بازار فروش پتو برتر برجسته در کشورمان بسیار پر رونق است فروشندگان این محصول می توانند از راههای مختلف به معرفی این محصول با کیفیت اقدام کنند. یکی از راههای بسیار موفق در بازار فروش در دنیای امروز استفاده از اینترنت می باشد استفاده کنند گان از این روش با تشکیل وب سایت محصول خود به معرفی محصول خود اقدام می کنند. و از این طریق خریداران را برای یک خرید موفق راهنمایی می کنند وخریداران بی واسطه اقدام به خرید این محصول می نمایند.

پتو جزء اصلی ترین و مهمترین وسیله برای خواب محسوب می شود که هدف آن تامین گرمای لازم برای تمام اعضای خانواده در زمان خواب می باشد.و محافظت از آنها در برابر سرما می باشد.پتو نمدی طرح دار مدل زیادی دارد پتو نمدی گل دار کارایی زیادی دارد انواع پتو نمدی در این مرکز وجود دارد پتو نمدی فانتزی مدل زیادی دارد در ادامه به با پتو نمدی های فانتزی آشنا شوید و یک پتو نمدی خوب چه مشخصاتی دارد؟ شما را آشنا کنیم.

شرکت توزیع پتو نمدی طرح دار

با پتو نمدی های فانتزی آشنا شوید

با پتو نمدی های فانتزی آشنا شوید درجه کیفیت پتو تک نفره نرمینه بافت، بسیار بالاست، این پتو ها از الیاف و مواد اولیه مرغوب تولید شده اند و به همین دلیل پتو های نرمینه از لطافت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. پتو های نرمینه به هیچ وجه در اثر شست و شو رنگ و کیفیت خود را از دست نمی دهند و می توان طی سال های طولانی از آن استفاده کرد. این پتو ارزان، به دلیل عرضه مستقیم با قیمت مناسب به فروش می رسد و قیمت مناسب آن به هیچ وجه کیفیت آن را زیر سوال نمی برد.

از ویژگی های بارز پتو نرمینه بافت می توان به این موارد اشاره کرد: این نوع کالای خواب از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است. حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کند. گرمای بسیار زیادی دارد. در ابعاد و اندازه های مختلف به بازار وارد می شود و خریدار ها بر حسب نیاز شان تصمیم می گیرند که این محصول با چه اندازه ای را برای خرید انتخاب کنند. پتو نرمینه بافت با بهره گیری از بهترین تجهیزات تولید و در بسته بندی های استاندارد روانه بازار می شوند، امروزه تولید و پخش این محصول به صورت گسترده ای در سراسر کشور در حال انجام است و به راحتی می توان به آن دسترسی داشت.

یک پتو نمدی خوب چه مشخصاتی دارد؟

یک پتو نمدی خوب چه مشخصاتی دارد؟ پتو جزء اصلی ترین و مهمترین وسیله برای خواب محسوب می شود که هدف آن تامین گرمای لازم برای تمام اعضای خانواده در زمان خواب می باشد.و محافظت از آنها در برابر سرما می باشد. پتو یک محصول بسیار قدیمی است در تمام دوران نمونه های مختلف آن را مشاهده کرده ایم اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و فن آوری باعث رونق صنعت پتو شده است. تولید کنندگان پتو در تولید پتو به موارد مختلفی توجه می کنند از جمله: به سایز پتو در ابعاد یک نفره ویا دونفره و همچنین برای کودکان و نوجوانان سایز های مخصوص دارند.

میزان ضخامت پتو مورد توجه است پتو های دو لایه ی ضخیم، و پتو های با بافت نازک و مسافرتی و همچنین تولید پتو های یک لایه ضخیم گل برجسته در بازار وجود دارد. رنگ بندی انواع مختلف پتو ها و طرح های مختلف و در کنار این تولیدات توجه به طرح و رنگ پتو های مخصوص نوزادان، کودکان و نوجوانان که توجه ویژه به این گروه سنی می شود. توجه به جنس پتو و استفاده از مواد اولیه در تولید، در دستور کار شرکت های بزرگ تولید پتو از جمله گلبافت می باشد

که سالهاست با همت وتجربه خود تولید کننده بهترین پتو در کشور بوده است. پتو گلبافت با در نظر گرفتن تمام موارد تولید پتو در تولید پتو های با ویژگی های خاص مشهور است از جمله این ویژگی ها میتوان : ضخامت عالی و تولید گرمای مطبوع نرمی خاص و ویژه ای این محصول با رویه ی بسیار صاف وزن سبک و قابل حمل ونقل آسان شستشویی سریع و قدرت تمیزشدگی فوق العاده کیفیت عالی و تولید در رنگ های بسیار زیبا و طرح های بسیار متنوع متناسب با تمام سنین

فروش انواع پتو نمدی طرح دار

فروش انواع پتو نمدی طرح دار مجموعه تولیدی پتوی نرمینه از سال ۱۳۸۰ آغاز به کار کرد و از آن زمان ، الیاف اکریلیک و پلی استر به عنوان مواد اولیه برای تولید پتو به کار گرفته می شود و از دستگاههای مکانیزه و تکنولوژی روز برای تولید پتو استفاده می شود در این مجموعه ، انواع پتو و به ویژه پتوی کودک با کیفیت عالی و در طرح های زیبای دخترانه و پسرانه و در سایزهای متنوع تولید و روانه بازار می شود.

تهیه پتوی کودک مناسب به علت پوست لطیف آنها و ارتباط مستقیم پتو با بدن آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است . از مشخصات پتوکودک تولیدی ، وزن سبک و لطافت و نرمی بالای آن و استفاده از الیاف ضد حساسیت در تولید آن می باشد. پتوی کودک نرمینه در اندازه های80× 110 و 110 × 140و 110× 160سانتی متر می باشد این پتوها یک رو می باشند و در تولید آن الیاف مختلفی را به کار می گیرند

اما بیشتر از اکرولیک بهره می گیرند. طرح های پتو بیشتر کارتونی از جمله طر حهای انگری برد، مینیون، مرد عنکبوتی، باب اسفنجی، خرسی، باربی و… می باشد .پتو کودک در انواع پتوهای تابستانی نوزاد، با رسیدن فصل گرما پتوی نازکتری برای کودک نیاز می شود ، پتوی زیپ دار نوزاد جدید برای نگهداری راحتتر نوزاد و پتو ژله ای در طرح های کارتونی به متقاضیان ارایه می شود.

بررسی بازار داخلی پتو نمدی طرح دار

بررسی بازار داخلی پتو نمدی طرح دار امروزه عرضه پتو در ایران بسیار آسان شده است.وشما می توانید به آسانی پتو خریداری کنید.انسان ها نیمی از عمر خود را در خواب هستند وبه همین خاطر احتیاج به پتویی نرم و لطیف دارندعرضه کننده پتوی سوپر برجسته این امر را برای شما خریداران محترم به وجود آورده است.

در هنگام خرید پتو شما باید به نکات ریز و درشتی دقت کنید مثلا از نظر جنس ومدل آن،ما به شما توصیه می کنیم به جای نگرانی از قیمت پتو به نرمی ولطافت و جنس و همچنین اندازه پتو توجه کنید. اگر پتوی سوپر نرمینه را خریداری کردید بهتر است آن را در ملحفه بدوزید تا پرز کمتری بدهد وعمر طولانی تری داشته باشد.

این نوع محصول از کیفیت خیلی بالایی برخوردار است شما می توانید برای خرید این محصول بسیار زیبا وبا کیفت که از قیمت های باورنکردنی هم برخوردار می باشد از طریق همین سایت به صورت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *