزرگ و کوچک با انواع طرح و رنگ شده اند، لذا با ورود به بازار از انواع پتو با مارک و برند مخصوص کرمانشاه نیز دیدن فرمایید، شاید پتو مورد سلیقه و علاقه خود را بین تولیدات کرمانشاهی پیدا کردید

انواع پتو مسافرتی تولید شده در کرمانشاه در انواع متنوع و با قیمت مختلف و مناسب در بسته بندی شیک و عالی به بازار عرضه می شود و شما می توانید پتو پشمی را بسیار ارزان و مناسب تهیه نمایید.

در بسیاری از شهرهای کشور مانند کرمانشاه، تبریز و یزد می توان صنعت تولید پتو پشمی را به صورت ایده آل مشاهده نمود.

در این کارخانجات بهترین نمونه از پتو تهیه و وارد بازارهای خرید و فروش می شود، بنابر این اگر شما از متقاضیان انواع پتو پشمی در اندازه عمده و کلی هستید، می توانید خرید خود را از این سایت انجام دهید زیرا در این سایت بهترین و مرغوب ترین نمونه از پتو پشمی به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت بسیار مناسب و ارزان در اختیار تمام مشتریان عمده است.

 

 

 

 

 

 

 

7 دیدگاه

  • این پتوها هم زیباهستند هم اینکه سبک وراحت هستند این پتوها دراندازه های مختلف وطرح های مختلف تولیدمیشوند

  • با سلام، این پتوهای پشمی خیلی نرم و لطیف هست و تو هر فصلی میشه ازش استفاده کرد.

  • پتو های پشمی دارای گرما ی بسیار زیادی است و نرم و لطیف بودن آن موجب استفاده از آن ها شده است

  • پتوهای پشمی نرم و سبک هستند عالی هستند بهترین نوع پتو هستند و کیفیت خیلی خوبی دارند شستشوی راحتی دارند

  • سلام ، من برای مغازه تهیه کردم بصورت عمده بسیار پر فروش است و زیبا
    پتوپشمی خیلی نرم و سبک است و به دلیل پشمالو بودن خیلی موجب گرم شدن میشود و راحت میتوانید استفاده کنید

  • سلام ، پتو گوسفندی و پشمی ? بسیار عالی و نرم است. پرز دهی ندارد و خواص پشم را هم دارا هست.

  • سلام ، کارخانه تولید پتو گوسفندی در ایران بسیار محدود است و بسیاری از تولیدات به اسم ارگانیک و پشم طبیعی در بازار ایران عرضه میشود که اصل نیست، بنابراین نقش مهم فروشگاه نمد و پشم معتبر بسیار حائز اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *