نمد پشمی مخصوص آقایان

بالاخره نمد برای دیسک کمر ویژه ی آقایان کد ۱۷ محصولی جدید و بسیار کاربردی رسید. تشک نمدی طبی با پشم ۱۰۰ درصد خالص با ضخامت استاندارد یک تا یک و نیم سانتیمتر مخصوص افرادی با قد کشیده طراحی شده است.

نمد برای دیسک کمر کد ۱۷ طول نمد تشک اعلا، ۱۹۰ سانت و عرض ۱۰۰ سانتی‌متر تولید شده است. این محصول فرا سودمند و کاربردی با رنگ قهوه‌ای تیره و روشن ، رنگ شکری در کارگاه تولیدی نمد شهر کرد تولید می‌شود.

نمد پشمی مخصوص آقایان

مزایای خوابیدن روی نمد چیست ؟

فواید تولید نمد پشمی

نمد برای دیسک کمر در حال حاضر با توجه به شرایط زیستی زندگی بشر امروزی کمبود خواب راحت، تنظیم کیفیت خواب و بیداری به یکی از مشکلات همه گیر تبدیل شده است.

از مزایای خوابیدن روی نمد می توان به اثر گذاری پشم طبیعی گوسفند در گرم کردن بدن و در نتیجه آرامش بخشیدن به ستون فقرات و عضلات انسان اشاره کرد.

۱_ نمد برای دیسک کمر از مهمترین مشخصه استفاده از نمد دقیقا بعد مدت کوتاهی ، بهبودی وضعیت درد های مفصلی و عضلانی است. بطوریکه با گرم نگه داشتن طبیعی ، روند بهبود بیماری را سریعتر خواهد کرد‌.

۲_ در زمان بروز بیماری دیسک کمر افراد باید در رختخواب استراحت بیشتری داشته باشند تا زمانی که خود فرد احساس بهبودی را در خود احساس کند. نمد برای دیسک کمر به میزان قابل توجهی از تشک های مرسوم سفت تر است و همین امر باعث شده کمر در حالت طبیعی و درست خود قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: خوابیدن روی نمد و خواص شگفت انگیز آن + قیمت تشک نمدی بهمن ماه

خواص تشک های نمدی در طب سنتی

خوابیدن روی نمد پشمی

نمد برای دیسک کمر طب سنتی از تشک های نمدی معمولا برای از بین بردن کمر دردهای شدید استفاده می کند.البته این محصول مفید ، فقط برای کسانی که کمر درد دارند، نمی باشد و دیگر افراد نیز هم می توانند از این تشک پر خاصیت استفاده کنند و از پیش آمدن کمر درد از بروز آن جلوگیری کنند.

پشم خالص طبیعی دارویی بدون عوارض جانبی است. امروز مواد مصنوعی بطور کلی تمام جوانب زندگی بشر را پر کرده است. و همیشه انسان متمدن امروزی به دنبال راه چاره برای خلاصی از بیماری های روماتیسمی یا دیسک کمر است.

هر فرد بطور میانگین در طول زندگی خود معمولاً به یک یا چندین بار دچار بیماری کمر درد شدید یا همان دیسک کمر می‌شوند. رعایت نکردن اصول مراقبت از ستون فقرات و ورزش نکردن باعث ضعف این عضلات در بدن انسان می‌شود.

نمد برای دیسک کمر در طب سنتی بروز سردی در اندام ها و گرفتگی ناگهانی عضلات بر اثر برداشتن جسمی سنگین یا شک بعد کارهای بدنی سخت در افراد را عامل اصلی بروز بیماری دیسک کمر دانسته اند‌‌.

جالب است بدانید که ، این تشک ها پشمی مخصوص دیسک کمر با دارا بودن سطحی صاف و یکدست، باعث می شوند تا فرم بدن حفظ شود و هیچ‌گونه ناراحتی در هنگام خواب به وجود نیاید.

به افرادی که در طول شب از خواب ناآرامی بر خوردار هستند و یا اینکه کیفیت خوابشان کم می باشد، این مدل از تشک ها توصیه می شود، زیرا این تشک ها با دارا بودن مواد طبیعی پشمی درون خود، خواب شما را به راحتی تنظیم می کنند.

 

بیشتر بخوانید: چرا باید از تشک نمدی ارگانیک رامش نمد استفاده کنیم؟

سوالات متداول شما 

چه افرادی بیشتر به دیسک کمر دچار می‌شوند ؟

نمد مستطیل برای دیسک کمر

نمد برای دیسک کمر افرادی که در معرض کارهای سخت مانند باربرها حمل اشیاء سنگین ، بنا یا کارگران ساختمانی ، نقاشان ، برخی از مشاغلی که نیاز به نشستن یا ایستادن طولانی مدت دارند مانند رانندگی ، آرایشگری… بسیاری معتقدند کمر درد نشانه ورزش نکردن یا خوابیدن نادرست است وگرنه کار بدن انسان را قوی می‌کند!

البته این نظریه را میتوان تا حدی قبول کرد.

بیشتر بخوانید: بازار خرید عمده تشک های مهمان جنس ضخیم

 

چه کنیم تا به دیسک کمر مبتلا نشویم ؟

تشک نمدی یک نفره

نمد برای دیسک کمر بهترین راه حل برای رهایی از دیسک کمر ،  بستن یك کمربند یا حتی یک شال خيلي محكم پشمی محافظت كنيد. کلیه بند نمدی یکی از محصولات فوق العاده کاربردی و عالی با بند های قابل تنظیم برای پیشگیری از دیسک کمر است.

بهتر است همیشه ،كمر خود را عموما گرم نگه داشته و در معرض سرما قرار ندهید.

به یاد داشته باشید که ، براي برداشتن اشياء چه کمردرد دارید چه ندارید، چه دیسک کمر دارید چه دیسک ندارید خم نشويد.

از هر نوع زور زدن مانند هل دادن برداشتن و …باید اجتناب کنید.

بیشتر بخوانید:خرید عمده تشک نمدی طبی با کیفیت

 

آیا برای نمد تشک ویژه دیسک کمر از پشم خالص استفاده می‌کنید؟

در جواب این سوال باید گفت ؛ بله ، نمد برای دیسک کمر از پشم صد در صد خالص گوسفند و بره با کیفیت عالی و بدون پرز دهی تولید شده توسط علم روز دنیا و دستگاه های کوبش نمد مالی انجام می شود.

 

برای سفارش نمد تشک ویژه آقایان چگونه اقدام کنیم ؟

طریقه ثبت سفارش و خرید نمد برای دیسک کمر ویژه آقایان با توجه به نوع مصرف خود اقدام نمایید. نمد تشک در سایز های یک نفره و دو نفره در حال تولید و عرضه می‌باشد.

از مشخصات بارز این نمد می‌توان به پشم محلی اعلا و کیفیت نمد صاف و یکدست اشاره کرد. نمد تشک ویژه دیسک کمر شسته شده و بدون بو است.

با ارتباط در شبکه های اجتماعی و کانال ایتا و اینستاگرام شرکت رامش نمد به راحتی از نوع و قیمت مناسب محصولات اطلاع رسانی شده است.

شبکه اجتماعی رامش نمد

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *