نمد فرش مستطیل یا در هر شکل از دیر باز تا به حال در بین عموم مردم مورد استفاده قرار گرفته است و آن را به عنوان فرش اصیل ایرانی می شناسند . این نوع فرش دارای مقاومت بسیار بالا می باشد ، عمر زیادی دارد و می توانید مدت زیادی از آن استفاده کنید . برای آشنایی بیشتر با آن و خرید فرش مستطیل نمدی ماشینی با کیفیت در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروش ویژه نمد فرش مستطیل ماشینی

توضیح کلی درباره نمد فرش عشایری مستطیل

توضیح کلی درباره نمد فرش عشایری مستطیل فرش نمدی به فرشی گفته می شود که با پشم گوسفند تولید می شوند و ضخامت خوبی دارند . در زمان های قدیم فرش های نمدی را به صورت دستی تولید می کردند و از آن برای روی چادر عشایران استفاده می کردند زیرا فرش نمدی عایق خوبی در برابر سرما و رطوبت هست . در زمان قدیم پشم ها را ابتدا با استفاده از صابون یا غیره قلیایی می کردند در زیر نور خورشید آن را خشک می کردند ، سپس دوباره پشم ها را مرطوب می کردند آن ها را می کوبیدند یا همان نمد مالی می کردند تا پشم ها به صورت بافتی صاف و یک دست در می آمدند . و معتقد بودن که استفاده از فرش نمدی درد هایی مانند : درد عضلات ، درد مفاصلی ، کمر درد ، پا درد ، کلیه درد و… را تسکین می دهد ، گرمای بدن شما در تماس با فرش نمدی دو برابر شده و در نتیجه سبب گردش خون بهتر شده و درد شما را تسکین می دهد . امروزه به دلیل استقبال زیاد مردم و زیاد شدن طرفداران فرش نمدی آن هارا به صورت ماشینی و با دستگاه تولید می کنند که نسبت به تولید دستی مدل ها ، طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی دارد ، که مدل مستطیلی طرفدار بیشتری دارد . در رنگ آن نیز از رنگ های طبیعی و گیاهی استفاده می کنند . فرش نمدی در ابعاد یک متری ، دو متری ، سه متری ، چهار متری و … تولید می شود و طرح های بسیار متنوعی دارد . فرش نمدی جزو فرش های مدرن و سنتی هستند و قابل ست کردن با همه دکوراسیون ها می باشند . فرش های نمدی مناسب همه سلیقه ها می باشد و هر بیننده ای را به خود جذب می کند . فرش نمدی نسبت به سایر فرش ها بسیار صرفه تر هست هم از نظر قیمت و هم از نظر عمر طولانی .

مراکز خرید نمد فرش مستطیل خوش نقش

مراکز خرید نمد فرش مستطیل خوش نقش فروش نمد فرش مستطیل خوش نقش و زیبا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب . اگر می خواهید با خریدن نمد فرش خانه خود را زیبا و مدرن کنید به فروشگاه اینترنتی مراکز خرید نمد فرش مستطیل مراجعه کنید ، نمد فرش دلخواه تان را انتخاب و ثبت سفارش کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *