بازار خرید فرش نمد بیضی عشایری با توجه به این که این فرش ها از فرش های سنتی ایران می باشد و خرید این نمد ها نماد اصیل بودن و استفاده از فرش های سنتی می باشد محیط خانه را بسیار آرام بخش و زیبا نشان می دهد به همین دلیل بازار خرید این محصول بسیار داغ است.

از این نمدهای بیضی شکل بیشتر در لابی هتل و بسیاری از منازل های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد وزیبای خاصی به این مکان ها داده است همچنین این فرش ها بسیار سبک و و قابل حمل و نقل آسان می باشد.

بازار خرید فرش نمد بیضی عشایری

همه چیز درباره فرش نمد قدیمی بیضی

همه چیز درباره فرش نمد قدیمی بیضی همه چیز درباره فرش نمد قدیمی بیضی یکی از بهترین فرش ها و اصیل ترین فرش ها فرش نمد می باشد که در آن از هیچ نوع بافتی استفاده نشده است این فرش از پشم تهیه می شود.

به این صورت که طرح‌هایی را آماده می نماید و بر اساس آن طرح‌ها از پشم های رنگی مختلف برای ایجاد آن طرح ها استفاده می کنند بعدروی آن آب و صابون حل شده میریزند. سپس آن را لول کرده و شروع به مالیدن پشم می‌نمایم آنقدر این کار را انجام می دهند تا پشم ها در هم تنیده شوند و در یکدیگر محکم تنیده شوند این فرش ها به راحتی قابل شستشو می باشند.

این فرش ها آب را در خود نگه نمی دارند خیلی زود خشک می شوند به همین دلیل به عنوان دم دری در بسیاری از لابی های هتل و منازل از این نوع فرش استفاده می شود. همچنین به راحتی قابل شستشو می باشد و حمل و نقل آن بسیار آسان و سبک است به همین دلیل مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است یکی از دیگر دلایل استفاده از آن قیمت مناسب آن است .

قیمت نمد بیضی دلیل شکل و فرم زیبایی که دارد؛ دارای قیمت بسیار متفاوتی است و البته بسته به اندازه آن دارد یعنی هرچقدر اندازه آن فرش بزرگتر باشد قیمت آن بیشتر می باشد. امروزه به دلیل استفاده از این نوع نمد ها در منازل باعث شده است که روح و طنین خاصی در منازلی که از این فرش استفاده می نمایند منازل داده شود زیرا این فرش ها نماد اصیل یک فرش ایرانی است.

قیمت روز فرش نمد بیضی

قیمت روز فرش نمد بیضی قیمت روز فرش نمد بیضی نسبت به سایر فرش ها بسیار مناسب می باشد ضمن اینکه این فرش ها از الیاف مرغوب تهیه می شود که همان پشم حیوانات می باشد و دارای خواص بسیار زیادی است و از پوکی استخوان به دلیل گرمی جلوگیری می نماید.

همچنین برای شستشوی این نوع فرش نیاز به استفاده از فرچه نیست به راحتی آن را درون آب قرار داده و آب کشی می نمایید به همین راحتی فرش‌ تمیز می‌شود فروش این محصول به صورت عمده و کلی می باشد.

4 دیدگاه

  • عشایری ها بیشتر از نمد استفاده می کنند و برای خانه های ییلاقی مناسب است چون ضخامت زیادی دارد و یک هنر دستی و سنتی می باشد

  • نمد جزو محصولات سنتی در کشور به شمار می‌رود و محصولی هست که بیشتر عشایر آن را تولید میکند

  • این نوع نمد از پشم درجه یک و خالص ساخته شده به همین دلیل همه ویژگی های یک نمد عالی را دارد.

  • این نمد ها بسیار سنتی میباشد و در طرح های بسیار قدیمی ولی جذابی وجود دارد عالی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *