تشک نمدی کناره طرح سلطان

همانطور که در گذشته به علت سبک منازل آن زمان استفاده از کناره نمدی مخمل رواج بسیاری داشت. امروز نیز به علت علاقه افرادی به چیدمان سنتی ایرانی ، مهمانسرا جهانگردی و یا رستوران های سنتی مخصوص در شهر های بزرگ مثل تهران ، برای جذب مشتری و اقشاری از جامعه که به دنبال یادگاران کهن ایران زمین یا به گفته غربی ها نوستالژی می‌باشد.

در رستوران ها سنتی و قهوه خانه ها وجود تخت های چوبی برای تزیین آن از ست کناره نمدی با پشتی و بالش لوله ای جلوه زیبایی به آن میدهد. قیمت کناره نمدی با توجه به نرخ الیاف و پارچه در ایران متغیر است. کناره نمدی اصفهان بسیار در تولیدی این محصول پیشقدم و پیشرو می‌باشد.

تشک نمدی کناره طرح سلطان

نکاتی در مورد سرویس کناره نمدی

کناره نمدی مخمل جدید

در اینجا به نکاتی اشاره میکنیم که بهتر است قبل از خرید کناره نمدی به آن توجه شود. سرویس ها معمولا پنج پارچه هستند، از دو پشتی دکمه دار و دو بالش لوله ای تشکیل شده اند. ضخامت نشیمن کناره ۲ سانت است. ابعاد کناره ۱۸۰× ۷۰ سانت است. و اندازه بالش ها ۴۰ در ۶۰ است.  وزن کناره در حدود ۲ کیلو نیم می باشد. معمولا کناره های نمدی سه مدل تقسیم میشوند. کناره نمدی مخمل طرحدار و ساده، کناره مخمل شانل و کناره نمدی خورشیدی می باشد. کناره نمدی شانل زرکدار هست.

نخ های کار شده در آن به رنگ طلایی هستند. به این نمونه ها زرکدار گفته می شود. کالای خواب نمدی یکی از بهترین محصولات نمدی می‌باشد که از طرفداران زیادی بخاطر قیمت ارزان و کیفیت خوب آن است. قیمت کناره نمدی دیجی کالا و قیمت پتو کناره سایت های معتبر اختصاصی اقدام به تهیه این محصول کارا نمایید.

کناره نمدی مخمل وست کامل با پشتی آن در طرح ها و رنگ های فوق العاده زیبا، با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت، قابل استفاده در تمامی رستوران ها جهانگردی، مکان های سنتی و منازل شخصی؛ با کناره ی مخملی دیزاین و تزیین متفاوت و جذابی را به منزل و هر مکان دیگری بدهید.

قیمت تشک کناره نمدی

کناره نمدی خورشیدی

کارخانه تولید کننده انواع تشک و کناره نمدی اصفهان با تجربه ترین و با سابقه ترین کارخانه ی تولید کالای خواب در سراسر کشور می باشد. فروش عمده انواع مختلف پشتی و کناره نمدی مخمل با کیفیت عالی تولید و به بازار بزرگ تشک نمدی در تهران عرضه می شود.

سفارش و خرید کناره مخمل ، کناره نمدی خورشیدی ( قابی) و کناره نمدی شانل بصورت آنلاین و اینترنتی امکان پذیر است. قیمت عمده و جزئی این محصول بسیار مناسب می‌باشد. که باعث پرفروشترین محصولات نمدی نیز می‌باشد.

2 دیدگاه

  • سلام روزتون بخیر
    تشک نمدی با روکش مخمل را از شرکت رامش نمد بصورت عمده خریداری کردم، هر کسی میبینه می‌پرسه از کجا خریدین ؟ خیلی زیبا و چشم نواز هستند ،
    من برای مصارف گوناگونی ازشون استفاده کردم. مثل اجاره مراسم مذهبی ، مساجد و حسینیه ها… تا الان چند سری خریداری کردم. از نظر دوخت و پارچه بینظیر و عالی بودند.
    انشالله خدا به کسب و کارتون بهتون برکت دهد.
    سپاسگزارم ??

    • سلام و درود خانوم مرادی
      استفاده تشک نمدی بعلت مراسم مختلف و جشن های ایرانی بسیار مرسوم است. به علت زیبایی چشم نواز آن از طرفداران بسیاری برخوردار است. کیفیت پارچه مخمل و دوخت در تشک و عمر مفید آن بسیار حائز اهمیت است. زیرا اگر برای مراسم تشریفات مورد استفاده شود. دوخت نامناسب باعث باز شدن درزها میشود. همچنین کیفیت پارچه در هنگام شستشو در دوام بیشتر آن تاثیر بسزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *