عرق گیر نمدی پراید با کیفیت بالا

یکی از بهترین و جدیدترین محصولات نمدی که در سال های اخیر که وارد بازار مصرف داخلی و صادراتی شده است عرق گیر نمدی ماشین است. عرقگیر نمدی صندلی از جنس پشم طبیعی مرغوب می باشد. کیفت بالا و تضمین آن تا ده سال موجب شده است تا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. صادرات عرقگیر نمدی با خاصیت درمانی از پر فروش ترین محصولات نمدی ارگانیک چه بصورت عمده یا جرئی عرضه شده است.

عرق گیر نمدی ماشین رنگ کرم

چرا باید افراد از عرق گیر نمدی خودرو استفاده کنند؟

عرق گیر نمدی پراید با کیفیت بالا

برای جواب این سوال میتوان گفت، پیشرفت تکنولوژی و زندگی ماشینی امروزی در کنار مزایایی که دارد معایبی هم در بر دارد. کم تحرکی افراد و نشستن بر روی صندلی نامناسب باعث دردهای مفصلی و کمر درد شده است. برای این منظور استفاده از صندلی های و عرق گیر نمدی طبی که بتواند از بروز این مشکل جلوگیری به عمل بیاورد ضروری می باشد. عرق گیر نمدی ماشین که به صورت طبی و سایز صندلی ماشین طراحی شده است به گونه ای از بروز کمر درد در افراد جلوگیری به عمل می‌آورد. بیشتر برای رانندگانی که در مسافرت طولانی رانندگی میکنند. قوس کمر را در حالت طبیعی نگه میدارد و آنرا گرم می‌کند. عرق گیر نمدی پراید را میتوان هم بر روی صندلی اتومبیل و یا صندلی های چرمی اداری نصب کرد. در ابعاد و طرح ها و رنگ های مختلف تولید شده است. همچنین از دیگر ویژگی که باعث شده تا محبوبیت آن بین مصرف کنندگان بیشتر شود ، خاصیت نمد است. ویژگی منحصر به فرد نمد برخلاف تصور عوام مردم فقط برای فصل سرما نیست. بلکه میتوان از عرق گیر نمدی خودرو در تمامی فصول سال بهره برد. زیرا نمد در زمستان گرم و در تابستان خاصیت خنک دارد.

همچنین در فصل گرم سال به علت عرق کردن بدن نمد باعث جذب رطوبت می شود. و مخصوصاً در نواحی مرطوب که هوای شرجی دارند استفاده از عرق گیر نمدی ماشین امری اجتناب‌ ناپذیر است.

یکی از بارز ترین ویژگی یک نمد با کیفیت ، استفاده از پشم طبیعی و مرغوب می باشد. خاصیت درمانی برای پیشگیری از بیماریهای استخوانی و عضلانی استفاده مداوم از نمد می باشد.

در تحقیقات به عمل آمده بر روی افرادی که دچار دردهای مزمن کمر و سیاتیک هستند مشخص شد که نمد به علت گرمای بخشی و جاذب رطوبت بسیار مفید است.

خرید عمده عرق گیر نمدی صندلی

عرق گیر نمدی صندلی دو تکه

قیمت عمده عرق گیر نمدی ماشین بر اساس ابعاد خودرو و صندلی ماشین مشخص شده است. کیفیت پشم مصرفی و برند در قیمت گذاری آن تاثیر زیادی دارد. خرید عمده در تیراژ بالا برای خریداران بسیار مقرون به صرفه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *