بازار بزرگ تهران در قیاس با شهر های دیگر ایران دارای تنوع کالاهای نمدی است. مرجع فروش عمده محصولات نمدی و تشک نمدی طبی ارگانیک و عرضه آن به تمامی نقاط ایران صورت می گیرد.

این محصول را با ابعاد کوچک یا بزرگ می توان به راحتی در کارخانه تولید تشک نمدی در تهران سفارش داد. برای خرید این محصول میتوانید در وب سایت ما با کمترین زمان ، با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه کنید برای سفارش کافیست با ما ارتباط بگیرید.

خریدهای اینترنتی هم برای خریدار و هم فروشنده بسیار مقرون به صرفه است. تحویل کلا در کوتاه ترین زمان ممکن صورت میگیرد، که این ویژگی مهمی در رضایت مشتریان ما بوده است.

آشنایی با تشک نمدی در تهران:

برای آشنایی بیشتر با تشک نمدی در تهران، لازم است ابتدا به خواص نمد اشاره کنیم. نمد در گذشته و در حال حاضر مورد توجه اطبا و متخصصان سلامت بوده است. مزایای استفاده الیاف پشمی طبیعی موجود در نمد گوسفندی ، تولید گرما میکند. خاصیت پشم، گرما بخشی و ضد رطوبت است. یکی از نکاتی که باید در انتخاب کفش پسرانه سایز ۳۹ دقت کرد اندازه و راحتی کار است.

هر چه الیاف به کار رفته در تشک نمدی طبیعی تر باشد کیفیت و فواید آن نیز برای سلامتی کمر و استخوان ها به مراتب بیشتر است. کیف دستی زنانه کتان یکی از کیف های دست دوزی می باشد که در سال های اخیر طرفداران زیادی به دست آورده است.

ساختار تشک نمدی از گذشته تا کنون دستخوش تغییرات زیادی شده است. در قدیم چون دستگاه های صنعتی نبود، تشک نمدی را به همان شیوه زیر انداز نمدی می ساختند. مراحل ساخت نمد سختی و مشقت فراوانی برای مردمان آن زمان داشت  اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری،  صنعت به کمک این حوزه آمد. امروزه تشک نمدی با سرعت بیشتری تولید می شود و در دسترس مصرف کنندگان قرار میگیرد.

انواع محصولات تشک نمدی در تهران به شرح زیر است:

  1. تشک نمدی تک نفره طبیعی
  2. تشک نمدی دو نفره
  3. تشک کناره نمدی
  4. نمد تشک ارگانیک
  5. تشک نمدی طبی
  6. تشک نمدی در مشهد

خواص خوابیدن روی نمد

خیلی از افراد نمی‌دانند خاصیت  نمد پشمی ارگانیک چیست و چرا خوابیدن بر روی نمد مفید است؟ پاسخ به این سوالات برای افرادی که با نمد بیگانه هستند و هیچ اطلاعی درباره خواص بی نظیر نمد ندارند بسیار حائز اهمیت است.

معمولا در مناطقی مختلفی از جهان که شغل بیشتر افراد دامداری است از گوسفندان استفاده های متنوعی دارند ، از پشم آن نیز در مصارفی زیادی بهره برداری میکنند.

پشم طبیعی از فرآورده های محلی است که در مصارف زیادی کاربرد دارد که نمد یکی از آنهاست. از پشم در ساختن فرش، جاجیم، گلیم، پارچه‌، گبه، گیوه و…. می‌سازند.

ویژگی نمد چیست؟

نمد به علت ضد رطوبت و عایق مناسب برای نفوذ آب باران در چادر های عشایری مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین برای زیرانداز داخل چادر هم بسیار کاربرد دارد. پشم طبیعی گوسفند انواع محصولات نمدی از جمله آن زیرانداز نمدی، تشک نمدی، کلاه، جلیغه می سازند.

مردم محلی خواص درمانی نمد را به خوبی درک کرده اند. بهترین موقع برای چیدن پشم گوسفند ، بهار می باشد. که از مرغوبیت بیشتری برخوردار است. در بافت نمد از خاصیت بهم تنیدن الیاف پشمی جعد یابی و پوسته ای پشم در اثر فشار و حرارت تولید شده در نمدمالی به وجود می آید. که تولید آن کار مشقت بار و سنگین است که توسط مردان انجام می شود.

 

خواص خوابیدن روی تشک نمدی در تهران بسیار زیاد است که در زیر به تعدادی از آنها اشاره میکنیم:

  1. بهبود کمردرد و قوس کمر که به علت خوابیدن در تشک های خیلی نرم و نامناسب ایجاد می شود.
  2. آرامش بخش و گرما بخش در فصل زمستان و خنک در فصل تابستان است.
  3. کمک به درمان بیماریهای رماتیسمی و مفصلی است.
  4. طرح های رنگارنگ استفاده شده در نمد بسیار شاد ضد افسردگی می‌باشد.
  5. تشک نمدی و لحاف نمدی در موقع خوابیدن کمک به گردش خون مناسبی در بدن انسان می کند.
  6. نمد ضد شعله ور شدن است.
  7. نمد خیس بسیار مقاوم است و به گفته نمدمالان « نمد خیس را شمشیر نمی برد.»

قیمت تشک نمدی در تهران

قیمت روز تشک نمدی در بازار تهران عرضه شده است. محاسبه  قیمت تمام شده تشک نمدی بر اساس ضخامت و ابعاد آن قیمت گذاری میشود. جهت اطلاع از قیمت دقیق محصول با مشاور فروش در همین سایت ارتباط بر قرار کنید.

 

 

6 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب
    تشک نمدی طبیعی محصول بسیار عالی از پشم درجه یک است که بعد از مدتی استراحت و آرامش خاصی به سلامتی و تندرستی اشخاص کمک شایانی میکند . بسیار عالی و بینظیر استفاده مداوم آن را به تمام افراد که دچار کمردرد و دردهای مفصلی ناشی از رطوبت بدن هستند پیشنهاد میکنم.

  • نمد بسیار جذاب و شیک میباشد و برای زیر انداز بسیار از آن استفاده می‌شود و عالی است همچنین برای تشک نمدی هم قابل استفاده است ،میتوان گفت وسیله ای دو منظوره ??❤️

  • کسانی که سبک سنتی را می پسندند نمد سنتی شیشه‌ای نیز دکوراسیون خانه شان را چند برابر زیباتر خواهد کرد.

  • مزایای استفاده الیاف پشمی طبیعی موجود در نمد گوسفندی ، تولید گرما میکند. خاصیت پشم، گرما بخشی و ضد رطوبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *