کیف نمدی دخترانه ساده که امروزه این کیف ها در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد در بازار طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است.کیف های نمدی ویژگی های بسیاری دارند از جمله آن ها می توان به قابل شست و شو بدون آن اشاره کرد که برا خانم های امروزی این خیلی مهم می باشد.

نمد نوعی پارچه از منسوجات می باشد البته این نوع پارچه پرز دار می باشد از پارچه نمد در ساخت عروسک نیز به کار می گیرند.پارچه نمد یک خصوصیت خوبی که دارد بسیار سبک است و آن را در هر اندازه ای که بخواهیم می توانیم برش دهیم وبا آن کیف یا هر چیز دیگری بسازیم.

تولید کنندگان پارچه های نمد آن ها را در اندازه های مختلف تولید کرده اند به گونه ای که زیاد برش نخورند و به اندازه هر پارچه بتوان دوختی را انجام داد.این نوع پارچه ها قابل اتو می باشد به شرطی که هنگام اتو از یک پارچه نخی بر روی پارچه روفرشی نه متری ابریشم استفاده کنیم تا هنگام اتو کردن پرز های پارچه به اتو نچسبد و از زیاد داغ شدن اتو پرهیز کنیم.پارچه های نمد را می توان شست وقابلیت رنگ دهی ندارند اما بهتر است با آب سرد بشوییم و اگر مراقب کیف های نمد باشیم سالیانی را می توانیم از آن ها استفاده کنیم.

فروشنده معتبر کیف نمدی دخترانه ساده

مشخصات کیف نمدی شانه ای

مشخصات کیف نمدی شانه ای کیف نمدی ساده که در طرح های مختلفی دوخته می شود یک طرحی هم دارد که شانه ای می باشد که معمولا کیف های شانه از یک بند بلند تشکیل شده و در اندازه های مختلفی پیدا می شود.

امروزه کیف های نمدی با تنوع زیاد و ظاهری زیبا در بازار عرضه می شوند.از نظر قیمتی باید گفت قیمت مناسبی دارد اما باز هم بستگی به طرح ومدل آن دارد که با چه قیمتی در بازار به فروش رسد.از پارچه های نمدی علاوه بر کیف دوشی در ساخت کیف دستی،کیف پول،کیف مدارک،جاکارتی،کیف مجلسی و… استفاده می کنند.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده کیف های نمدی فروش بسیاری داشته باشد کیفیت و بادوام بودن آن هاست به طوری که می توان مدت طولانی از آن کیف استفاده کرد البته نیاز به مراقبت هم دارد.

کیف شانه ای روفرشی ۱۲ متری سرمه ای از یک بند تشکیل شده که این بند هنگام استفاده از کیف بروی شانه ها قرار می گیرد و این بند بلند باعث می شود که درهنگام استفاده از آن اذیت نشویم زیرا سبک و راحت می باشد.

کیف های شانه ای در بین خانم ها بسیار رواج دارد و خانم های شیک پوش وحساس از آن ها بیشتر استفاده می کنند.

موارد تأثیرگذار بر قیمت کیف نمدی

موارد تأثیرگذار بر قیمت کیف نمدی کیف نمدی دخترانه در اندازه‌های کوچک و بزرگ تولید می شود حتی می‌توان در خانه آن را دوخت و استفاده کرد.بهتراست که کیف های نمدی باکیفیت باشند و ظاهر بسیار جذابی داشته باشند.هرچه در هنگام ساخت این نوع کیف ها حساسیت و زمان زیادی صرف کنیم قیمت آن بیشتر خواهد بود مثلا کیفی که ساده باشد با کیفی که بروی آن نقش و نگار ایجاد شده باشد تفاوت دارد یا کیفی که منجوق کاری شده باشد قیمت بیشتری دارد.

اما دختران از کیف های ساده بیشتر استفاده می کنند چرا که هرچه ساده تر باشد ست کردن کیف با استایل بسیار راحت تر خواهد بود.

امروزه به روش های مختلفی می توانیم این نوع کیف ها را دیدن و خریداری کنیم بعضی از افراد در خانه مشغول به کار می باشند و از همین راه برای خود درآمدی را کسب می کنند اما برخی دیگر در سایت های اینترنتی،کانال ها،گروه هاو…مدل های مختلفی از این نوع کیف هارا مشاهده و خرید کرد.

به طور کلی سایت های اینترنتی گزینه خوبی برای مشاهده کردن مدل های مختلف و اطلاعات پیدا کردن راجب هرچیزی می باشد.

پخش عمده انواع کیف نمدی دخترانه ساده

پخش عمده انواع کیف نمدی دخترانه ساده کیف نمدی شانه ای که معمولا تولید کنندگان پارچه این نوع کیف ها را در اندازه و رنگ های مختلف طراحی می کنند بسیار پر فروش بوده و به همه نقاط ارسال می شود چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم. مستقیم که خودشان کالا یاهمان پارچه را به خریداران تحویل می دهند غیر مستقیم از طریق باربری ها این کار را انجام می دهند.

هنگامی که می خواهیم یک کیف با نمد را بسازیم می توانیم از چند نمد که رنگ های‌مختلفی دارند کمک بگیرم این کار باعث می شود کیف ما نمای بسیار جذابی داشته باشد. و برای دوخت نمد ها می توانیم از نخ معمولی که همان نخ قرقره می باشد استفاده کنیم گاهی نیز بعضی از قسمت ها را با نخ گره دادیم یا شاید بخواهیم نخ مان پیدا نباشد اگر این گونه باشد می توانیم از نخ نامرئی استفاده کنیم که این کار باعث می شودکیفی که میسازیم بسیار مرتب و زیباتر و جذاب تر شود.

گاهی از پارچه های نمد برای ساخت کیف آرایشی،رومیزی،جامداد یا خیلی چیز های دیگر استفاده می شود مثلا برای کاردستی بچه ها می توانیم با نمد های رنگی چیزهای متفاوتی را درست کنیم.یا کیف های بچگونه با طرح های عروسکی که مسلما دختر بچه ها بسیار دوست دارند.

تولیدکنندگان انواع کیف نمدی دخترانه ساده

تولیدکنندگان انواع کیف نمدی دخترانه ساده کیف نمدی سنتی که این کیف ها هم بسیار تنوع دارند یعنی همان گونه که از نامشان پیداست طرحی سنتی دارند و از گل کاری روی آن می توان نام برد.

بسیاری از خانم ها از همین کار کسب در آمد دارند یعنی در خانه سفارش می‌گیرند و گاهی نیز مربی می شوند برای آموزش دادن به کسانی که به این کار علاقه زیادی دارند.از آنجایی که خانم ها بسیار حساس وظریف و دقیق می باشند در هنگام ساخت آن از هنر های زیادی بهره می گیرند ممکن مدل های مختلفی به آن دهند که می دانند دیگران از آن خوششان بیاید.

نمد را هم با دست می توان دوخت و هم با چرخ خیاطی با دست می‌توان از نخ های رنگی روی آن استفاده کرد تا زیبا تر شود.بسیاری از سازندگان کیف های نمدی روی آن ها را با طرح های مختلفی مثل گلدوزی،چساندن روبان یا طرح های دیگر کمک به زیبایی این کیف ها می کنند.

امروزه تنوع کیف های نمدی باعث شده که فروش بیشتری داشته باشد و در بازار کیف جایگاهی را به خود اختصاص داده باشداین کیف ها به دلیل تنوع زیاد و طرح های مختلف شان زیاد تولید می شوند به خصوص برای دختر خانم ها که از رنگ های شاد بسیار لذت می برند این کیف ها بسیار مناسب است چرا که از ترکیب چند رنگ این کیف ها درست شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *