تشک نمدی ارگانیک، یکی از بهترین محصولات نمدی طبی با خواص درمانی فراوان می‌باشد. این محصول از مواد طبیعی و درجه یک تولید شده است.

 

تشک نمدی بسیار مفید برای تمامی افرادی که از کمردرد بعد از خوابیدن روی تشک های غیر استاندارد و نامناسب رنج می‌برند، تهیه شده است. استفاده مداوم از تشک نمدی  موجب بهبود دردهای کمر، گردن و آرترز می‌شود.

 

برای آگاهی بیشتر در زمینه خواص درمانی تشک نمدی طبی، در ادامه اطلاعات مفیدی در این زمینه ارائه می‌دهیم.

 

 

خواص خوابیدن روی نمد:

زندگی مدرن امروزی، بشر را از مواهب خدادادی دور کرده است. خواص خوابیدن روی نمد بسیار بیشتر از بهترین تشک خوشخواب می‌باشد. متاسفانه امروزه جای فرش دستباف و نمد سنتی ایرانی، منازل را با سرامیک پوشش می‌دهند. چرا که مضرات زیادی برای سلامتی انسان دارد.

 

نمد روی قطب های مثبت و منفی درونی بدن انسان تاثیر می‌گذارد و آن را در حالت نرمال قرار می‌دهد. زمانی که روی تشک نمدی می‌خوابید، این مسئله را به وضوح متوجه می‌شوید که آرامش عمیقی بعد از بیدار شدن در شما به وجود آمده است.

 

تاکید پزشکان طب سنتی برای استفاده از تشک نمدی از قدیم بوده است. پشم این ماده مفید، که اصلی ترین جزء در بافت نمد به شمار می‌رود خواص درمانی بیشماری دارد. تمامی محصولات نمدی که از پشم گوسفند به دست می‌آیند، دارای خواص درمانی آن هستند.

 

خصوصیات بارز تشک نمدی:

از خصوصیات مهم و بارز تشک نمدی، طبیعی بودن یا همان ارگانیک بودن آن می‌باشد. متریال به کار رفته در تشک، از جنس پشم طبیعی گوسفند یا بره است. از خواص پشم گوسفند گرما بخشی و حفظ رطوبت می‌باشد.

 

وقتی روی تشک نمدی استراحت می‌کنید، گرمای حاصل از الیاف نمدی، تسکین دهنده دردهای کمر یا گردن در هنگام خوابیدن می‌باشد. وزن بدن به صورت یکنواخت و یکسان پخش می‌شود. در نتیجه قوس کمر و مشکلات عدیده ای در فرد عارض نمی‌شود.

 

تشک نمدی ارگانیک در زمانی که هوا شرجی یا مرطوب است، رطوبت را به خود می‌گیرد. بنابراین در هنگام خوابیدن رطوبت هوا یا رطوبت حاصل از عرق کردن را جذب می‌کند.

 

فرق بین تشک نمدی ارگانیک با دیگر تشک های صنعتی چیست؟

خواب راحت و آرام یکی از مهمترین بخش زندگی هر فردی می‌باشد. لذت بخش ترین خواب زمانی است که روی تشک نرم و گرم استراحت می‌کنیم.

 

تشک نمدی ارگانیک یک فرق اساسی با دیگر تشک های صنعتی دارد و آن دارای خاصیت درمانی و طبی پشم طبیعی می‌باشد. [highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]این خاصیت مهم تشک نمدی ارگانیک، در مرور زمان از دردهای ناشی از خوابیدن روی تشک های صنعتی می‌کاهد. همچنین خوابی راحت تر و آرامش بخشی برای انسان به ارمغان می‌آورد.[/highlight-paper]

 

تشک نمدی ارگانیک، از نرمی و در عین حال سفتی متعادلی برخوردار است. از این رو بسیار مفید می‌باشد. به همین علت پزشکان متخصص ارتوپد به بیمارانی که عمل دیسک کمر کرده‌اند، توصیه می‌کنند از تشک های نمدی استفاده نمایند.

 

انواع تشک نمدی ارگانیک:

تشک نمدی ارگانیک در انواع مختلفی در بازار موجود می‌باشد. این محصولات را می‌توانید در مغازه های وسایل طبی بیابید.

 

تشک نمدی ایرانی وارگانیک در سایز ها، ابعاد و ضخامت مختلف وجود دارند. این محصول بر حسب نوع عملکرد یا محل قرار گیری آن کاربرد متفاوتی دارد. ‌تشک های نمدی به دو صورت تک نفره و دو نفره تولید می‌شوند. تشک تک نفره در ابعاد ۸۰*۲۰۰ و ابعاد تشک نمدی ارگانیک دو نفره ۱۶۰ *۲۰۰ است.

 

قیمت تشک نمدی:

قیمت تشک نمدی با توجه به ابعاد و ضخامت الیاف پشمی نمدی به کار رفته در آن، تعیین می‌شود. تشک های نمدی طبی علاقمندان زیادی دارد. بخاطر مرغوبیت بالا و وزن سبک این محصول در همه اماکن قابل استفاده می‌باشد.

 

برای خرید عمده  و جزئی تشک نمدی ارگانیک با راه های ارتباطی در همین سایت تماس بگیرید.

 

 

11 دیدگاه

  • سلام و درود
    وقت بخیر، با تشکر از اطلاعات مقاله بالا ، تجربه من در مورد تشک نمدی که از شما خریداری نمودم بسیار اثر بخش بوده، است. تشک نمدی با پشم طبیعی برای بهبود کمر درد من بسیار عالی بود. بعد از دو سه،ماه استفاده درد مفاصل کمر و گردنم بسیار بهتر است.
    اصل بودن تشک نکته بسیار مهمی است. کیفیت و ارتجاعي بودن و انسجام نمد رامش را بعد از مدتی استفاده دریافتم. تشکر ویژه از نمدمالان عزیز و زحمت کش و همکاران محترم در شرکت بزرگ رامش نمد

  • سلام وقت بخیر،
    از خصوصیات تشک نمدی که ذکر شد، میتوان به حس آرامش خاصی که نمد دارا میباشد علاوه بر خاصیت درمانی پشم طبیعی اشاره داشت. واقعا پیشنهاد میکنم به تمام افراد این حس نوستالژي خاص که در خانه های گذشته به وفور یافت میشد. میتوان آن را برای تندرستي و شادابی بعد از خواب دست یافت.

    • سلام و احترام
      بله همینطوره ، نمد باعث گرم شدن بدن و همچنین روی قطب های مثبت و منفی تاثیر بسزایی دارد.

  • سلام و درود
    تشک نمدی که از این سایت تهیه کردم بسیار باکیفیت عالی و بدون بو بود. پشم خالص و نرم و دارای ضخامت عالی ، ممنون از شما ???

  • سلام و سپاس از سایت خوبتون
    من مدتی دچار کمردرد شدم که دکتر متخصص ارتوپد بهم تجویز کرد تا از نمد طبیعی پشمی استفاده کردم خاصیت خوابیدن روی نمد به علت گرم کردن ناحیه کمر بسیار مفید بود. توصیه میکنم حتما استفاده کنید حتی برای پیشگیری هم عالیه ??

  • خواص خوابیدن روی نمد برای افرادی که می‌خواهند زندگی سالم و بدون کمردرد و دردهای عضلانی در بزرگسالی داشته باشند توصیه میشود.

  • سلام وقت بخیر
    استفاده از تشک های خوشخواب باعث بروز دردهای عضلانی و مفصلی میشود، شاید کمتر شنیده باشید که تشک های نمدی طبی با پشم طبیعی و نرم ، میتواند علاوه بر خواب راحت و آرام ، از بروز دردهای جسمی انسان جلوگیری کند. اگر نگاهی به زیرا گذشته خودمون کنیم میبینیم چقدر از نمد بعنوان زیرانداز و حتی تشک استفاده می‌شده است. برای همین مردم آن زمان کمتر به درد های مفصلی دچار می‌شدند

  • با سلام. نمد یکی از زیر انداز های بسیار قدیمی بوده که با پشم گوسفندان تولید می شود و نوع و جدید آن ها به صورت طرح دار است

  • متخصصان طب سنتی به افرادی که دردهای استخوانی دارند توصیه می‌کنند که از نمد استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *