اگر شما نیز می خواهید فرش نمدی سنتی صادراتی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید . فرش نمدی سنتی یکی از آن دسته فرش هایی می باشد که از دیرباز تا به کنون در بین عموم مردم مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد . این نوع فرش به عنوان فرش اصیل ایرانی شناخته شده است و نسبت به سایر فرش ها کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارد .

پخش مستقیم فرش نمدی سنتی صادراتی

شاخصه های بارز فرش نمدی سنتی صادراتی

شاخصه های بارز فرش نمدی سنتی صادراتی همان گونه که می دانید فرش نمدی سنتی جزو فرش های اصیل ایرانی هستند که با پشم های طبیعی گوسفند تولید می شوند و برای رنگ های آن نیز از رنگ های طبیعی و گیاهی استفاده می کنند . فرش های نمدی سنتی نسبت به سایر فرش ها ضخامت زیادی دارد و می توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید و عمر زیادی دارد . فرش های سنتی نمدی هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه به عنوان هنر دست ایرانی شناخته میشوند و در هر زمان طرفداران مخصوص خود را دارد . برای تولید کردن فرش نمدی سنتی ابتدا پشم گوسفند را به خوبی شستشو می دهند و سپس با استفاده از صابون و غیره آن را قلیایی میکنند و پس از آن پشم ها را می کوبند و یا نمد مالی میکنند تا به یک بافت کاملا صاف و سفت تبدیل شود . فرش های نمدی سنتی علاوه بر زیبا بودن خواص درمانی نیز دارد ، استفاده کردن از فرش های نمدی باعث جلو گیری از درد های عضلانی ، درد های مفصلی ، کمر درد ، پا درد ، کلیه درد و … می شود ، گرمای بدن شما در تماس با فرش های نمدی سنتی دو برابر می شود و در نتیجه سبب گردش خون بهتر و تسکین درد می شود . فرش های نمدی سنتی به دلیل دارا بودن ظاهری زیبا و سنتی هر بیننده ای را به خود جذب می کند ، و قابل ست کردن با انواع دکوراسیون ها می باشد و فضای مدرنی را ایجاد می کند . هم چنین فرش های سنتی نمدی به دلیل ضخامتش عایق خوبی در برابر سرما و رطوبت می باشد . فرش های نمدی در انواع طرح ها ، رنگ ها و سایز ها موجود هستند . فرش های نمدی سنتی اگر دارای بافتی شل و پرز های ریز و درشت باشد ، با کیفیت نیست و عمر کمتری دارد . یک فرش نمدی سنتی با کیفیت دارای بافت سفت است و پرز ندارد .

تولیدی بزرگ فرش نمدی سنتی صادراتی

تولیدی بزرگ فرش نمدی سنتی صادراتی پخش فرش نمدی سنتی صادراتی به صورت مستقیم و بدون واسطه با بهترین کیفیت ممکن . تولید فرش صادراتی نمدی سنتی با مرغوبیت بالا و قیمت مناسب ، برای خرید به فروشگاه اینترنتی تولیدی بزرگ فرش نمدی سنتی صادراتی مراجعه کرده و یا به صورت حضوری مراجعه و خرید کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *