تشک خواب، از وسایل ضروری نوزاد است و راحتی تشک می‌تواند باعث آرامش نوزاد حین بیداری و خواب شود. امروزه انواع متنوعی از تشک های نوزادی در بازار موجود است که این محصولات از نظر جنس، مدل و ابعاد تفاوت هایی دارند. تشک نمدی یکی از انواع این محصولات است که با ضخامت مختلف تولید می شود. این تشک بسیار راحت بوده و قابل استفاده در محل‌های مختلف است که فروش مستقیم تشک نمدی نوزادی با بهترین کیفیت و بدون حساسیت در این فروشگاه انجام می‌ شود تا بدون هیچ واسطه گری، محصول مورد نظر را با قیمتی مناسب، خریداری کنید.

فروش مستقیم تشک نمدی نوزادی

بررسی ابعاد تشک نمدی نوزادی

بررسی ابعاد تشک نمدی نوزادی نوزادان زمان زیادی از شبانه روز را در خواب سپری می کنند. خواب آرام و راحت می تواند تاثیر زیادی در رشد طبیعی و مطلوب نوزاد داشته باشد. از آنجا که نوزادان تحرک کمی داشته و بیشتر در حالت خوابیده و دراز کش هستند، باید تشکی مناسب در زیر آن ها قرار داشته باشد. از عواملی که سبب راحتی و آرامش نوزاد می شود، تشک با زیر انداز است. توجه داشته باشید که ابعاد و اندازه تشک ها هم جز مواردی است که همه باید در هنگام خرید به ان توجه کنند.

تشک های نوزادی که روی زمین پهن می شوند، ابعاد متنوعی داشته و به صورت سفارشی هم تهیه می شوند. از جمله تشک های نوزادی، می توان تشک های نمدی را نام برد. نمد، خود دارای مدل های مختلفی است و به صورت طبیعی و صنعتی تولید می شود. نمد طبیعی از فراورده های پشم گوسفند است که عایق رطوبت است و هر گونه رطوبت را هم به خوبی جذب می کند. نمد های صنعتی از ترکیب الیاف طبیعی و مواد مصنوعی و در ضخامت های مختلف تولید می شوند.

ضخامت این تشک تاثیری بر کارایی آن نداشته و روی تشک تخت هم می توان آن را پهن کرد. ابعاد تشک نمدی برای تخت نوزاد ۱۳۰× ۷۰ یا ۱۳۰×۷۵ است. معمولا ابعاد تشک ها بر اساس ابعاد تخت تغییر می یابد و ابعاد آن ها بگونه ای است که به خوبی در تخت فیکس شده و هیچ جای خالی باقی نمی گذارد تا نوزاد در حین خوابیدن، حس خوب و راحتی داشته باشد.

توزیع کننده انواع تشک نمدی نوزادی

توزیع کننده انواع تشک نمدی نوزادی توزیع کننده انواع تشک نمدی نوزادی، این محصول را در رنگ و طرح های مختلف در بازار توزیع می کند. فروشگاه های سیسمونی و لوازم نوزادی از جمله مراکزی هستند که خریدار این محصول از توزیع کنندگان هستند. تشک های نوزادی که با نمد صنعتی تهیه می شوند، قیمت پایین تری در مقایسه با تشک های نمدی طبیعی دارند. این مرکز اینترنتی جز توزیع کنندگان انواع تشک‌ نوزادی نمدی است و این محصولات را که دارای کیفیت بالا و طرح های متنوع، هستند با قیمتی مناسب، در اختیار شما متقاضیان گرامی قرار می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *