فرش نمدی تهران جزو صنایع دستی اصیل ایرانی است . نمد یک الیاف طبیعی است که از پشم گوسفندان تهیه می شود . دو روش سنتی و صنعتی برای تهیه نمد وجود دارد . اصالت نمد به سالیان درازی بر می گردد . مردم خونگرم عشایر ایران این هنر را ابداع کرده اند و محصولات متنوعی از نمد تولید می کنند . زیرانداز نمد و یا فرش نمدی بسار لطیف ، نرم و زیباست و برای نشستن خیلی مفید و پر خاصیت است . . هنر و اصالت در فرش نمدی تلفیق شده است و از یک تابلو نقاشی جذاب ترند.مرکز خرید فرش نمدی سنتی تهران

نقاط قوت فرش نمدی تهران چیست؟

نقاط قوت فرش نمدی تهران چیست؟ فرش نمدی خواهان و طرفدار بسیاری دارد . با وجود اینکه امروزه در انواع و اقسام مختلف فرش تولید می شود اما نمد همچنان جایگاه خود را به عنوان یک زیر انداز با کیفیت و صد البته پر از خاصیت حفظ کرده است . نمد با توجه به این که از پشم گوسفند ساخته شده است ، سفت و آزار دهنده نیست و خیلی نرم است و نشستن روی نمد احساس خوشایندی در فرد ایجاد می کند .

نمد یک خاصیت فوق العاده دارد ان هم مانع از نفوذ رطوبت می شود . در فصل های سرد سال مثل پاییز و زمستان گرما را از محیطخارج نمی کند و با وجود سردی مطلق کف ساختمان اگر فرش نمدی پهن باشد گرما را حفظ می کند و از کف خانه و ساختمان سرد نخواهد بود . در بسیاری شهر ها که رطوبت هوا بالاست و به عبارتی هوا شرجی است ، فرش نمدی یک انتخاب بسیار مناسب است . بعضی از ساختمان ها که روی پارکینگ و یا زیر زمین قرار گرفته اند ، کف ساختمان آن ها در زمستان و پاییز بسیار سرد می شود و ساختمان مدام گرمای خود را از دست می دهد اما فرش نمدی به راحتی این مشکل را حل می کند و مانع از مصرف بی رویه گاز ناشی از سرما نیز می شود.

نمد در ، درمان بیماری هایی مثل استخوان درد و پا درد نیز موثر است و کسانی که این بیماری را دارند بهتر از از فرش نمدی استفاده کنند .

فروشنده فرش نمدی برجسته تهران

فروشنده فرش نمدی برجسته تهران مجموعه رامش نمد یکی از عرضه کنندگان معتبرو با سابقه ی فرش نمدی است . این مجموعه نمد هایی را ارائه می دهند که طراحی و ظاهر زیبایی دارد و مخاطب از خرید فرش نمدی بسیار راضی خواهد بود زیرا علاوه بر کیفیت ، زیبایی در خوری نیز نمد دارد . نمد تهران یک نمد مرغوب و با کیفیت است که مجموعه ی رامش فروش فرش تهران را به خوبی انجام م دهد . این مجموعه شرایط برای خرید نمد را به خوبی فراهم کرده است تا خریداران بتوانند راحت خرید کنند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *