امروزه استفاده از وسایل لوکس و البته سنتی در دکوراسیون منزل های مسکونی جایگاه ویژه و طرفداران بسیار زیادی دارد.یکی از پرطرفدارترین ابزار سنتی فرش های نمدی هستند این فرشها علاوه بر زیبایی چشم نواز خود خواص زیادی دارند که خریدار را وسوسه به استفاده از آن میکند. در ادامه مطالب همراه ما باشید تا با خواص و ویژگی های فرش نمدی مدرن بیشتر آشنا شوید

توزیع کننده فرش نمدی مدرن باکیفیت

میزان ضخامت فرش نمدی طبیعی مدرن

میزان ضخامت فرش نمدی طبیعی مدرن نمد از پشم صد درصد خالص تهیه و تولید میشود این امر خود موجب ایجاد بسیاری از مزایا برای این محصول گرانبها میشود.از مهمترین خواص نمد که موجب علاقه مندی بسیاری از مردم به خصوص در مناطقی با خصوصیات آب و هوایی شرجی شده میتوان به توان بینظیر این محصول در جذب رطوبت اشاره کرد.به عبارت ساده تر این محصول دشمن رطوبت است.علاوه بر این نمد خاصیت کمک درمانی برای بیماری هایی مانند:

  1. کمردرد
  2. روماتیسم
  3. دردهای ناشی از جراحی های مفاصل
  4. گرفتگی عضلانی
  5. میخچه وخار پاشنه
  6. کلیه درد

نمد گرمای ساتع شده از بدن را هنگامی که روی آن دراز میکشید به علت وجود پشم درساختار خود دوبرابر میکند وهمین امر موجب تسریع وتسهیل گردش خون در ردن شده و در نتیجه رفع گرفتگی های عضلانی ودرد های مفصلی را در پی دارد. هرچه ضخامت فرش های نمدی بیشتر باشد تشدید دما نیز بیشتر و بهتر است. فرش های نمدی با ضخامت ، طرح ونقش و ابعاد متفاوت ومختلف روانه بازار میشوند.

ضخامت این محصول نباید انقدر زیاد باشد که نتوان ان را لوله کرد و نه انقدر نازک باشد که به راحتی پشم های به هم تنید از یکدیگر جدا شوند. معمولا فرش های نمدی را با ضخامت یک تا حدود دو سانتی متر تولید میکنند تا حمل و شست وشوی آن آسانتر باشد. فرش های نمدی به دو صورت تولید میشوند.دستی و ماشینی که نوع ماشینی آن به طبع طرح وابعاد منظم ترو دقیق تری دارا میباشد.اما نوع دست بافت آن پرطرفدارتر و نوستالژیک تر است.قیمت فرش های نمدی با توجه به طول عمر بالای این فرشها بسیار مناسب است.این فرش ها به طور میانگین عمری بین ۵۰ تا ۷۰ سال دارند.از این رو خرید این فرشها مقرون به صرفه میباشد.

مرکز فروش فرش نمدی مدرن

مرکز فروش فرش نمدی مدرن مجموعه ما در زمینه تهیه و توزیع فرش نمدی فعالیت میکند.شما میتوانید برای خرید فرش نمدی مورد نظر خود بامراجعه به مرکز فروش فرش مدرن نمدی ما علاوه بر مشاهده کیفیت و تنوع طرح از نزدیک اقدام به خرید کنید و یا از طریق سایت فروش انلاین ما اقدام به ثبت سفارش کرده و پس از طی مراحل خرید محصول خود را درکمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. شایان ذکر است که همکاران ما برای کمک و مشاوره به علاقه مندان فرش های نمدی به صورت تمام وقت در خدمت شما مشتریان عزیز هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *