زیر انداز نمدی با پشم ساخته می شود و به نسبت اندازه و طرح آن، مدت چند روز یا چند هفته برای آن زمان صرف می شود.نمد از پشم طبیعی در اثر حرارت و فشار ساخته می شود و طرح های مختلفی بر روی آن قابل اجرا می باشد، لطیف و نرم و زیباست.

زیر انداز نمدی مشهد می تواند یکی از آیتم های جذاب برای ساختن فضای سنتی باشد و فضای شاعرانه و زیبا را برای منزل یا کافه یا مکان های دیگر به ارمغان بیاورد.

قیمت فروش زیر انداز نمدی مدرن مشهد

معرفی کلی زیر انداز نمدی مشهد

معرفی کلی زیر انداز نمدی مشهد زیرانداز نمدی مشهد، در انواع طرح و رنگ و سایز تولید می شود می توانید سایز کوچک آن را به عنوان دم دری یا به عنوان تابلو نیز استفاده کنید از طرفی به عنوان هدیه ای ارزشمند و معنوی می توانید به عزیزان تان هدیه بدهید.

این زیرانداز از بافت نرم و لطیفی برخوردار است.نمد کاربرد گسترده ای در صنعت نساجی دارد.این نمد ها، با حرارت و فشار در طی یک فرایند نسبتا طولانی، تولید می شوند. این محصول مانند پارچه های دیگر چروک نمی شود و این قابلیتی است که این محصول را از دیگر پارچه ها متمایز می کند.

هم چنین جذب آب بالایی دارد که قابلیتی خوب است. این نمد ها قابلیت شست و شو دارند و می توانید با صرف کمترین زمان محصول را تمیز کنید.و یا می توانید آن را در ماشین لباسشویی بیندازید.

شاید برایتان جالب باشید که بدانید زیرانداز نمدی در سلامتی نیز موثر است از آنجا که خاصیت گرما بخشی و جذب رطوبت دارد باعث بهتر شدن فرآیند گردش خون در بدن انسان می شود و برای درد های مفصلی و رماتیسمی نیز مفید است.

خرید زیر انداز نمدی مشهد بدون واسطه

خرید زیر انداز نمدی مشهد بدون واسطه برای خرید زیر انداز مشهد لازم است به این نکات توجه بفرمایید اول اینکه حتما زیرانداز از پشم طبیعی ساخته شده باشد. در تولید آن به هیچ عنوان مواد مصنوعی و چسب استفاده نشود.

فروش زیر انداز نمدی، به این دلیل بالا رفت که تولید کنندگان آن را از پشم کاملا طبیعی و بدوم استفاده از مواد شیمیایی ارائه کردند.واین موضوع باعث ماندگاری این زیر انداز می شود.برای شست و شوی این محصول به دلیل اینکه طبیعی می باشد باید احتیاط کنید تا از خراب شدن آن جلوگیری شود.

سعی کنید اصلا با مواد شوینده شیمیایی و یا مواد شوینده ای که ترکیبات اسیدی دارند زیر انداز را نشویید.قیمت این محصول بر حسب اندازه، مواد اولیه، طرح و فاکتور هایی از این قبیل سنجیده می شود.

قیمت این محصولات به دلیل ارتباط شما با تولید کننده و عدم وجود واسطه در خرید و فروش این محصول بسیار مناسب است.برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید و در صورت تمایل زیرانداز نمدی مشهد را با کیفیت بالا و قیمت مناسب سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *