فرش نمدی قدیمی از پشم طبیعی گوسفند تولید شده که فقط با استفاده از آب و مواد قلیا تبدیل به فرش شده و برای تولید این فرش های نمدی نیازیذبه دستگاهی ندارند و اندازه فرش بستگی به مقدار پسم استفاده شده دارد.

فروش ویژه فرش روفرشی ۱۲ متری طرح فرش قدیمی در تهران با نقش و نگار های بسیار متنوع و زیبا و در ابعاد گرد با رنگ های طبیعی سفید، قهوه ای، سیاه وجود دارد، این فرش ها را می توانید از مراکز معتبر بدون واسطه و قیمت مناسب تهیه کنید.

فروش ویژه فرش نمدی قدیمی تهران

خواص فرش نمدی قدیمی در طب سنتی

خواص فرش نمدی قدیمی در طب سنتی

فروش فرش نمدی سنتی و با کیفیت که از تولید پشم بهاره گوسفند است در فروشگاه های معتبر اینترنتی امکان پذیر است، فرش ها نمدی به صورت گرد، دایره ای و بیضی، مستطیلی تولید می شود و اندازه های مختلفی وجود دارد و ارسال به تمام نقاط کشور را دارد.

خواص فرش نمدی قدیمی در طب سنتی بسیار زیاد است، گرم نگه داشتن نقاط آسیب دیده در بدن در روند بهبود آن تاثیر زیادی دارد که نمد طبیعی با توجه به مواد استفاده شده در تولید آن باعث گرم شدن بدن می شود و بدن را از رطوبت و سرما خفظ می کند، فرش نمدی سرما و رطوبت از آن عبور نمی کند و برای مناطقی سردسیر و رطوبت دار بسیار مناسب است.

نمد به کاهش درد کمک می کندو خونرسانی را بیشتر می کند، ترک های پا را از بین می برد و میخچه ها کف پا را درمان میکند در بستن زخم اگر از نمد استفاده کنید زخم را زود تر خشک می کند.

جنس های فرش نمدی بسیار نرم است و رطوبت را انتقال نمی دهد به همین دلیل عشایر ها از فرش های روفرشی نیکزاد یزد استفاده می کنند، فرش های نمدی برای درمان کمردرد و درد های رماتیسم و درد های بعد از عمل جراحی مفاصل بسیار مفید است و درد را کم می کند به دلیل اینکه خوابیدن روی فرش های نمدی گرمای بدن را زیاد می کند و گردش خون را به آسانی انجام می شود و گرفتگی عضلات را درمان می کند.

سفارش فرش نمدی قدیمی به صورت انبوه

سفارش فرش نمدی قدیمی به صورت انبوه

سفارش فرش قدیمی از طریق شرکت های تولید کننده امکان پذیر است و فرش های نمدی را با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان برایتان ارسال می شود.

سفارش فرش نمدی قدیمی به صورت انبوه و تکی امکان پذیر است و‌می توانید به دو روش حضوری و آنلاین خرید کنید در روش حضوری کارخانه ها اجناس را می فروشند و شما با قیمتی اضافه با واسطه خرید خواهید کرد، ولی در روش آنلاین شما از خود کارخانه خرید می کنید بدون واسطه مسقیم و قیمتی مناسب و طرح و رنگ های مختلفی ارائه می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *