فروش ویژه انواع پادری نمدی سنتی مشخص شد. این محصول را نمی‌توانید در بازار به راحتی پیدا کنید. پادری نمدی سنتی با پشم طبیعی گوسفند در بازار بسیار کمیاب است.

 

پادری نمدی سنتی، به علت اینکه بافت نمد آن، ارگانیک می‌باشد از کیفیت بالاتری نسبت به بقیه نمونه هایی با الیاف مصنوعی برخوردار می‌باشد.

 

اطلاعاتی درباره خرید پادری نمدی سنتی با کیفیت:

اطلاعاتی که در مورد پادری نمدی سنتی می‌توان گفت این است که، آن را جزو محصولات ارزان قیمت با طرح ها و رنگ های جذاب و باکیفیت ممتاز، تولید کرده‌اند.

 

پادری نمدی بسیار شیک و منحصر به فرد است. خرید این محصول فضای زیبایی به ساختمان و محل مسکونی شما می‌دهد. برای افرادی که می‌خواهند دکوراسیون ویژه ای به محل سکونت خود دهند، یا در اماکن سنتی مانند: قهوه خانه‌ها، خانه باغ‌ها، ویلاهای خصوصی، هتل های جهانگردی استفاده می‌شود.

 

نمد طبیعی عایق بسیار خوبی است. این محصول هم در صنعت و هم در صنایع دستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه از پارچه های نمدی متنوع با ضخامت های مختلف، که در صنعت به آن فوتر می‌گویند استفاده های زیادی می‌شود.

 

از پارچه های نمدی مصنوعی در تزئینات داخلی اتاق کودک و تمام وسایل اسباب بازی نمدی یا کیف نمدی و محصولات دیگر استفاده می‌شود. پادری نمدی سنتی از آن دسته محصولاتی می‌باشد که از خواص زیادی دارد. پادری نمدی گرد و خاک را به خود می‌گیرد و باعث تمیزی محیط اطراف خود می‌شود.

 

تفاوت پادری نمدی با انواع پلاستیکی و مصنوعی آن:

امروزه مواد مصنوعی و انواع پلاستیکی، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ماشینی ما شده‌اند. پادری نمدی سنتی با خواص درمانی بی‌ نظیر، جای خود را به مواد پلاستیکی داده‌اند. چرا که علاوه بر به خطر انداختن محیط زیست بشر، هیچ فایده ای برای بشر امروزی نداشته است.

 

در ادامه به چند مورد از موارد فرق بین پادری نمدی و پلاستیکی اشاره می‌کنیم:

  1. وقتی که از پادری نمدی سنتی استفاده می‌کنید، نمد پا را ثابت نگه می‌دارد و از پیچ خوردن پا جلوگیری می‌کند.
  2. نمد آب را به خود جذب می‌کند و زمانی که روی آن راه می‌روید دچار سر خوردن نمی‌شوید.
  3. پادری های پلاستیکی  از قیمت بالاتری نسبت به پادری نمدی برخوردار هستند.
  4. پادری نمدی سنتی، دارای خواص درمانی می‌باشد برخلاف، نوع دیگر پادری با الیاف مصنوعی که مضراتی برای انسان ایجاد می‌کند.

 

پادری مصنوعی

چرا استفاده از محصولات نمدی برای منازل امروزی که سطح سرامیک پوشیده شده است مفید می‌باشد؟

محصولات نمدی برای منازل امروزی و زندگی آپارتمان نشینی که کف آن از سرامیک پوشیده شده است، بسیار مفید می‌باشد.

 

در منازل مسکونی، سبک مدرن امروزی به مرور زمان فرش ماشینی جای خود را به کف پوش های سرامیک یا پارکت داده‌اند. همچنین رواج بسیاری در عموم مردم پیدا کرده است. همانطور که در گذشته فرش های دستباف ارزش بالایی در منازل ایرانیان داشته‌اند، امروزه این کف پوش ها هستند که ارزش آپارتمان‌ها را مشخص می‌کنند.

 

مضرات استفاده از سرامیک بسیار زیاد است. چرا که سرامیک طبع سردی دارد و زمانی که روی سرامیک راه می‌روید دچار درد مفاصل و پا می‌شوید. همچنین برای کودکان سرامیک بسیار مضر است. به خاطر اینکه در بزرگسالی دچار بیماری های مفاصل و رماتیسمی می‌شوند.

 

همان‌طور که پزشکان  طب سنتی و جدید گفتند کف پا یکی از اعضای مهم بدن می‌باشد. رطوبت و سردی از کف پا به مفاصل استخوان ها عارض می‌شود و افراد را دچار عوارض ناشی از سردی می‌کند.

 

پادری نمدی سنتی ، بخاطر طبع گرمی که دارد کف پا را گرم نگه می‌دارد و از مشکلات پا درد و مفاصل استخوان‌ها محفوظ می‌دارد. گرمای کف پا فواید زیادی برای تمامی اعضای بدن انسان دارد.

 

قیمت پادری نمدی سنتی:

برای کسب آخرین قیمت پادری نمدی دستباف ارگانیک به صورت عمده و جزئی، سفارش خود با راه های ارتباطی در سایت رامش نمد ثبت کنید. همچنین از تنوع مختلف نمد دستباف اصیل ایرانی و خدمات آنلاین و پس از فروش استفاده نمایید.

 

پادری نمدی سنتی

1 دیدگاه

  • سلام
    من پادری نمدی سنتی کوچک و متوسط را تهیه کردم، اول کمی پرز دهی داشت ، بعد از حدود دو هفته بصورت کامل برطرف شد و نمد طرح و لطافت زیباتر خود را بهتره جلوه داد. هر روز آن را میبینم و عاشقش شدم حس میکنم طبیعت و نقش زیبای آن با من است ، سپاس فراوان از زحمات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *