فرش نمد دستبافت درجه یک، یکی از قدیمی ترین و با ارزش ترین فرش ها از قدیم تا الان به شمار می رود که توسط نمدی کاران و با ورزش بسیار دست روی آن کار می شود تا درست شود،و طرح ونقش های بسیار زیبایی دارد که برای استفاده در اتاق به صورت گلیم طرفداران بسیاری دارد.قیمت نمد درجه یک بسته به طرح و العاد ان متفاوت می باشد

قیمت روز فرش نمد دستبافت درجه یک

فرش نمد دستبافت درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

فرش نمد دستبافت درجه یک چه مشخصاتی دارد؟ قیمت فرش نمد دستبافت،باید در هنگام خرید به ویژگی های فرش نمد دقت شود مثلا در هنگام خرید دقت داشته باشیم که فرش پرز ندهد چون نمد درجه یک پرز دهی ندارد.

به دلیل استفاده از برخی مواد و پوست حیوانات در ابتدا نمد بوی نامطبوع ولی پس از اتمام کار نمد اصل هیچ گونه بوی نامطبوع و غیر قابل تحملی نخواهد داشت.

نمد با طراحی و دقت بالایی طرح در آن ایجاد می شود پس دقت شود که در هنگام خرید از اشکال و یا شکل و یا طرح های نامنظمی در آن استفاده نشده باشد که باعث زشتی آن شود و جذابیتی نداشته باشد.

نمد برای کسانی که دیزان صنعتی دوست دارند بیشتر قابل استفاده می باشد و دارای نقوش ساده زیبا و با طراحی دقیق می باشد ،طرح های آن در عین سادگی بسیار زیبا می باشد.

یکی از ویژگی های اصلی نمد و خرید ازآن خواص درمانی آن می باشد که با دراز کشیدن بر روی آن باعث درمان درد های بدن می شود به همین علت حتی کشورهای خارجی نیز طرفدار آن می باشند.

فرش نمد به صورت دستی بافته می شود و به صورت ماشینی نمی باشد با دست مدت زیادی آن را ورز می دهند و ورزش تا به شکل فرش نمد دستبافت دربیاید

باید توجه داشت که مثل فرش های طرح های دقیق و میلی متری نمی باشد و طرح های آن نیز مثل ماشینی خاص نمی باشد بلکه طرح ساده و خودمانی نیز می باشد.

صادر کننده فرش نمد دستبافت درجه یک

صادر کننده فرش نمد دستبافت درجه یک صادرات فرش دستبافت، بسیاری اقوام خارجی عاشق طرح صنعتی ایرانی هستند و دیزان منزل آن ها صنعتی می باشد و نمد نیز جز دیزان منزل انها می باشد به همین دلیل صادر می شود.

معمولا در شهر های که کارگاه های کوچک فرش نمد وجود دارد می توان بازدید نمود و خریداری کرد یا بازار فرش نمد نیز می توان رفت و خرید نمود

علاوه بر ان می توان از طریق سایت های معتبری که ما به شما معرفی می کنیم انواعی از فرش های نمد را با طرح و نقش های متفاوت بازدیدو خریداری نمود

با انتخاب و ثبت فرش نمد مورد نظر در کوتاه ترین زمان فرش برای شما در صحت و سلامت ارسال می گردد و می توانید از آن استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *