حوله استخری

با فرا رسیدن ماه های گرم سال، اکنون بهترین زمان برای ارزیابی و خرید حوله استخری صادراتی می باشد، به همین دلیل نکات خرید بهترین حوله استخری و قیمت خرید آن را برایتان شرح خواهیم داد.

ماندگاری

هر چه حوله استخری دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد، به طور کلی حوله هایی با وزن زیاد از دوام بیشتری برخوردارند.

علاوه بر این حوله های استخری ای که با نخ دو لایه تولید شده باشند از دوام بیشتری نسبت به حوله های تولید شده با نخ یک لایه می باشند.

وزن و احساس

حوله استخری مانند حوله حمام دارای وزن های متنوعی می باشد، این وزن در قیمت و زیبایی محصول نقش بسزایی دارد، هر چه حوله سنگین تر باشد شیک و ضخیم به نظر می رسد.

جنس

جنس حوله استخری بر کیفیت آن موثر است، میزان جذب، نرمی و ضخامت حوله به جنس الیاف و مواد به کاربرده شده در حوله بستگی دارد.
توصیه می شود از حوله استخری صد در صد پنبه ای استفاده کنید تا علاوه بر جذب بالا سازگار با محیط زیست باشد.

اندازه

در هنگام خرید به سایز حوله استخری توجه کنید و با توجه به مورد مصرفی آن را خریداری بفرمایید.

زمان خشک شدن

زمان خشک شدن به الیاف حوله استخری و ضخامت آن بستگی دارد، بنابراین برای کم کردن زمان خشک شدن طبق راهنمایی های بالا از حوله ضخیم استفاده کنید.

قابلیت جذب

حوله استخری پنبه ای قابلیت جذب بالایی دارد، نه تنها نرم و جاذب است بلکه له سرعت خشک نیز می شود.

حوله استخری

انواع حوله استخری

در بازار انواع حوله استخری با متریال مختلف وجود دارد که بسته به نیاز مشتریان قابل تامین می باشند.

میکرو الیاف

حوله های میکروفایبر تولید شده با نخ پلی استر و پلی آمید هستند که جایگزین مدرن خوبی برای حوله های استخری موجود در بازار می باشند.

انتهای این حوله ها شکافته بوده که موجب جذب سریع آب می شود و سریع تر از دیگر انواع حوله خشک می شود.

دوام بالا و وزن پایین از دیگر محسنات این نوع حوله ها می باشد که آن را به گزینه خوبی برای سفر تبدیل کرده است.
با تمام این ویژگی ها، اما به اندازه حوله های پنبه ای راحت و شیک به نظر نمی رسند.

پنبه مصری

پنبه مصری از نوع متفاوتی از پنبه به دست می آید که به دلیل الیاف بلند از قابلیت جذب بالایی برخوردارند، همچنین کیفیت مطلوبی هم دارند.

پنبه مصری با دست چیده می شود به همین دلیل الیاف آن کمتر فشرده شده و صاف و یک دست باقی می مانند، در نتیجه امکان تولید نخ های ظریف با استحکام و انعطاف بالا به وجود می آید.

حوله استخری تهیه شده با پنبه مصری متخلل بوده و هوا از الیاف آن عبور می کند که از بو گرفتگی و کپک جلوگیری می کند.
همین امر موجب شده تا در اکثر هتل های مجلل از این نوع حوله ها استفاده گردد.

پنبه ترکیه

این نوع پنبه به دلیل الیاف بلند بسیار شبیه به پنبه مصری می باشد، این نوع پنبه در ترکیه کشت می شود که بسیار نرم، مجلل و سبک هستند.

اگرچه الیاف این نوع حوله استحکام کافی را دارد اما به اندازه پنبه مصری بلند و صاف نیستند.

پنبه

قطعا حوله استخری تهیه شده از پنبه خالص از بهترین حوله می باشد، این حوله ها نرم، جاذب و به سرعت خشک می کنند.

تنها نقطه منفی این حوله ها این است که نسیت به نوع مصری یا ترکی، علائم ساییدگی را زودتر نشان می دهند.

لازم به ذکر است که حوله استخری موجود در بازار از متریال متنوعی تولید می شوند، از بامبو و کنف گرفته تا پیما و مدال، موارد ذکر شده جزو محبوب ترین حوله ها در میان دیگر حوله ها می باشند.

انواع حوله استخری

نحوه صادرات حوله استخری

امروزه نحوه صادرات حوله استخری که ملزومات بهداشتی و شخصی بوده با استقبال بالایی مواجه است و اکثر تولیدکنندگان این محصول به صادرات انواع حوله استخری مبادرت می ورزند.

با توجه به کیفیت حوله های تولیدی در ایران، کشورهای همسایه اقبال زیادی برای واردات این محصول نشان می دهند، سالانه میزان قابل توجهی از این محصول از مرزهای مربوطه خارج می شود.

از آن جایی که مقوله صادرات از ظرافت و جدیت برخوردار است باید شرکت های مربوطه استانداردهای لازم را در تولید انواع حوله استخری به کار ببرند.

علاوه بر این اخذ مجوزهای لازم جهت صادرات می تواند فرایند صادرات را برای این شرکت ها سهل و آسان سازد.

با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ و رعایت بهداشت، مصرف انواع حوله در کشورهای خارجی افزایش یافته و در نتیجه انتظار می رود بازار صادراتی پر سودی برای این محصول پیش بینی شود.

توسعه فناوری در زمینه تولید انواع حوله من جمله حوله استخری می تواند مشتریان بیشتری را به خود جلب کند و سبب سوددهی خوبی در این زمینه گردد.

حوله استخری صادراتی

قیمت خرید حوله استخری

قیمت خرید حوله استخری به عوامل متعددی بستگی دارد، به همین خاطر نمی توان قیمت ثابتی را برای آن محاسبه نمود.

برای اطلاع از قیمت آن می توانید به مراکز فروش و یا سایت های فروشگاهی مراجعه کنید، انواع حوله استخری با توجه به مواد اولیه و دیگر موارد در بازار موجود می باشد.

طبق آخرین آمار به دست آمده از نرخ قیمت حوله استخری در سایت های فروشگاهی، قیمت روز این محصول از ۱۳۰۰۰۰ تا ۴۴۰۰۰۰ تومان برآورد شده است.

اما با این حال این قیمت قطعی نیست و امکان دارد فراتر از این بازه نیز با توجه به کیفیت و برند تولیدی در بازار موجود باشد.

از مهم ترین عوامل موثر در قیمت حوله استخری جنس آن است، هر چه الیاف حوله طبیعی تر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود و در نتیجه قیمت بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد.

وزن و اندازه حوله استخری نیز می تواند در تعیین قیمت آن موثر باشد، حوله استخری با سایز بزرگ به دلیل استفاده از متراژ بیشتر پارچه از قیمت بیشتری برخوردار خواهند بود.

فاکتورهای دیگری مانند نوسانات ارز، قیمت مواد اولیه، حمل و نقل، هزینه تجهیزات و کارگران، برند و… نیز می تواند در قیمت نهایی حوله استخری موثر باشند.

مجموعه ما با تامین انواع حوله استخری با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه در راستای جلب رضایت مشتریان پیشرو باشد.

محصولات این مجموعه بدون واسطه با کمترین هزینه در اختیار مشتریان قرار می گیرد، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش تنها کافیست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *