پادری نمدی

پادری نمدی

قیمت عالی پادری نمدی سنتی در طرح ها گلدار و اصیل ایرانی و رنگ های متنوع و ثابت به بازار مصرف عرضه شده است. همین موضوع باعث شده که پادری نمدی سنتی طرفداران زیادی پیدا کند. نکته مهمی که باید به آن دقت داشت جنس الیافی است که در آن بکار رفته است.

بهترین نمد از جنس پشم بره یا گوسفند که در بهار چیده شده است بدست می آید. بنابراین سعی کنید این محصول را تولیدی های معتبر تهیه کنید.

عوامل مهم در خرید پادری نمدی:

عوامل مهم زیادی در کیفیت پادری نمدی وجود دارد. در خرید پادری نمدی باید به نکاتی توجه کنیم تا بتوانیم اصالت نمد دستباف ایرانی را بهتر بشناسیم. اگر میخواهید بیشتر با این محصول خاص و منحصر به فرد آشنا شوید در ادامه مطالب ما را همراهی کنید.

در اینجا به موارد مهمی در خرید پادری نمدی سنتی اشاره میکنیم؛

  1. زمان تولید پادری نمدی در کیفیت عالی آن بسیار حائز اهمیت است. زمانی که صرف میشود تا الیاف نمد به هم گره بخورد هر چه بیشتر باشد نمد از کیفیت بالاتری برخوردار است.
  2. جنس و مواد اولیه طبیعی در تمام مراحل تولید پادری نمدی سنتی موثر است. زمانی که روی نمد پشمی کمی آب ریخته شود بوی پشم گوسفند از آن به مشام می رسد.
  3. پادری نمدی در سایز های و طرح های سنتی با رنگهای درخشان و ثابت است. نمد مرغوب بعد از شستشو رنگهای آن تغییر نمی‌کند.
  4. پادری نمدی سنتی از استقامت و استحکام بالایی برخوردار است.
  5. نمد دستباف اصیل ایرانی عمر طولانی بین ۵۰ تا ۷۰ سال را دارد.

خواص استفاده از نمد:

 

از نظر طب نوین و طب سنتی استفاده از نمد خواص درمانی زیادی دارد. در تحقیقات به این باور رسیده آمد که، افرادی که در گذشته از نمد و محصولات نمدی مثل کلاه ، کمربند ، زیرانداز ، تشک نمدی ارگانیک استفاده میکردند کمتر دچار بیماری های ستون فقرات، بیماریهای آرتروز یا روماتیسمی می‌شدند. پس نمد دوای بیماری های مفصلی است. که متاسفانه امروزه بشر به دلیل استفاده نادرست از طبیعت و مواهب آن، بسیار به آن مبتلا می‌شود. با استفاده مداوم از محصولات نمدی برای همیشه با دردهای مفصلی خداحافظی کنید.

برای آشنایی با خواص نمد چند مورد از فواید درمانی، در ادامه به آن می پردازیم:

  1. نمد دوای بیماری های مفاصل است.
  2. بهبود و درمان کمردرد های مزمن است.
  3. نمد طبیعی دوای میخچه و خار پاشنه است.
  4. دوای کلیه درد است.
  5. برای بیماری های رماتیسمی مفید است.
  6. نمد ارگانیک مفید برای درمان دردهای عضلانی و مفصلی می باشد.

انواع پادری نمدی سنتی:

انواع پادری نمدی سنتی در طرح های متنوع و شکل های متفاوت به بازار مصرف عرضه شده است. تنوع زیاد این محصول موجب شده تا مصرف‌ کنندگان بسته به شرایط و محل قرار گیری آن، از این محصول آن را انتخاب کنند. نمونه های از پادری های موجود در بازار را در اینجا به آن اشاره می‌کنیم.

پادری مستطیلی:

 

پادری مستطیلی همانطور که مشخص است در ابعاد مستطیل شکل تولید می شود. پادری نمدی سنتی در اندازه های مختلف تولید می شود و بخاطر شکل ظاهری آن کاربرد زیادی دارد. معمولا در رنگ های زمینه پادری نمدی قهوه ای ، سفید ، سیاه یا ترکیبی از این رنگ ها استفاده می شود. طرح هایی با رنگ های خالص و جذاب که چشم هر بیننده ای را به سوی خود جلب می‌کند.

پادری نمدی برای راهرو:

پادری نمدی برای راهرو ، بهترین جایگزین برای پادری های پلاستیکی است. زیبایی خاص با طرح های متنوع و نقش و نگار های سنتی اصیل ایرانی زیبایی چشم نوازی به محیط اطراف خود می دهد.از پادری نمدی سنتی در اماکن عمومی یا خصوصی استفاده می شود. معمولا در راهرو منازل و هتل ها ، در رستوران های سنتی و مدرن امروزی از این محصول بسیار مفید کاربرد بسیاری دارد.

قیمت پادری نمدی:

قیمت پادری نمدی سنتی بسیار ارزان تر از پادری های پلاستیکی یا  مصنوعی است. فروش مستقیم پادری نمدی با قیمت عمده عرضه می شود. جهت خرید یا سفارش این محصول بسیار مفید و اطلاع از قیمت های انواع مختلف پادری با ما در همین سایت در ارتباط باشید.

 

1 دیدگاه

  • سلام
    پادری نمدی سنتی دستباف جلوه زیبا و دیدنی به خانه باغ ما در شیراز داده است که چشم هر بیننده ای را به خود اختصاص داده است ، نمد خوب را به سختی میتوان در شیراز یافت، اما من به آسانی آن را از شما خریداری کردم و بسیار با قیمت مناسب تر از شهر خودمان بود. ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *