امروزه با اثبات خواص درمانی استفاده از تشکهای نمدی ، انواع آن در قالبهای تشک نمدی دو نفره و تکنفره در بازار عرضه می شوند.استفاده از این تشکها در طب سنتی هم برای درمان دردهای عضلانی، آرتروز و بیماریهای استخوانی نظیر دیسک کمر و گردن توصیه شده است . زیرا سطح صاف و مسطحی دارند و ستون فقرات فرد را به هنگام استراحت،در یک سطح و ثابت نگاه میدارند.در ادامه مختصرا به معرفی این محصول و ویژگی های آن می پردازیم.

مرکز عرضه تشک نمدی دو نفره

مشخصات یک تشک نمدی استاندارد چیست؟

مشخصات یک تشک نمدی استاندارد چیست؟ همانطور که از نام این تشکها پیداست، از پشم شتر یا الیاف پشمی بلند و بهاره گوسفند و در شرایطی کاملا بهداشتی و ارگانیک تهیه می شوند.

نمدمالی از قدیمی ترین صنایع دستی اصیل ایرانی می باشد و از آن محصولاتی نظیر فرش ، زیر قابلمه ای، پا دری، پتو و تشک و ….و هرآنچه که ذوق و خلاقیت یک ایرانی بتواند در استفاده از نمد در آن دخیل باشد، بدست می آید.تشک نمدی استاندارد دارای تراکم بالای پشم و صاف و یکدست است.همچنین به علت استفاده از پشم خالص ، ایجاد حساسیت هایی مثل خارشهای پوستی یا قرمز شدن،اگزما، عطسه و … نمی کند.

این تشکها شبیه به موکتهای ضخیم و نرمی هستند که هنگام دراز کشیدن روی آنها احساسی نامطبوعی از سفتی یا بوی بد ایجاد نکرده و کاملا طبی می باشند و به حفظ فرم طبیعی و صحیح اسکلت بدن ،بسیار کمک کننده هستند.همچنین در تسریع درمان قوس کمر و عصب سیاتیک و درد کلیه، اثربخش هستند.این محصول با کیفیت و ضخامت خوب بوده و در صورت مراقبت صحیح می تواند عمری بسیار طولانی داشته باشد و بسیار بادوام است. نمد عایق سرما و گرمای هوا و رطوبت محیط است.بنا براین با گرم نگهداشتن بدن و ممانعت از رسیدن رطوبت به آن در محیطهای مرطوب ، ضامن حفظ سلامت در دراز مدت و حتی سنین کهنسالی است.

مشخصات تشک نمدی دو نفره

مشخصات تشک نمدی دو نفره تشکهای نمدی به خاطر بافت طبیعی و ارگانیکی دارند برای استفاده در تمام فصول سال مناسب هستند؛ طوریکه با شگفتی در تابستان بدن را خنک نگه میدارند و در زمستان گرم.همچنین این تشکها در بهبود جریان خون در بدن هم تاثیر مثبت دارند.سایز استاندار تشکهای دو نفره ، عرض صد و شصت و طول دویست می باشد و تشکهای تکنفره هم، با طول صدو هشتاد و پنج و عرض هشتاد و پنج است.البته قابل ذکر است چنانچه کسی تمایل به داشتن تشکی با طول و عرض سفارشی داشته باشد، قابل انجام می باشد.برای بدست آوردن یک تشک نمدی شیک و با کیفیت، ابتدا پشم ها را حلاجی کرده و کاملا شسته و ضدعفونی می کنند.در مرحله بعد آنرا حسابی در معرض نور خورشید قرار می دهند تا بوی آن هم از بین برود.

سپس دوباره حلاجی می کنند و بعد به سایز و ضخامت مورد نظر قالب ریزی می کنند.پشم را با محلول آب و قلیا کاملا خیس می دهند و محکم در پارچه کرباسی می پیچند و لوله می کنند.مرحله بعدی که جزو پر زحمت ترین و مشقت بار ترین مراحل کار است،مالش دادن و ضربه زدن روی پشم لوله شده داخل کرباس است.این کار باید بصورت مداوم و در تایمی طولانی جهت محکم شدن و در هم قفل شدن پشم ها و تبدیل به نمد، صورت پذیرد.در مرحله آخر نمد بدست آمده را می برند و دور دوزی می کنند و آنگاه آماده عرضه به بازار خواهد بود.لازم به ذکر است که این مراحل در کارخانجات تولیدی اندکی متفاوت تر صورت می پذیرد اما در اصل کیفیت و مراتب کار توفیر چندانی نمی کند.

خرید آسان برترین انواع تشک نمدی دو نفره

خرید آسان برترین انواع تشک نمدی دو نفره بهترین انتخاب برای خرید انواع تشکهای نمدی دو نفره ، خرید از شرکتهای نامور و معتمد در زمینه این تجارت اصیل و سنتی است.اغلب این شرکتهای توزیع کننده با توجه به نیاز روز بازار و مدرن شدن شیوه های خرید، سایتهای فروش اینترنتی با پشتیبانی و مشاوره قوی هم راه اندازی نموده اند و درصد رضایت مشتریان از خرید محصولاتشان هم براحتی در بخش نظرات همین وبسایتها در معرض دید می باشد.شرکت رامش نمد یکی از با سابقه ترین ها در زمینه این فعالیت می باشد که با امکان خرید عمده و جزیی ،حضوری یا غیر حضوری در خدمت رفاه حال مشتریان می باشد و نهایت تلاش خود را کرده است که با تهیه امکان خرید آسان و مطمئن ، گامی موثر در راستای جلب رضایت متقاضیان انواع تشک نمدی و انواع تشک نمدی طبی، (شامل دو نفره و تکفره، طرح دار و ساده ، در هر دو نوع)و دیگر محصولات مشابه نمدی، بردارد.

توضیح اینکه: طرحهای ایجاد شده روی تشکها نیز با استفاده از نخهای پشمی طبیعی _خودرنگ در رنگهای تیره ، و رنگ شده در اثر اعمال رنگهای شاد و متنوع بر پشم سفید_ ایجاد می شوند و سبب چشمنوازی و زیباتر شدن و ترکیب طرح های مدرن با بافت سنتی و اصیل ذات کالا می شوند.تشکهایی با گلدوزی های ذکر شده در بالا، در تجارت این کالا جایگاه ویژه ای داشته و پر طرفدار هستند.هرچند که ایجاد طرح می تواند در مراحل اولیه تولید و قرار دادن پشمهای رنگی در کنار هم ، طبق نقشه طرح دلخواه، قبل از پیچیده شدن در پارچه کرباسی هم باشد؛ که در اینصورت دیگر حالت برجسته نخواهد داشت اما برای خودش سبکی در ایجاد طرح و زیباتر شدن محصول و بالا بردن بازار فروش است.

شرکت پخش تشک نمدی دو نفره

شرکت پخش تشک نمدی دو نفره استان خراسان، چهارمحال بختیاری و شهر کرد و روستاهای اطراف آن فعال ترین در حوزه تولید محصولات نمدی، با تنوع رنگ و تنوع کاربری می باشند.اغلب بازارچه های سنتی این شهرها مملو از محصولات نمدی زیبا و خیره کننده می باشند.تولید این محصول هم به شکل صنعتی در کارخانجات و هم به شکل سنتی در خانه های روستایی و با ذوق و هنر روستاییانی که در طی نسلها هنر و پیشه خانوادگیشان این بوده است، صورت می پذیرد.شرکت های پخش این محصولات هم اگرچه در سراسر ایران گسترده شده اند، اما بیشترین تراکم را در همین نواحی دارند.این شرکت ها در هر جایی که مستقر باشند، محصولاتی نظیر تشک نمدی دو نفره را از تولید کنندگان خریداری نموده و وارد بازار عرضه و تقاضای داخلی و همچنین صادرات می کنند.

تمام تلاش پخش کنندگان محصول، ثبات قیمت در بازار فروش است ؛ لیکن قیمتها در بازار مستقیما وابسته به قیمت پشم است.هرچند که با بیشتر شدن متقاضیان این محصول و در نتیجه بالا رفتن تولید، به طور خودکار قیمت نیز به سمت تعادلی منطقی نزول می کند.قیمت تشک نمدی دو نفره نسبت به ضخامت و طرح دار بودن یا نبودن آن متغیر می باشد.

93 دیدگاه

  • سلام و ارادت

    یکی از ویژگی های عالی تشک نمدی تراکم بالای پشم هست که باعث دور شدن ایجاد حساسیت هایی مثل خارش پوستی یا قرمز شدن اگزما و عطسه میشه و عالی هست .

  • سلام وقتتون بخیر
    این نوع تشک ساخته شده از پشم طبیعی است که بهترین عایق رطوبت، گرما و سرمامی باشدکه بسیار سبک وراحت ،درطرحها ،رنگها ،ضخامتهای مختلف وسایزهای سفارشی تولید میشود که می توان در کنار اتاق ،سالنها،در مساجدو تختهای سفره خانه های سنتی نیز استفاده نمود.من برای خانه پدریم از این تشک ها خریداری کردم و بسیار راضی بودم

  • سلام وقت به خیر
    من ازخریدم خیلی راضی هستم به شما هم توصیه میکنم از این سایت خریداری کنید

  • سلام وقت بخیر و عرض خسته نباشید جانانه به مجموعه تولیدی تشک نمدی
    من درتلوزیون مستند های زیادی را درباره‌ی نمدسازی دیدم و به عینه شاهد بودم که چقدر زحمت زیادی کشیده میشود برای تهیه این نمدها

  • ارادت . بنده قصد دارم یک هتل سنتی در یکی از روستاهای گیلان افتتاح کنم و نیاز به حدودا صد عدد تشک نمدی دارم خوشحال میشم همکاری کنید

  • سلام، خسته نباشید
    از سایت خوبتون ممنونم. همانطور که گفتید این تشکها شبیه به موکتهای ضخیم و نرمی هستند که هنگام دراز کشیدن روی آنها احساسی نامطبوعی از سفتی یا بوی بد ایجاد نکرده و کاملا طبی می باشند و در حفظ فرم طبیعی و صحیح اسکلت بدن ،بسیار کمک کننده هستند. توصیه میکنم حتما یکبار استفاده کنید من که خیلی راضی هستم.

  • سلام
    من تا حالا از این تشک ها نبرده ام به نظر بسیار پرطرفدار هستند چون مشتری های من مدام این تشک ها را سفارش می دهند. می خواهم برای یک بار هم که شده امتحان کنم و برای فروشگاه خود سفارش بدهم. از چه طریقی می توانم این کار را انجام بدهم؟ و قیمت این تشک ها به صورت عمده چقدر است؟

  • سلام
    خسته نباشید
    تولید این محصول هم به شکل صنعتی در کارخانجات و هم به شکل سنتی در خانه های روستایی و با ذوق و هنر روستاییانی که در طی نسلها هنر و پیشه خانوادگیشان این بوده است

  • سلام وقت بخیر.تشک نمدی دو نفره رو توی سایت دیدم چطوری میشه سفارش داد قیمت رو هم تو سایت بذارید ممنون.

  • سلام
    خدا قوت
    از این تشک ها برای نوزاد و بچه زیر ۵ سال هم دارید ؟
    اصلا استفاده از این تشک ها برای بچه ها مناسب هست ؟ آسیب یا ضرری که براشون نداره ؟

  • سلام وقت بخیر من از این سایت تشک نمدی دو نفره خریداری کرده ام چون از نظر کیفیت بالایی دارد واز نظر قیمت مناسبی به شما توصیه می کنم از این سایت تشک نمدی دو نفره خریداری کنید.

  • این تشک ها واقعا عالی هستن
    هم راحت و خوش خوابه .هم فضای کمی رو میگیره
    از لحاظ قیمت هم به صرفه س

  • سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون رو دیدم خواستم بدونم تشک هاتون دارای ضمانت و مرجوعی هستند؟

  • سلام و درود. خسته نباشید. این سایت محصولی با کیفیت را به خریداران معرفی کرده است. تشک نمدی دو نفره از هر لحاظی مناسب ترین گزینه به حساب می آید. خرید این محصول با کیفیت و عالی را به تمامی دوستان و خریداران توصیه می کنم. رزق و روزی فراوان برایتان آرزومندم.

  • سلام خدمت دوستان من دیسک کمر داشتم روستا بودم یه بنده خدایی یه زیرانداز نمدی بهم دادگفتش از این استفاده کن چندوقت استفاده کردم خوب بود ولی شکل ظاهری خوبی نداشت تااینکه با این سایت آشناشدم تشک دونفر گرفتم خیلی شیک تمیز زیبا قیمت مناسب درد کمرم روز به روز خوب میشه پیشنهاد میکنم اگه مشکلی دارین حتما خرید کنید پشیمان نمیشید

  • سلام وقت بخیر با خصوصیات ک از تشک نمدی گفتی بسیار مفید بودن ولی اگ الیافشون اصل نبود و ناراضی بود تحویل میگیرین؟

  • سلام ،سایت تشک نمد دونفره رو دیدم مطالب رو خوندم به این نتیجه رسیدم که بزرگان وقدیمی های فامیل مشکل کمردرد نداشتند خود من از موقعی که رو تخت میخوابم کمر درد دارم خودمون ازاین تشک ها که با پشم بهاره گوسفند دوخته بودن به جای تشک قبللیی تختم گذاشتم والان کمر درد ندارم دوستان حتما به‌شما توصیه میکنم ازاین تشک نمدی دونفره بخرین حتی یک ثانیه هم تعلل نکنید باتشکر

  • سلام چه ویژگی خوبی داره این تشک در تسریع درمان قوس کمر و عصب سیاتیک و درد کلیه، اثربخش هستن
    ممنون از محصول خوبتون

  • سلام این تشک های نمدی بسیار عالی هستش وخیلی برای کسانی که کمر درد دارند خوب هست ومن خودم خریداری کردم وخیلی راضی هستم

  • سلام این سایت تشک نمدی در اندازه و سازهای مختلف میفروشه ، از پشم شتر یا گوسفند استفاده می کنند و کاملا بهداشتی هست ،خودم خرید کردم راضی هستم اگر قصد خرید دارید این سایت مناسبه

  • سلام، وقت بخیر میخواستم سفارش قبلی خودم رو که در سایت ثبت کرده بودم پیگیری کنم.چه اقدامی لازم هست لطفا راهنمایی کنید.

  • سلام آیا تشک های شما واقعا از پشم شتر یا الیاف پشمی بلند و بهاره گوسفند استفاده می شود و خرید را شما تضمين می کنید

  • محصولات نمد، از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند که با استفاده از مواد اولیه درجه یک و ارگانیک تولید می‌شود، تشک نمدی دو نفره یکی از محصولات نمدی است که از لحاظ طبی کارآئی بهتری دارد، که رعایت کامل نکات بهداشتی تولید می‌گردد.

  • با سلام و احترام ،ما از این تشک دونفره نمدی خریداری کردیم از همین سایت ،بسیار زیبا و با کیفیت است و قیمت خیلی خوبی هم دارد و از خریدمون بسیار راضی هستیم و به همه دوستان هم توصیه میکنم که از این تشک خریداری کنند و کیفیت رو خود تجربه کنند،ممنون از مجموعه خوب شما که همیشه بهترین ها رو عرضه میکند ،امیدوارم همیشه در کسب و کارتان موفق باشید و بدرخشید

  • مشتریان عزیز شما می توانید با سفارش محصولات خود از این سایت خریدی بی واسطه و راحت داشته باشید .

  • سلام .خسته نباشین .ممنون از مطالب مفیدتون .تشکهای نمدیتون عالی بود وخیلی با کیفیت .من راضی بودم توصیه میکنم شما هم از این سایت تهیه کنید

  • با سلام و احترام ممنون از سایت خوبتون مطالب کاملا مفید بود و من از مطالب استفاده کردم

  • سلام و عرض ادب خدمت شما. روی تشک نمدی کمر آسیب نمی‌بیند؟ برای خرید اینترنتی لطفا راهنمایی کنید.

  • سلام امروزه با اثبات خواص درمانی استفاده از تشکهای نمدی ، انواع آن در قالبهای تشک نمدی دو نفره و تکنفره در بازار عرضه می شوند. استفاده از این تشکها در طب سنتی هم برای درمان دردهای عضلانی، آرتروز و بیماریهای استخوانی نظیر دیسک کمر و گردن توصیه شده است . زیرا سطح صاف و مسطحی دارند و ستون فقرات فرد را به هنگام استراحت،در یک سطح و ثابت نگاه میدارند من ازشون خرید کردم واقعا راضیم

  • سلام
    قصد خرید عمده دارم،تخفیف می دهید?هزینه ارسال با خریدار هست?

  • سلام من از این سایت تشک نمدی خریدم بسیار با کیفیت بود من از خریدم بسیار راضی هستم

  • سلام من می خوام از این سایت تشک نمدی سفارش بدم هزینه رو هنگام سفارش باید پرداخت کنم؟

  • تشکهای نمدی واقعا گرم و بادوام هستن توصیه میکنم جهت خرید از سایت معتبری مانند نمددونی تهیه کنید.

  • با عرض سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    ممنون بابت درج مشخصات تشک نمدی مرغوب.
    تشکر از مجموعه خوبتون جهت تولید و عرضه تشک نمدی دو نفره با کیفیت و درجه یک.
    خرید از این سایت رو به همه عزیزان پیشنهاد میکنم.
    لطفا قیمت، نحوه سفارش و هزینه ارسال رو هم اعلام کنید.

  • سلام وقتتون بخیر باشه
    من میخاستم از سایتتون خرید عمده تشک نمدی دو نفره داشته باشم، ممنون میشم لیست قیمت ها رو برام ارسال بفرمایید.

  • با سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون از سایت خوبتان
    از این محصول استفاده کردم وعالیه من به هرکس که میشناسم می‌خوام معرفی کنم که از کشمش ای سایت خرید کند

  • سلام روز خوش برای خرید تشک نمدی دو نفره باید با چه کسی صحبت کنم؟ فروش به صورت عمده هست یا تکی هم داره؟و قیمت ها و لیستشون رو اگه بتونید در اختیارمون قرار بدید ممنون میشم.نیازمند راهنمایی هرچه سریع تر شما هستم
    جنسش از چیه؟ سریعتر پاسخ بدهید تشکر

  • سلام چقت بخیر من این تشک های نمدی برای مادرم خریدم
    خیلی از کیفیتشون راضی بود یکی دیگه هم میخاستم سفارش بدم لیست قیمت هارو برام بفرستین

  • متراژ این تشک هاتون چقدر هستش؟
    یک نفره هستن یا دو نفره؟
    ممنون که پاسخ میدین

  • سلام و عرض ادب
    تین تشکها ضخیم و نرم هستند و ایجاد حساسیت نمی کنند و خیای زیبا هستند و تنوع رنگی زیادی دارند همین طور طبی هستند و بسیار از افراد که مشکل کمر درد دارند میتونن از آنها استفاده کنند با خرید از سایت به قیمت مناسب میتونید این تشکها را تهیه کنید

  • سلام وقتتون بخیر
    تشکر از سایت خوبتون و محصولات با کیفیتی که ارائه میدید

  • با عرض سلام و خدا قوت خدمت تمامی کاربران و تولید کنندگان محترم
    یکی از متخصص ترین وب سایت هایی هستید که در زمینه ای که فعالیت می کنید پر قدرت هستید و با دانش و تجربه این محصول را تولید می کنید

  • با عرض سلام من می خوام از این سایت تشک نمدی خریداری کنم لطفاً راهنمایی کنید چطور باید از این سایت سفارش بدم

  • سلام
    این نوع تشک ها برای مادرم از این سایت خرید کردم چون مادرم مشکل دیسک کمر و گردن داشتند بسیار این تشک ها براشون مناسب می باشد.
    از همه مهمتر این تشک ها کاملا بهداشتی و ارگانیک تهیه می شود.
    و در تمام فصول سال از این تشک نمدی استفاده می شود.
    به شما هم پیشنهاد می کنم.
    ممنون از سایت خوبتون.

  • سلام
    نمدمالی از قدیمی ترین صنایع دستی اصیل ایرانی می باشد و از آن محصولاتی نظیر فرش ، زیر قابلمه ای، پا دری، پتو و تشک و ….و هرآنچه که ذوق و خلاقیت یک ایرانی بتواند در استفاده از نمد در آن دخیل باشد، بدست می آید.تشک نمدی استاندارد دارای تراکم بالای پشم و صاف و یکدست است.همچنین به علت استفاده از پشم خالص ، ایجاد حساسیت هایی مثل خارشهای پوستی یا قرمز شدن،اگزما، عطسه و … نمی کند.

  • سلام وقت بخیر
    تشک فوق العاده راحتیه من برای پدرم گرفتم خیلی راضیه به شما هم پیشنهاد می کنم . با تشکر از سایت خوبتون

  • سلام روزتون بخیر.
    من از این تشک ها خریداری و استفاده کردم کیفیت بالایی دارند و به همه توصیه می کنم ازش خریداری کنند.

  • با عرض سلام من از این سایت تشک نمدی سفارش دادم پشتیبانی سایت بسیار عالی بود و سفارشم رو خیلی زود برام ارسال کردن از خریدم بسیار راضی هستم

  • سلام وقتتون بخیر من از این سایت خرید داشتم از کیفیت محصولاتی که به دستم رسیده واقعا راضی هستم خدا قوت

  • سلام وقت بخیر در مورد محصول تشک نمدی سوال داشتم
    چرا تشک‌ نمدی اکثر اوقات خارش وگزش ایجاد میکنن دلیلش چیه
    به خاطر تازه بودنه؟
    مرسی ازسایت خوبتون

    • سلام و احترام
      معمولا در ابتدای استفاده از تشک نمدی پشمی کمی زبری پشم ممکن است در هنگام استراحت ایجاد حس گزش داشته باشد. بهترین راه برای رفع این مشکل این است که در ماه اول مصرف حتما از ملحفه روی تشک استفاده نمایید. بعد از آن به راحتی میتوانید روی آن خوابی همراه با آرامش حاصل از گرمای ایجاد شده و نرمی آن بهرمند شوید‌.
      نکته قابل توجه، استفاده از ملحفه بر روی تشک مانعی در خصوص خاصیت درمانی آن ندارد.

  • نمد یکی از بهترین محصولات ایرانی باشد که به عنوان سوغاتی مردم عشایر نشین ایرانی محسوب می شود. ممنون از سایت خوبتون

  • سلام. وقتتون بخیر. من از قبل با شما آشنا شده بودم و تشک نمدی دو نفره ازتون خرید کردم. خیلی راضی بودم. خوشحالم از اعتمادی که کردم و تشک نمدی دو نفره رو با بهترین کیفیت خیلی راحت سفارش دادم. خیلی ممنون. خداقوت

  • سلام وقت بخیر
    مطالب سایت را خواندم بسیار کامل بود.من از این سایت تشک نمدی را خریدم. جنس فوق العاده ای داشت بسیار راضی بودم.فقط یک سوال آیا در زمینه محصولات دیگری فعالیت می کنید؟

    • سلام و درود
      بله محصول نمدی دستباف ما بسیار متنوع هستند. از پادری نمدی ، طرح دار و گلدوزی شده ، زیرانداز نمدی سنتی و جدید ، پاپوش نمدی پشمی ضخیم محکم ، کفی کفش نمدی ، عرقگیر نمدی ماشین و…
      برای آشنایی بیشتر به صفحه اینستاگرام و تلگرام سایت رامش نمد مراجعه نمایید یا با مشاور فروش شرکت ارتباط برقرار نمایید
      سپاسگزارم ??

  • سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید با تشکر فراوان از شما

  • سلام، خسته نباشید و وقتتون بخیر
    عکسهایی که در سایت گذاشتید با مطالبتون همخوانی نداره لطفا اصلاحش کنید.

  • محصولات این وب سایت خیلی با کیفیت هست و در کنار این قیمت مناسبی داره و تمامی افراد می تونن که این محصول رو تهیه کنند و از اون استفاده کنن

  • این تشک ها رو به صورت متری هم اگر بخواهیم برامون تولید میکنید یا باید از انواع آماده اون ها استفاده کنیم؟

    • سلام وقتتون بخیر
      تشک ها را میتوان بصورت متری هم تولید کنیم. البته در تخته نمد در ابعاد مختلف بستگی به درخواست شما دوست گرامی

  • سلام وقت بخیر نمدمالی از قدیمی ترین صنایع دستی اصیل ایرانی می باشد و از آن محصولاتی نظیر فرش ، زیر قابلمه ای، پا دری، پتو و تشک و ….و هرآنچه که ذوق و خلاقیت یک ایرانی بتواند در استفاده از نمد در آن دخیل باشد ممنون ازتون

  • سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… این محصول در شرایط استثنایی و قالب های جدید و با خلاقیت و نوآوری قابل توجه ای نسبت به موارد مشابه در کیفیت و شکل ظاهری تولید و روانه بازار شده و به طور کامل عدم اطمینان بازار رو به شرایط مطلوبی می رسونه. من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید….

  • سلام وقتتون بخیر تشک های نمدی دو نفره موجود در سایت بسیار با کیفیت و ضخیم و زیبا هستند من از سایت شما خرید کردم و بسیار راضی بودم پیشنهادم به دوستان این هست که حتما از این سایت خرید کنند خیلی ممنونم.

    • سلام و عرض ادب
      متشکرم از لطفتون ، انشالله به سلامتی استفاده نمایید.
      تشک نمدی دستباف و کاملا شسته شده است. با دوام و طول عمر بسیار بالا ، الیاف پشمی صد درصد خالص گوسفند ?

  • امروزه تشک هایی تولید میشوند که با اسم طبی وارد بازار میشوند اما انسان پس از مدتی استفاده متوجه مشکلاتی در ستون فقرات خود میشود. بعلاوه تشک های رایج بازار از الیاف مصنوعی ساخته میشوند که برای بدن و مخصوصا خانم ها مضر میباشد. اما بهتر است بدانید تشک های این شرکت از پشم طبیعی تولید میشوند که بسیاری از دردهای ستون فقرات و مشکلات نازایی زنان را درمان میکند. چون پشم خاصیت جذب رطوبت دارد و باعث از بین رفتن رطوبت اضافی و در نتیجه از بین رفتن عفونت میشود.

  • سلام برشما عرض خسته نباشی خیلی برام جذابیت داشت و ای کاش می شود قیمت هم می زاشتید بدونم چقدر است

    • سلام و احترام
      سپاس از توجه شما ،
      برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید و از مشاور رایگان ما بهرمند شوید

  • امروزه استفاده از این تشکها برای مهمان بسیار خوب است چون در گذشته تشکهای مهمان حجم زیادی از فضای خانه را می گرفتند.

  • سلام از این سایت خرید کردم اصلا از کیفیت راضی نبودم بنظرم باید بیشتر باید برا این تشک ها نمدی خلاقیت بذارید

  • سلام
    تشک نمیدی در طب سنتی برای درمان دردهای عضلانی، آرتروز و بیماریهای استخوانی نظیر دیسک کمر و گردن توصیه شده است . زیرا سطح صاف و مسطحی دارند و ستون فقرات فرد را به هنگام استراحت،در یک سطح و ثابت نگاه میدارند.

  • محصولات نمدی این سایت با مواد اولیه طبیعی و ارگانیک تهیه می شوند و از این رو دارای کیفیت صادراتی نیز می باشد

  • سلام وقت بخیر، تشک نمدی دو نفره دارای بافت طبیعی و ارگانیک است و ایجاد حساسیت مثل خارش پوستی یا قرمز شدن اگزما عطسه و… نمی کنه چون در تولید ایم محصول از پشم طبیعی خالص استفاده شده و واقعا عالیه ممنون.

    • سلام وقتتون بخیر
      بله همینطوره چون پشم طبیعی کاملا جدا سازی میشود و تمام ذرات آن در هنگام حلاجی و بعد شستشو از الیاف پشمی جدا میشود. ایجاد حساسیت نمیکند. همینطور بوی نمد به میزان قابل توجهی پایین می آید.

  • سلام در قدیم چقدر از تشک نمدی تو خونه ها استفاده می کردن و جزو زندگی همه بوده یا خیر؟

  • باسلام تشک های من رسید دستتون طلا..جنس شون از نمد طبیعی و کاملا ارگانیک بود.قابل استفاده برای تمام فصول است..قابل شستشو هم بود.خیلی بادوام بود.من کلی راضیم…

  • سلام خسته نباشید
    لطفا لیست قیمت ها زنگ و طرح را در سایت قرار دهید

    • سلام و احترام
      لیست قیمت به علت اینکه در بازار ایران دارای نوسانات هست نمیتوان در سایت قرار گیرد. شما برای اطلاع ازآخرین قیمت ها میتوانید با راه های ارتباطی ما تماس حاصل نمایید

  • این تشک نمدی ها به دلیل این که حالت سنتی دارد بسیار می تواند برای بدن مفید باشد و کمردرد و پا درد نداشته باشد

  • سلام و عرض ادب و احترام .
    من از این سایت خرید کردم دیروز به دستم رسید عالی .خیلی راحت .من که خیلی خوشم اومد .ممنونم از شما

  • سلام روزتون بخیر.تشک نمدی تک نفره هم موجوده؟ آیا ارسال به شهرستان هم دارید؟ باتشکر

  • سلام وقت بخیر من از این سایت تشک نمدی دو نفره خریداری کرده ام وخیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد واز نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت تشک نمدی دو نفره خریداری کنید.

  • سلام من از این سایت تشک نمدی خریداری کردم بسیار عالی وبا کیفیت بود ممنون از سایت خوبتون بابت این محصول باکیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *