فرش های نمدی یک نمونه از منسوجات خیلی قدیمی و آثار هنری یا سنتی در ایران زمین هستند که با روش خاص و زحمت فراوانی تولید می شوند و دارای طرفداران خاص خود در بازار های داخلی یا خارجی هستند، مرکز عرضه و فروش گلیم فرش نمدی این محصولات را به صورت گسترده از تولید کننده های آن خریداری می کند و سپس به صورت کلی یا جزئی در بازار های مصرف سطح کشور ما به فروش می رساند.

مرکز عرضه گلیم فرش نمدی

علت محبوبیت فرش نمدی چیست؟

علت محبوبیت فرش نمدی چیست؟ شاید تا به حال در خانه های مادر بزرگ های خود انواع و اقسام گلیم فرش نمدی شیک یا زیر انداز های نمدی قدیمی را دیده و بر روی آن ها نشسته باشید و حتما تجربه دلنشین حس گرمای خیلی زیاد به ویژه در فصل زمستان موجب آرامش شما شده است و از این تجربه لذت برده اید.

در میان مردم قدیمی ایران، تمام سالمندان و به ویژه اهالی شهر های شمالی که در مناطق مرطوب و شرجی کنار دریا زندگی می کنند و هر سال باید سرمای خیلی زیادی را تحمل کنند، فرش های نمدی از محبوبیت خیلی فراوانی برخوردار می باشد و ما در این قسمت تصمیم داریم به علت آن بپردازیم:

  • اول از همه باید خدمت شما عزیزان این موضوع را عرض کنیم که فرش های نمدی را مانند فرش های معمولی گره به گره به هم نمی بافند، اما این فرش ها از استحکام، دوام، انسجام و تراکم خیلی زیادی برخوردار هستند و در هر شرایطی از جمله مناطق رطوبتی به خوبی تا سال ها عمر می کنند.
  • برای بافتن فرش های نمدی از متریال های صد در صد طبیعی که پشم و موی حیواناتی همچون گوسفند و شتر هستند استفاده می شود و این مساله موجب می شود جنس این محصولات بسیار مرغوب و درجه یک باشد و در میان تمام نمونه های مشابه حرف اول را بزنند.
  • در قسمت هایی از این فرش ها که نیاز به طرح و رنگ داشته باشد از رنگ های گیاهی خالص استفاده می شود و اصلا مواد شیمیایی استفاده نمی شود، پس ثبات رنگی این محصولات خیلی زیاد است و به هیچ وجه در اثر مجاورت هوا یا تابش نور خورشید کدر نخواهند شد.
  • این فرش ها دارای هماهنگی خیلی زیادی با محیط زیست، طبیعت و بدن ما انسان ها هستند و اصلا آسیبی به هیچ یک از آن ها نمی زنند و موجب بروز آلرژی نمی شوند و از این رو استفاده کردن از آن ها کاملا ایمن می باشد.

از گلیم فرش نمدی چه می دانید؟

از گلیم فرش نمدی چه می دانید؟ ممکن است که در بازار های خرید و فروش فرش های سنتی ایرانی، انواع گلیم فرش نمدی اصیل و درجه یک را دیده باشید که استفاده کردن از آن ها در داخل دکوراسیون های مدرن و جدید می تواند تلفیق زیبایی از سنت و مدرنیته باشد و زینت بخش خانه های شما گردد، اما اگر می خواهید بدانید که این محصولات با چه روشی بافته و تولید می شوند، از شما عزیزان دعوت می کنیم که با ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید:

  • برای تولید کردن یک گلیم نمدی باید از روشی تحت عنوان نمد مالی استفاده شود که در طی آن با روش های سنتی یا مدرن مقدار زیادی پشم گوسفند را با کمک اعمال فشار و با حرارت و کمی رطوبت آب به هم فشرده می کنند و موجب می شوند این پشم ها در هم فرو رفته و گره بخورند.
  • این فشار و حرارت و آب کاری می کنند که پشم ها کاملا به هم بچسبند و حالتی منسجم پیدا کنند و در نتیجه دوام و استحکام آن ها خیلی زیاد می شود و بعد از انجام دادن مراحل پرزحمت نمد مالی یک تکه فرش با ضخامت زیاد به دست می آید که بسیار هم گرم و نرم است.
  • چون در این فرش ها بافت و گرهی وجود ندارد کمی ساده تر از فرش های دیگر هستند، اما زیبایی ساده آن ها بیشتر به دل افراد می نشیند و آن ها را جذب می کند.

خرید آسان گلیم فرش نمدی

خرید آسان گلیم فرش نمدی هنرمندان کشور ما همه ساله مدل های مختلفی از گلیم فرش صادراتی درجه یک را با کار و تلاش زیاد تولید می کنند و این محصولات هنری را در بازار های داخلی و خارجی عرضه می نمایند تا آن ها را به دست تمامی مصرف کننده ها و طرفداران آثار سنتی برسانند.

عزیزانی که به دنبال خرید گلم های نمدی هستند، باید بدانند که برای سفارش دادن و خریدن این محصولات چند راه حل پیش پای آن ها وجود خواهد داشت، که این راه ها به دو صورت انجام می شوند، یعنی یا روش خرید حضوری و یا روش خرید غیر حضوری.

خرید حضوری از طریق فروشگاه های معتبر فعال در سراسر کشور ما انجام می شود و نیاز به حضور فیزیکی در محل خرید دارد و از این نظر وقت گیر است، اما خرید غیر حضوری به کمک وب سایت های اینترنتی مختلف انجام می شود و از راه دور امکان پذیر است و در نتیجه اصلا وقت گیر نخواهد بود.

پس همانطور که می بینید خرید گلیم نمدی به صورت اینترنتی با سهولت خیلی بیشتری صورت می گیرد و در ضمن هزینه خیلی کمتری هم دارد، پس ما از همه مردم می خواهیم برای خرید آسان این محصولات زیبا از همین راه حل استفاده کنند و از خانه های خود خارج نشوند.

قیمت باورنکردنی انواع گلیم فرش نمدی

قیمت باورنکردنی انواع  گلیم فرش نمدی یک خبر خیلی خوب که ما می خواهیم در این قسمت به تمام دوستداران فرش های نمدی بدهیم این است که امکان خرید گلیم نمدی ارزان با قیمت باورنکردنی و بسیار مناسب برای همه آن ها در مراکز پخش عمده این محصولات در کشور ما ایجاد شده است.

این مراکز به این دلیل که توزیع کننده های اصلی این محصولات در بازار های داخلی هستند و آن ها را به صورت عمده از تولید کننده ها خریداری کرده و مستقیما به خریداران ارائه می دهند، در نتیجه برای فروش فرش های نمدی سود کمی را در نظر می گیرند و نرخ قابل قبولی را ارائه می دهند.

این مساله موجب می شود که تا حد زیادی از نرخ تورم داخلی ایران کاسته شود و قدرت خرید مردم هم بالاتر برود، در نتیجه بر رونق بازار گلیم نمدی افزوده می گردد و این محصول بیشتر به فروش می رسد.

پس حذف کردن واسطه ها از چرخه فروش می تواند به نفع تمامی مردم کشور ما تمام شود و هم باعث رضایت مصرف کننده ها شود و هم تولید کننده های زحمت کش.

4 دیدگاه

  • این سایت محصولات با سطح کیفی ممتاز را با قیمت ارزان تر از بازار به مشتریان ارسال می کند. از این مجموعه بسیار عالی حتما خرید کنید و تجربه خرید اسان و با کیفیت داشته باشید.

  • سلام من از گلیم نمدی دستباف تهیه کردم بسیار زیبا و دیدنی هست. به عنوان یک میراث ماندگار و ارزشمند نگهداری میکنم
    سپاس ?

  • برای بافتن فرش های نمدی از متریال های صد در صد طبیعی که پشم و موی حیواناتی همچون گوسفند و شتر هستند استفاده می شود و این مساله موجب می شود جنس این محصولات بسیار مرغوب و درجه یک باشد و در میان تمام نمونه های مشابه حرف اول را بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *