پادری نمدی عمده جز صنایع دستی زیبا و ماندگار در ایران بوده که قبایل مختلف به بافت آن مشغول هستند. استفاده از الیاف طبیعی در باعت این نمد باعث شده تا نرمی و لطافت زیادی داشته باشد و به دلیل چند لایه بودن در مقابل رطوبت مقاوم بوده و به مرور زمان دچار افت کیفیت و پوسیدگی نمی شود. این مرکز با توزیع پادری نمدی صادراتی به صورت عمده توانسته قیمت ها را کاهش دهد و با این کار شرایط خریدی آسان را فراهم سازد.

مراکز توزیع پادری نمدی عمده

آشنایی با انواع پادری نمدی عمده

آشنایی با انواع پادری نمدی عمده پادری نمدی دارای نمونه های مختلف بوده و این تنوع بالا بر انتخاب مشتریان تاثیر مستقیم گذاشته است به طوری که آنها می توانند در مقابل انتخاب های گسترده به راحتی نیاز خود را برطرف سازند. این محصولات از نظر طراحی به ۲ دسته تقسیم می شوند:

  • پادری های یک رو
  • پادری دور

نمونه های دورو قابلیت های زیادی دارند و شما می توانید از هر دو طرف آن نهایت استفاده را ببرید. این لوازم به صورت ساده و برجسته هستند و تولیدی با ارائه الگوهای مختلف خصوصا سنتی برای طراحی توانسته به خوبی رضایت مصرف کنندگان را جلب کند. برخی نمونه ها به صورت تک رنگ و برخی دیگر چند رنگ هستند و هر کدام طرفداران مختص به خود را دارند، پادری هایی که به صورت عمده و تعداد بالا روانه بازار می شوند همیشه قیمت مناسب تری دارند که در لین صورت مشتری می تواند به راحتی و با کمترین هزینه نیاز خود را برطرف سازد.

صادرات بهترین پادری نمدی عمده

صادرات بهترین پادری نمدی عمده عرضه پادری نمدی به بازارهای خارجی زمینه صادرات آن را فراهم کرده است. این محصول ایرانی دارای شاخصه های لازم از جمله کیفیت بالا و طرح و رنگ عالی و قیمت مناسب برای صادرات بوده بدین ترتیب توانسته با نمونه های خارجی رقابت کند و به خوبی بازار را بدست بگیرد. بدین ترتیب بازار رونق خوبی را تجربه خواهد کرد.

نمونه های ایرانی به دلیل نرمی و لطافت زیادی که دارند بیشتر مورد استقبال خریداران خارجی قرار می گیرند. استفاده از بسته بندی های شکیل و زیبا در صادرات باعث شده تا رضایت مصرف کننده به خوبی جلب شود که در این صورت او به مشتری دائمی تبدیل شده و می تواند خرید را در حجم زیاد انجام دهد، سال های زيادي است که توریست ها برای خرید این صنایع دستی زیبا به ایران سفر می کند و در این تجارت پر سود درآمد ارزی زیادی روانه تولیدی و همچنین اقتصاد کشور می شود که توسعه و پیشرفت آنها را به همراه دارد و باعث می شود تا به سود خوبی دست پیدا کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *