برای سفارش زیرانداز نمدی باکیفیت به وب سایت تولید کننده زیرانداز نمدی ایرانی مراجعه کنید، زیر انداز های نمدی معمولا در ابعاد مختلفی تولید می شوند اما در میان آنها استفاده از زیر اندازهای نمدی 2 و 6 و 9 متری مرسوم تر است زیرا این زیر اندازها علاوه بر این که سایز استانداردی دارند بیش از حد سنگین و جاگیر نیستند و همچنین تمام زیر اندازهای نمدی ایرانی دارای یک ساک تلقی دسته دار مخصوص برای نگهداری و حمل هستند.

تولید کننده زیرانداز نمدی ایرانی باکیفیت

بررسی مشخصات زیرانداز نمدی ایرانی باکیفیت

بررسی مشخصات زیرانداز نمدی ایرانی باکیفیت زیر اندازهای نمدی با کیفیت با استفاده از نخ های پشمی فوق العاده مرغوب بافته می شوند و نخ های به کار رفته در بافت این زیر اندازها کاملا نرم و لطیف هستند و به همین دلیل زیر اندازهای نمدی نیز لطیف می باشند و خشن و خشک نیستند.

زیر اندازهای نمدی پشمی یک وسیله ی بسیار مناسب برای سفر هستند زیرا این نوع زیر اندازها به دلیل بافته شدن توسط نخ های پشمی سرما را از خود عبور نمی دهند و همچنین این زیر اندازها در صورت مرطوب شدن سریع خشک می شوند زیرا نخ های پشمی آب را درون خود جذب نمی کنند.

تمام زیر اندازهای نمدی با توجه به کیفیت و دوام بالا و همچنین متراژ استانداری که دارند از قیمت مناسب برخوردار هستند و همچنین در اطراف و دور این زیر اندازها از بافت های مخصوص مانند بافت دندانه موشی استفاده می شود و این بافت ها دوام زیر انداز را افزایش می دهند و از شکافته شدن و پاره شدن زیر انداز جلوگیری می کنند.

برای بافت زیر انداز نمدی معمولا از نخ های محکم و پشمی تیره رنگ مانند قرمز، مشکی و خاکستری استفاده می شود و این زیر اندازها کمتر به صورت رنگ روشن بافته می شوند و به همین دلیل در هنگام سفر این نوع زیر اندازها به راحتی کثیف و لکه دار نمی شوند.

زیر اندازهای نمدی معمولا به صورت یک لایه و دو لایه بافته می شوند و زیر اندازهای دو لایه به دلیل این که با استفاده از دو لایه نخ پشمی بافته شده اند بسیار ضخیم تر و در نتیجه گرمتر هستند.

فروشگاه عرضه زیرانداز نمدی ایرانی باکیفیت

فروشگاه عرضه زیرانداز نمدی ایرانی باکیفیت زیر اندازهای نمدی معمولا به صورت مستطیل مانند بافته می شوند زیرا زیر اندازهای مستطیل شکل کاربردی تر هستند و بافت آنها ماشینی است و این زیر اندازهای نمدی اکثرا به صورت ساده بافته می شوند البته برخی از آنها دارای طرح چهار خانه و گلدار نیز هستند، قیمت زیر اندازهای نمدی هم به کیفیت بافت آنها و هم به متراژ زیر اندازها بستگی دارد و برای اطلاع از قیمت این زیر اندازها و بازدید کردن از انواع مدل های زیر اندازهای نمدی به وب سایت تولید زیرانداز نمدی مراجعه فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *