زیر انداز نمدی سنتی می باشد که طرح و سنت های خاصی و حتی رنگبندی های به خصوصی در این محصول است که نشان‌دهنده سوغات و یا اصل و نسب یک شهر می باشد این محصول کارایی بسیار زیادی دارد و بیشتر برای مسافرت ها به کار می رود از این مراکز های خرید مختلفی به صورت مستقیم و غیرمستقیم به فروش این محصول می پردازند شما میتوانید برای خرید زیر انداز نمدی مراکزی مانند مغازه ها و یا شهرهایی که به تولید این محصول می پردازد مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

مرکز خرید زیر انداز نمدی سنتی خاکستری

طرح های خاص زیر انداز نمدی سنتی

طرح های خاص زیر انداز نمدی سنتی این محصول دارای جنس و طرح و مدل و رنگ بندی های خاصی است که باعث متمایز شدن این محصول با محصولات دیگر می شود که در زیر به طرح‌های خاص این محصول می پردازیم.

– اولین طرح خاص در این محصول به صورت ساده می باشد که متناسب با سلیقه افراد و دکوراسیون های منزل این نوع طرح را افراد مورد توجه قرار می‌گیرند چون سادگی خاصی دارد و.

– طرحی که مورد توجه بسیاری از افراد است تکه دوزی است که از تیکه های نمد با رنگ های مختلفی روی این زیر انداز دوخته می‌شود و باعث با ارزش کردن این محصول می باشد و طرفداران خاصی دارد.

– یک طرح نیز وجود دارد که طرح طبیعت است یعنی از رنگ های شاد در این محصول استفاده شده است و با شکل های گل و یا شکل های دیگر روی این زیر اندازه به خوبی دوخته شده است.

– طرحی که روی زیر انداز است به شکل جاجیمی می باشد که کیفیت و قیمت بسیار مناسبی دارد و همچنین طرح‌های خاص زیرانداز از نظر شکل دارای شکل های مختلفی از هندسی می باشد.

– طرح هایی که روی این زیرانداز نمدی طراحی می‌شود بیشتر به صورت قدیمی و سنتی است تا بتواند در بین مردم اصالت خود را حفظ کند و هرگز فراموش نشود و همین اتفاق نیز به خوبی صورت گرفته است.

فروشنده زیر انداز نمدی سنتی ضخیم

فروشنده زیر انداز نمدی سنتی ضخیم امروز این محصول کارایی بسیار زیادی دارد و همین امر باعث شده است که فروشندگان زیادی به فروش زیر انداز سنتی بپردازند تا بتوانند محصول را با ویژگی های منحصر به فرد به دست مردم برسانند.

با توجه به اینکه نیاز مصرفی مردم امروز در این محصول بالا رفته است فروشندگان زیادی نیز تصمیم گرفته اند که به فروش این محصول به هر دو روش بپردازند و نتیجه عالی نیز داشته است.

فروشندگان این محصول را از درب کارخانه و تولیدی ها خریداری می‌کنند و به گونه‌ای محصول بسیار مورد توجه قرار گرفته است که فروشندگان این محصول را هر ساله به کشورهای خارجی نیز صادر می‌کنند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *