پتو نمدی طرح دار و ساده از جمله نمونه های پر طرفدار به شمار می رود؛ زیرا جنس نمدی، نسبت به نمونه های مشابه، عایق سرمایی بسیار خوبی محسوب می شود. بهای عمده پتوهای نمدی، به علت شرایط نامناسب اقتصادی و نوسانات شدید قیمت ها، از ثبات مناسبی برخوردار نبوده و باید در هنگام خرید، قیمت آن را از مراکز اصلی استعلام گرفت‌. اما آنچه مسلم است، خرید مستقیم از تولیدکننده، مناسب تر و به صرفه تر خواهد بود.

قیمت عمده پتو نمدی طرح دار

با انواع پتو نمدی طرح دار آشنا شوید

با انواع پتو نمدی طرح دار آشنا شوید پتو، یکی از وسایل پر مصرف و از ملزومات یک خانه به شمار می رود. علاوه بر منازل، هتل ها، مسافرخانه ها، بیمارستان ها، خوابگاه ها و….، از جمله مکان هایی هستند که به صورت گسترده از پتو استفاده می کنند. اگر سری به بازار یا فروشگاه های فروش وسایل خواب بزنید، انواع پتو را می توانید در مدل ها و شکل های متفاوت و در کیفیت و کارایی متنوع مشاهده می کنید.

جنس نمدی، یکی از انواع پتوهای موجود است که به دلیل مقاومت بالا، در گذشته بیشتر به صورت تک رنگ در بیمارستان ها و سربازخانه ها مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه با طرح های جدید مورد استقبال عموم قرار گرفته اند. دلیل این استقبال گسترده را در خواص منحصر به فرد آن باید جستجو کرد.

تولیدکنندگان جهت تامین انواع سلایق مشتریان، آن را به صورت متنوع، مانند پتو نمدی گل دار، چهارخونه، پلنگی، خط دار، ژاکارتی، ساده، نمدی بیمارستانی، نمدی سربازی، نمدی با نشان سازمانی … و به صورت تک نفره و دونفره تولید و عرضه می کنند. پتوهای مسافرتی نمدی هم یکی دیگر از این نمونه ها به شمار می رود که از ضخامت کمتری برخوردار بوده و برای استفاده در خارج از منزل مناسب ترند.

از پتو نمدی فانتزی چه می دانید؟

از پتو نمدی فانتزی چه می دانید؟ نمد، ریشه در فرهنگ این آب و خاک دارد و از دیر باز در مناطق مختلف، به ویژه بخش های سردسیر کشور به طرق مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است. در گذشته و به صورت سنتی، نمد را از پشم دام های خود و با زحمت بسیار تهیه کرده و از آن در ساخت پوشش های متفاوت بهره می بردند. اما امروزه به مدد تکنولوژی و به کمک دستگاه های پیشرفته، با استفاده از الیاف طبیعی و مصنوعی اقدام به تولید اقلام نمدی در حجم گسترده نموده اند. انواع پتو نمدی یکی از این اقلام تولیدی می باشد که امروزه طرفداران خاص خود را داشته و از موارد پر فروش به شمار می رود. از مزیت پتوهای نمدی می توان، دوام، عایق گرما و سرما بودن و عدم ایجاد حساسیت را نام برد.

با بروز و ظهور فضای مجازی و دسترسی عموم مردم به دنیای گسترده تر و آشنایی با فرهنگ های مختلف، سلایق متفاوتی را در بین مردم ایجاد شد. همین امر، تولیدکنندگان در عرصه های مختلف را بر آن داشت تا تولیدات خود را در جهت تامین این خواسته ها قرار دهند. تولید پتوهای نمدی هم از این امر مستثنی نبوده؛ بدین سبب، شاهد عرضه طرح ها و رنگ های متعدد آن در مراکز فروش هستیم.

طرح های فانتزی از جمله مدل های زیبایی هستند که در تولید انواع پتوهای نمدی مورد استفاده قرار می گیرند. این طرح ها بیشتر مورد توجه کودکان و نوجوانان بوده و با سایر وسایل دکوراسیون ست می شوند. طرح های فانتزی، برای سبک های کلاسیک و مدرن مناسب ترند. استفاده از یک پتوی نمدی با طرح کلاسیک، اتاق خواب فرزندان شما را زیباتر جلوه می دهد.

مرکز صادرات انواع پتو نمدی طرح دار

مرکز صادرات انواع پتو نمدی طرح دار صادرات، همواره بخش مهمی از اقتصاد هر کشور به شمار می رود که در رشد و توسعه اقتصادی آن نقش به سزایی دارد. کشور پهناور ایران، با بهره مندی از منابع خدادادی و نیروی کارآمد و متخصص، اقلام طبیعی و مصنوعی فراوانی را به کشورهای دیگر، به ویژه کشورهای همسایه، صادر می کند؛ یکی از این موارد، پتوهای تولیدی از جمله پتو های نمدی است که در مدل های زیبا و متنوع عرضه می گردد.

پتو نمدی فانتزی، طرح دار یا ساده تولید شده در کارخانجات داخلی، از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه می باشد به همین دلیل علاوه بر بازار داخلی، در عرصه خارجی هم متقاضیان فراوانی دارد. در تولید این پتوها، از پشم و پلی استر درجه یک استفاده شده به همین دلیل در هنگام شستشو رنگ آن ثابت بوده و آب نمی رود. عملیات دیگر، از جمله خارزنی نیز به بهترین نحو و با استفاده از تجهیزات مدرن انجام می پذیرد تا منافذ کمتری ایجاد شده و گرمادهی آن بالاتر رود.

کارخانجات و شرکت های بازرگانی در برندهای معروف و شناخته شده، با بهره گیری از تیم قوی فروش، تولیدات داخلی را به کشور عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان، روسیه، امارات متحده عربی، استرالیا و …، صادر می کنند. کشورهایی که دارای آب و هوای سردسیری هستند، بیشتر متقاضی پتوهای نمدی می باشند. امروزه، پیشرفت تولیدکنندگان داخلی در بهبود هرچه بیشتر کیفیت پتوهای تولیدی، موجب افزایش تقاضای خارجی و گسترش حجم صادرات گردیده است.

بررسی بازار داخلی پتو نمدی طرح دار

بررسی بازار داخلی پتو نمدی طرح دار آنچه واضح و مبرهن است اینکه، پتو یکی از وسایل ضروری زندگی به شمار می رود و هیچ خانه ای را نمی توان یافت که تعداد متعددی پتو در آن یافت نشود. در یک تفریح چند ساعته در خارج از منزل هم، همراه داشتن یک یا چند پتوی سبک، ضروری می باشد؛ همین امر در کنار عرضه طرح های جدید و زیبا، موجب افزایش تقاضای این محصول در بازارهای داخلی گردیده است.

پتوها، در مدل ها و کیفیت های مختلف و طرح های چشم نواز تولید می شوند که هر کدام بنا به شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند؛ به عنوان مثال، پتوهای نازک تر و سبک تر برای مسافرت ها بسیار کاربردی هستند و پتوهای طرح دار برای جهیزیه نو عروسان یا هدیه دادن مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان پتوهای نمدی موارد استفاده فراوان تری دارند و بیشتر از بقیه مدل ها مورد تقاضا قرار می گیرند.

همانطور که قبلا هم ذکر شد، این پتوها علی رغم سنگین بودن، بسیار گرم و با دوام هستند؛ به همین دلیل بیشتر برای مکان های عمومی به کار برده می شدند اما با تولید طرح ها و رنگ های جدید برای استفاده در منازل هم به شدت مورد تقاضا قرار گرفته اند. کیفیت این مدل ها به گونه ایست که به عنوان زیرانداز هم به کاربرده می شوند. در فصول سرد سال، استراحت در زیر یک پتوی گرم و نرم نمدی، قطعا خوابی راحت و شیرین را به ارمغان خواهد آورد.

3 دیدگاه

  • به صورت مطمئن می توانم بگویم که با قیمتی که شما این محصول را به مشتریان خود می دهید در هیچ فروشگاه یا مرکز دیگری نمیتوان آن را با این قیمت پیدا کرد. امید وارم همیشه پر رونق و پر فروش باشید.

  • سلام روزتون بخیر
    مجموعه کامل از محصولات نمدی را میتوان بصورت یکجا با کیفیت عالی خریداری کرد. این سایت باعث شده تا در وقت و انرژی صرفه جویی شود. و تنوع و نوآوری های زیادی را در تولید و عرضه مستقیم انواع محصولات نمدی را شامل شده باشد. با یاری خداوند متعال موفق و موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *