در این مقاله می خواهیم به اهمیت استفاده از نمد طبیعی و خواص شگفت انگیز خوابیدن روی نمد برای افرادی که بیشتر در معرض بیماری های روماتیسمی یا دیسک کمر هستند و بهبود یا پیشگیری از آن بپردازیم. تشک نمدی ۱۰۰ درصد پشم خالص  به صورت تک‌نفره و دو نفره برای استفاده روی تخت یا زمین امکان پذیر است. لیست کامل محصولات با قیمت استثنایی بهمن ماه و کیفیتی فوق العاده در سایت حاضر در دسترس مشتریان عزیزمان هست.

چه کسانی باید از نمد استفاده کنند؟ قطعا جامعه مدرن امروزی ، بشر و نوع سبک زندگی دوری از مواد ارگانیک باعث شده تا سلامت استخوان ها ما دچار تغییرات زیادی شود.

افرادی که دارای مشاغلی مانند رانندگی طولانی مدت یا در ادارات که اکثریت مواقع پشت میز نشینی دارند ، باعث خستگی و آسیب در ستون فقرات این افراد می شود.

جالب است بدانید خوابیدن روی نمد با تشک نمدی استاندارد باعث تعدیل و بهبود گردش خون، باعث گرم شدن ناحیه کمر فرد می شود.

 

۵ نکته طلایی برای استفاده از تشک نمدی

فواید استفاده از نمد طبیعی

خوابیدن روی نمد یکی از بهترین عوامل اصلی سلامت جسم و روان انسان ، خوابیدن مفید است. خوابیدن باعث طول عمر بیشتر و آرامش بدن و تقویت قوای جسمی ما می شود. در اینجا به چند نکته مهم و طلایی خواص خوابیدن روی نمد که شاید کمتر به آن اشاره شده را بیان می کنیم؛

 

  1. نمد پشمی چون از طبیعت برگرفته شده است کاملا به تمامی ارگان های بدن سازگاری دارد. بدین معنا که مواد طبیعی تشک نمدی باعث آرامش بخشی بیشتر در طول مدت خواب انسان می‌شود.
  2. در طب سنتی ما استفاده از تشک نمدی پشمی که باعث گرم شدن بدن انسان ، بسیار توصیه شده است.
  3. امروز همه پزشکان متخصص ارتوپدی به این موضوع پی بردند که نمد طبیعی باعث بهبود دیسک کمر و گردن می شود. به گفته متخصصان همه افراد بهتر است از خوابیدن روی نمد طبیعی بهره ببرند.
  4. نکته شگفت انگیز خوابیدن روی نمد، درمان روماتیسم مفصلی و کنترل بیماری ام اس که ناشی از سردی بدن انسان می‌باشد ، تأثیر بسزایی دارد!
  5. جالب است بدانید پشم طبیعی موجود زنده است. چربی موجود در الیاف پشم دارای موادی هستند که باعث جذب رطوبت و سردی بدن انسان می‌شود. که همین امر موجب افزایش گردش خون در رگ های بدن و سرعت بخشیدن به تعادل سازی افراد شده است.

بیشتر بخوانید:خرید عمده تشک نمدی طبی با کیفیت

تفاوت نمد تشک طبیعی و تشک خوشخواب صنعتی

تفاوت تشک خوشخواب صنعتی و نمد طبیعی

خوابیدن روی نمد بررسی و مقایسه تشک های نمدی طبیعی با تشک های خوشخواب صنعتی در عملکرد و کارایی هر کدام خلاصه می شود. چگونگی قرار گیری فرم کمر و ستون فقرات موقع خوابیدن روی نمد یا تشک خوشخواب حتی طبی آن، کاملا متفاوت است. نکته مهم در استفاده مدام از هر کدام در طول زمان است.

تشک خوشخواب به علت وجود فنرها فرم کلی ستون فقرات که باید بصورت ، s مانند باشند را تغییر می دهد. قوس کمر از عوارض ناشی از استفاده تشک های صنعتی است.

در حالی که وجود یک نمد سنتی ساده با ضخامت ۱,۵ سانت عملکرد بهتری نسبت به تشک خوشخواب با ضخامت ۳۰ تا ۴۵ سانتیمتر دارد. بنابراین خوابیدن روی نمد طبیعی بدون هیچ گونه عوارضی حتی برای افرادی که عمل دیسک کمر داشتند نیز بسیار مفید و سازنده است.

تفاوت دیگر در قیمت تشک نمدی و خوشخواب است. اگر به لیست قیمت در ادامه مقاله توجه کنید خواهید دید قیمت یک تشک نمدی یکنفره بسیار ارزان تر از تشک صنعتی می باشد.

جالب است بدانید خوابیدن روی نمد برای افرادی که دچار زخم بستر هستند بسیار مفید است، این افراد زمانی که از کالای خواب پشمی استفاده می کنند. در حالی که بدن در حال استراحت هست، بخاطر رقیق بودن خون و خون رسانی  به زخم، این زخمها تغذیه و ترمیم می شوند و حتی فرد دچار زخم بستر نمی شود و حتی باعث ترمیم مشکلاتی در بدن می‌شود.

با مقایسه اجمالی این دو تشک در می یابیم که خوابیدن روی نمد طبیعی دارای خواص درمانی و زیادی در مقابل تشک های خوشخواب مصنوعی بازاری است.

 

بیشتر بخوانید: تشخیص نمد اصلی از تقلبی+ خرید تضمینی

انواع تشک نمدی به چند مدل تولید شده است؟

انواع مدل تشک نمدی

اگر بخواهیم به طور کلی در خصوص تولید تشک نمد مناسب برای خوابیدن روی نمد در بازار اشاره کنیم، می‌توان آن را به سه دسته تقسیم بندی کرد؛

۱_ نمد تشکی با پشم طبیعی بهاره بره ؛ که از نوع مرغوبترین  آن به حساب می آید. این نمد ها به علت وجود پشم خالص بره نرم، لطیف تر و بدون بو است.

بهترین فصل برای چیدن پشم بهار می‌باشد و چون تارهای آن بلندتر است بهتر هنگام نمد بافی به هم تنیده میشود و نمد از استقامت و دوام بالاتری نیز برخوردار است‌.

۲_ نمد تشک شسته شده ؛ حتماً بارها در خصوص بوی نمد شنیده اید. منظور همان بوی پشم گوسفند بعد تولید نمد طبیعی می‌باشد. اصل مهم در تشک نمدی خوابیدن روی نمد که بعد تولید بو گیری شده است. زیرا اگر بوی نمد زیاد باشد نمی توان خواب راحتی داشته باشید.

البته باید خاطر نشان کرد ، که بوی کم پشم در نمد با کیفیت کاملا طبیعی است و بعد از مرور زمان کامل از بین خواهد رفت. زیرا موقع چیدن پشم در فضای آزاد و در هنگام حلاجی کاملا ذرات و آلودگی ها از آن جداسازی شده است.

در پایان تولید نمد نیز با آب ولرم و مواد شوینده طبیعی شسته می شود. به این ترتیب کاملا بوی نامطلوب پشم از بین خواهد رفت.

۳_ تشک نمدی درجه سوم ؛ این تشک ها را از پشم متوسط تر برای کاهش قیمت آن استفاده می کنند. به آنها نمد ارزان قیمت نیز گفته می شود.

 

بیشتر بخوانید:چرا باید از تشک نمدی ارگانیک رامش نمد استفاده کنیم؟

لیست قیمت بهمن ماه تشک نمدی

بهتر است بدانید خوابیدن روی نمد ، براساس درجه کیفی تشک نمدی قیمت گذاری می شود. لیست قیمت انواع تشک نمدی طبیعی بهمن ماه برای آسودگی خریداران از این پس بصورت ماهانه در سایت حاضر قرار خواهد گرفت.

برای ارتباط با مشاور فروش در واتساپ و ایتا به شماره تماس های پایین صفحه سایت یا در منو بالای سایت قسمت تماس با ما پیام دهید و از قیمت بروز محصولات نمدی رامش و مشاوره رایگان آن بهرمند شوید.

لیست قیمت محصولات نمد فرش طبیعی

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *