ست پشتی شاه نشین

شاه نشین به مبلمان زمینی گفته می شود که یک نوع ترکیب چند پشتی و تشک ترمه است.

این مبلمان از ایام قدیم رواج زیادی داشته و تا به الان که از آنها به انواع دکوراسیون تزئینی استفاده می کنند یه این تست ها به حدی جذاب و خواستنی هستند که هر کدام از ایرانی ها با دیدنشان دست بردار نخواهند بود و شاه نشین های ترمه محصولاتی هستند که می توانند دنیا را با زیبایی خود زیر و رو کنند.

اما در این مطلب از مقاله قصد معرفی پشتی ترمه شاه نشین را داریم که در انواع مختلفی تولید می شوند به طور کلی به سرویس شاه نشین مجموعه‌ ای هستتد که شامل تشکچه، پشتی و متکای سنتی می شوند.

در گذشته این سرویس های استفاده رایجی داشتند و در منازل افراد سنتی بسیار دیده می شد اما در منازل طبقات متوسطه هم تعداد کمتری داشتند به این دلیل که اشراف زادگان طرفداران این ترمه های سنتی بودند.

شاه نشین به نام های دیگری هم معروف است که این نام ها عبارتند از خان سالار و یا خان نشین در واقع این سرویس یک پذیرایی کامل در برابر مهمان های ویژه است.

چون شما می توانید ترکیب آنها را در کنار مبلمان مدرن قرار دهید و احتیاج نباشد که از مبلمان دیگر استفاده کنید این سبک از کارها دکوراسیون داخلی خانه را کلاسیک می کنند.

پشتی های شاه نشین در مجموعه های ۵ و ۷ و ۹ تکه وجود دارند که در بازارهای داخلی و خارجی به تعداد زیاد عرضه می شوند هر ست شاه نشین می تواند هر مشتری را جذب خود کند.

برای بافتن پارچه های آنها از الیاف مرغوب و بسیار با کیفیتی استفاده می شود این الیاف انواع مختلفی دارند که جنس و کیفیت آنها با هم متفاوت خواهد بود و به همین دلیل دارای قیمت های مختلفی هستند.

الیافی که می تواند در ست های شاه نشین به کار بروند شامل پلی استر، لمه، ابرشیم، آب طلا، مخمل و ترمه بوده و گاهاً دیده شده که ترکیب دو یا سه نخ در شاه نشین ها به کار برده می شود.

ست پشتی شاه نشین

مشخصات ست پشتی ترمه شاه نشین

استفاده از پشتی های سنتی از زمان قدیم تا به امروز رواج داشته اند استفاده از آنها در دکوراسیون سنتی دارای جایگاه بسیار مهمی است.

قبل از آنکه انواع مبلمان در خانه ها جا باز کنند شاه نشین های سنتی تعداد بسیار زیادی در خانه های اشراف زادگان یا خانواده های متوسط داشتند.

پشتی شاه نشین معمولی امروزه به عنوان صنایع دستی بسیار عالی ای مورد استفاده افراد قرار می گیرد و همین امر سبب شده است تا افراد زیادی برای خرید این پشتی اقدام کنند.

پشتی های شاه نشین یکی از مدل های پرطرفداره پشتی ایرانی است و از آنها در سرویس های شاه نشین استفاده بسیار زیادی می شود.

تنوع آنها در رنگ بندی و طرح پارچه تعدادشان را بسیار زیاد کرده است همین موضوع باعث می‌شود که در انتخاب خود کمی سردرگم شوید.

البته خانواده های متوسطی در جامعه وجود داشتند که از این سرویس های زیبا استفاده می کردند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در نشستن این سرویس ها احساس پرواز خواهید کرد زیرا به راحتی می توانید پاهایتان را خارج از کادر مبلمان دراز کنید و مانند مبلمان مدرن احساس کمر درد را تجربه نخواهید کرد.

همین دلیل موجب می شود که خانواده های ایرانی به دنبال این سرویس ها باشند زیرا کمترین آسیب را به چرخه سلامتی اتان وارد می کنند و شما به راحتی می توانید ساعت ها در شاه نشین ها بنشینید و احساس لذت داشته باشید البته امروزه استفاده از آنها بسيار کمتر شده و از آنها به انواع وسایل تزئینی استفاده می شود.

قیمت ست پشتی ترمه شاه نشین

برای خرید پشتی شاه نشین لازم است به نکات بسیار مهمی توجه کنید چرا که این نکات به شما کمک می کنند که بهتر بتوانید قیمت نهایی را محاسبه کنید.

همچنین در بالا پایین کردن قیمت موثر خواهند بود این ویژگی ها در قسمت پایین آورده شده اند که می‌توانید به طور خلاصه آنها را بخوانید.

جنس پارچه ای که در مبلمان زمینی به کار برده می شود می تواند عنصر اصلی در قیمت نهایی باشد.

در ادامه بسیار مهم است که شاه نشینی انتخاب کنید که تراکم بافت زیادی داشته باشد و در واقع هر چه کیفیت بافت شاه نشین بیشتر باشد می توان با خیال آسوده تر گفت که طول عمر و کیفیت آن بسیار بالا خواهد بود و محصولی وجود دارد که با نخ های معمولی تهیه شده که آن محصول کیفیت پایین تری خواهد داشت.

قیمت شاهنشین ترمه هفت تکه ، بین ،۱،۵۰۰۰۰۰ و ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان بسته به جنس و نوع محصول متغیر می باشد.

اگر به دنبال قیمت های بروز هستید پیشنهاد می کنیم به صفحات آنلاین خبررسانی قیمت ها مراجعه کنید تا از آخرین بروزرسانی ها مطلع شوید.

فروش ست پشتی شاه نشین

 

خرید ست پشتی ترمه شاه نشین

قبل از خرید به جنس پارچه ای که در پشتی ترمه شاه نشین به کاررفته توجه زیادی کنید زیرا این پارچه ها هستند که مشخص میکنند طول عمر پشتی ترم چقدر باشد و اگر از الیاف بی کیفیت استفاده شود طول عمر آن بسیار پایین خواهد آمد پس علاوه بر چک کردن کیفیت پارچه به قیمت نهایی هم توجه کنید.

جهت دریافت قیمت خرید انواع شاه نشین ها از جمله شاه نشین مخمل، می توانید با ما ارتباط بگیرید.

اگر قصد خرید پشتی ترمه شاه نشین را دارید پیشنهاد می کنیم از طریق شماره های زیر با مجموعه ما همراه باشید کارشناسان ما به شما کمک می کنند که بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید.

همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

همکاران ما در کنار شما هستند که بتوانید در کمترین زمان ممکن جواب سوالات خود را بیابید همچنین اگر شکایت داشته باشید می توانید از طریق شبکه های اجتماعی به ما برسانید.

1 دیدگاه

  • سلام و احترام ، من ست کامل هفت تکه شاهنشین ترمه را با طرح افشار تهیه کردم بسیار عالی و قیمت مناسب بود. هر وقت نگاه میکنم از دیدنشون سیر نمیشم خیلی قشنگن مرسی از سایت رامش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *