نمد پشمی سنتی به عنوان یک زیرانداز پرطرفدار علاوه بر جنبه های مصرفی برای استفاده در دکوراسیون های داخلی کاربردهای گسترده ای دارد. استفاده از زیراندازهای نمدی خاصیت های درمانی مختلف نیز برای ستون فقرات دارند که افزایش استفاده آنها را سبب شده است. اگر با مراکز خرید این محصولات آشنایی چندانی ندارید یا در مورد خصوصیات مدل های باکیفیت اطلاعات کافی ندارید، با ما همراه شوید.

مراکز خرید نمد پشمی سنتی

اطلاعاتی جامع در مورد نمد پشمی سنتی

اطلاعاتی جامع در مورد نمد پشمی سنتی نمد فرآورده ای به دست آمده از پشم گوسفند است که از آن در تولید انواع محصولات مانند فرش، لباس، کلاه و حتی کفش در صنعت پوشاک استفاده می کنند. تولید نمد پشمی به عنوان نوعی زیرانداز سنتی در کشور قدمت چندین هزار ساله دارد. عشایر و قبایل مختلف برای گرم نگه داشتن بدن خود در فصل زمستان از زیر اندازه های نمدی بسیار ضخیم استفاده می کردند.

امروزه علاوه بر تولید نمدهای پشمی به صورت دستی، نمونه های صنعتی و ماشینی نیز طرفداران زیادی دارند. این محصولات در ابعاد نسبتا کوچک و به صورت اشکال هندسی دایره، بیضی، مربع و مستطیل شکل تولید می شوند. از انواع نمد پشمی برای تزئین دکوراسیون داخلی و جلوی مبل، میز عسلی، پادری یا ورودی اتاق ها استفاده می کنند.

طرح نمدها نیز دارای تنوع بسیار زیادی هستند که به مدل های سنتی و مدرن دسته بندی می شوند. اشکالی نظیر گل، بوته و پرندگان، لوزی و دایره بر هر چهار گوشه نمدها به صورت دستی توسط استادکاران طراحی و اجرا می شوند.

یکنواخت بودن نمد پشمی ارتباط بسیار زیادی با کیفیت پشم بکار رفته در تولید آن و یکدست بودن مراحل تولید به ویژه در شیوه های سنتی دارد. هر چقدر که انسجام پشم ها بیشتر باشد به همان میزان نیز عمر مفید نمد ها افزایش خواهند داشت.

قیمت فروش نمد پشمی سنتی

قیمت فروش نمد پشمی سنتی قیمت فرش نمد پشمی در بازار داخلی تحت تاثیر فاکتورهای کیفی و کمی همواره با نوسانات زیادی همراه است. علاوه بر میزان عرضه و تعادل آن با تقاضای بازار از دیگر عوامل تاثیرگذار در روند قیمت گذاری این محصولات می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قیمت روز پشم خام بکار رفته در تولید
  • شیوه های تولید سنتی یا صنعتی
  • متراژ و ابعاد فر ش نمدی
  • نوع و میزان طراحی انجام گرفته روی فرش
  • چگونگی و حجم سفارشات جهت خرید این مدل فرش ها

فروش فرش نمدی ایرانی از زمان های گذشته تا بحال در کشور ما رواج داشته است. شرکت های بسیاری در زمینه تولید و عرضه مستقیم انواع فرش نمدی سنتی فعالیت دارند که انتخاب مناسبی به عنوان تامین کننده می باشد. برای رفع محدودیت های موجود در بازار و امکان حذف مراجعات حضوری جهت خرید نمد پشمی صادراتی و مدل های پرفروش می توانید از طریق نمایندگان پخش و توزیع آنلاین این مرکز اقدام به ثبت سفارش کنید.

4 دیدگاه

  • سلام و درود
    سوالی داشتم از حضورتون:
    قیمت نمد سنتی به چه مواردی بستگی دارد؟

    • سلام و عرض ادب
      قیمت بستگی به نوع الیاف پشمی و کیفیت نمد مالی آن دارد. همچنین طرح های نمد و ظرافت کار روی نمد بسیار در قیمت حائز اهمیت است. شستشو نمد نیز از جمله مواردی است که بر قیمت تمام شده نمد تاثیر بسزایی دارد.

  • سلام و احترام
    بنظر من نمد یکی از ضروریات زندگی روزمره مردم است زیرا امروزه درد های مفصلی و روماتیسم رو به افزایش گذاشته است ، نمد پشمی طبیعی با خاصیت درمانی کمک شایانی به بهبود وضعیت بدن انسان میکند

  • درود
    از مجموعه بزرگ رامش نمد میتوان به راحتی اطلاعات مورد نیاز را در خصوص نگهداری و انتخاب بهترین نمد سنتی دستباف را مشاهده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *