نمد فرش مستطیل طرح ها و نقش های زیبایی دارند و یک کفپوش بسیار مناسب برای منازل هستند. قدمت و اصالت نمد به قرن ها پیش باز می گردد، از نمد انواع لباس ها، کلاه و زیر انداز ها را تهیه و تولید می کنند. فرش نمدی علاوه بر زیبایی، خواص درمانی بسیار خوبی دارد و نشستن بر روی فرش نمدی بسیار سودمند است. برای ساخت نمد از طرح های سنتی و مدرن استفاده می شود، نقش و رنگ بکار رفته شده زیبایی نمد را چندین برابر می کند. طرح های امروزی بیشتر مورد استقبال قرارمی گیرد و مطابق سلیقه ی مخاطب است.

تولید جدیدترین نمد فرش مستطیل خوش نقش

تاثیر فضا بر انتخاب نمد فرش مستطیل

تاثیر فضا بر انتخاب نمد فرش مستطیل برای دکوراسیون زیبا و شیک انتخاب فرش و زیر انداز بسیار مهم است. امروزه پوشش های مختلفی از جمله؛ فرش، موکت، گبه، گلیم و نمد فرش برای کف ساختمان وجود دارد. این روز ها نمد فرش توانسته است، خود را به خوبی معرفی کرد و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند.

نمد فرش یکی از صنایع دستی اصیل ایرانی است، که در بسیاری از شهر ها تولید می شود. برای انتخاب فرش نمدی می بایست به سایر وسایل و جزئیات منزل توجه کرد. فرش های نمدی با طرح های فانتزی زیبایی بخصوصی دارند و می توان آن ها را با دکوراسیون امروزی ست کرد. نمد فرش در اشکال هندسی مانند مربعی، مستطیلی، مثلثی، دایره ای و لوزی تولید می شوند. با توجه به فضای خانه می بایست نمد مناسب را انتخاب کرد. اگر کف پوش ساختمان پارکت بوده و مبلمان در سالن چیده شده است، بهتر است از نمد دایره ای استفاده شود.

اما در میان راه رو ها و قسمت هایی که فضای ساختمان بسته تر است، نمد فرش های مستطیلی مناسب تر هستند‌. از نمد فرش به عنوان پادری های مختلف نیز می توان استفاده کرد. نمد های مستطيل شکل برای پادری بهتر هستند. حتی می توان نمد فرش های کوچک را به عنوان تابلو قاب کرد و بر روی دیوار نصب کرد. چرا که علاوه ب زیبایی نشان از فرهنگ و هنر ایرانی است.

قیمت انواع نمد فرش مستطیل خاکستری

قیمت انواع نمد فرش مستطیل خاکستری افراد بسیاری با روش های سنتی مشغول به تولید نمد فرش مستطیلی هستند. این هنر زیبا توسط دستان هنرمند نمدمال ساخته و آماده می شود. کارگاه های تولیدی بسیاری این محصول را با دستگاه های مختلف تولید می کنند.

این زیر انداز با توجه به سایز و مقدار نمدی که در آن بکار رفته است. قیمت مختلف و متفاوتی دارد. قیمت فرش خوش نقش نیز با توجه به رنگ ها و طرحی که روی نمد قرار گرفته متغیر است. نقش های ساده تر نسبت به نقش های شلوغ ارزان تر هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *