در گذشته های دور از فرش های نمدی به عنوان زیرانداز استفاده کرده اند وامروزه در آشپزخانه ، اتاق خواب و پذیرایی ها استفاده می کنند. زیر انداز نمدی مدرن در شهر کرد را می توان از مراکز خرید فرش تهیه کرد و این زیر انداز های نمدی را همچنین می توان از طریق سایت های اینترنتی ثبت سفارش کرد.این زیرانداز در شهرکرد تولید می شود و از روی طرح های سنتی این محصول درست می شوند.

مرکز خرید زیر انداز نمدی مدرن شهرکرد

روش ساخت زیر انداز نمدی مدرن

روش ساخت زیر انداز نمدی مدرن ابتدا پشم گوسفندان را می چینند و جدا سازی می کنند و رنگ های تیره و روشن آن را جدا می کنند و مورد شستشو قرار می دهند و در معرض نور آفتاب قرار می دهند.این پشم ها را پس از آن که خشک کردند به کار گاه های تولید زیر انداز انتقال داده و با رطوبت تحت فشار زیاد قرار می دهند تا این زیر انداز های نمدی درست شوند و دارای رنگ های تیره و روشن است. و همچنین در سایز های مختلف تولید می شوند و طرح گرد و مستطیل دارند.

در ساختن زیر انداز نمدی هیچ گونه بافتی به کار نمی رود و این فرش از حاصل تنیدن محکم پشم ها به وجود می آید و بسیار محکم است و دارای وزن سبکی بوده و جذب آب زیادی دارد. و برای بیماران درد مفاصل انتخاب خوبی به عنوان تشک می باشد و حتی مورد توصیه پزشکان نیز بوده است.برای تهیه این زیرانداز ها خرید سنتی و خرید اینترنتی این محصول وجود دارد که می توان از فروشگاه های اینترنتی استفاده کرد.

قیمت روز زیر انداز نمدی مدرن 4 متری

قیمت روز زیر انداز نمدی مدرن 4 متری خرید زیذ انداز نمدی مدرن در اندازه و طرح های گوناگون انجام می شود عمده این زیر اندازها به شکل مستطیل بوده و ۴ متر می باشد و در دو نوع رنگ تیره و روشن عرضه می شود و می توان آن را به راحتی خریداری کرددو درب منزل تحویل گرفت ودر هرینه ها و زمان خود صرفه جویی کرد زیرا نیازی به حضور در محل خرید نیست.

قیمت زیر انداز مدرن ۴ متری بستگی به عوامل مختلفی دارد مانند قیمت پشم ها و همچنین سایز هزینه ها تا زمانی که زیر انداز تولید گردد.و در کل این زیر انداز ها قیمت بالایی ندارند و می توان آن ها را به جای فرش استفاده کرد و از سبک و نرم بودن آن ها لذت برد .برای اینکه این قیمت ها کمتر شود و واسطه های این بازار از بین بروند می توان خرید مستقیم این کالا را از طریق سایت های اینترنتی انجام داد و آن را به قیمت درب کار خانه تهیه کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *